x تبلیغات
طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت انتشارات

 

بازار کتاب دنیای شلوغ و پُر چالشی است و در این شلوغی بازار هر ناشری با طراحی سایت انتشارات مختص خود می تواند به بخشی از این نابسامانی ها خاتمه دهد. برایتان ممکن است اتفاق افتاده باشد که به دنبال یک کتابی بگردید و پس از صرف زمان و هزینه های زیاد آن را بدست آورید و شاید گاهی هم از یافتن آن ناامید گردید. مژده ما به کتاب دوستان، مولفان و دانشجویان، پژوهشگران و دانش پژوهان این است که طراحی وب سایت انتشارات اغلب مشکلات مربوط در حوزه کتاب و نشر را از میان می برد.

اطلاع رسانی درباره آخرین کتاب‌های انتشار یافته و کتاب‌های در دست چاپ و فروش آن‌ها کاری است که ناشران و انتشارات به آن نیاز دارند. با توجه به اینکه خرید و فروش کتاب‌ها محدوده بسیار زیادی را شامل شود و افراد بسیاری از کتاب‌های در دست چاپ و چاپ شده‌ای انتشارات اطلاع داشته باشند ناشران به فضای بیشتر و مفیدی نیاز دارند این کار با فضایی که اینترنت در اختیار آن‌ها می‌گذارد به سرعت و به آسانی قابل تهیه است و در این جهت داشتن وب سایت انتشارات مهم‌ترین کار برای انتشارات می ‌باشد. بخصوص در بین جوانان که دسترسی زیادی به اینترنت و علاقه زیادی به خریدهای اینترنتی دارند این کار باعث رونق فرهنگ کتاب و کتابخوانی خواهد شد. طراحی سایت انتشارات برای ناشران و نویسندگان و حضور آن‌ها در دنیای اینترنت یک ضرورت است.
وظیفه وب سایت انتشارات برقراری ارتباط با خوانندگان و علاقمندان
 کتاب‌های مختلف و مشتری‌های خود از طریق وب سایت انتشارات می‌ باشد ارتباطی که شامل، اطلاع رسانی درباره آخرین کتاب‌های چاپ شده انتشارات و کتاب‌های در دست چاپ و لیست کتاب های پر فروش و معرفی نویسندگان و کتاب در سایت انتشارات و فروش آنلاین کتاب (کتاب الکترونیک) و بسیاری از اطلاعات مفید دیگر درباره انتشارات می‌ باشد.

تعدادی از امکانات سایت انتشاراتی
1.
ظاهر گرافیکی زیبا و متناسب با کتاب و کتاب ‌خوانی
2.
معرفی کامل کتاب‌های انتشارات خود به همراه معرفی نویسنده
3.
مشاهده کتاب‌های موجود به ‌صورت دسته ‌بندی‌های مرتب برحسب موضوع کتاب‌ها
4.
دسته‌بندی‌ های خاص کتاب‌ها بر اساس نظر و خرید کاربران، دسته ‌بندی‌ هایی مانند پرفروش ‌ترین ها و یا محبوب ‌ترین‌ ها
5.
طراحی فروشگاه اینترنتی در طراحی سایت کتاب‌های خود و ارسال پستی آن‌ها برای مشتریان
6.
دارا بودن نسخه‌های الکترونیکی برای کتاب‌هایتان و امکان خرید دانلودی آن‌ها
7.
قرار دادن بخش اول کتاب‌ها برای دانلود به‌صورت رایگان جهت آشنایی بیشتر با محتوای کتاب
8.
نظرسنجی کاربران درباره کتاب‌های مختلف
9.
جستجوی کتاب برحسب نام کتاب و یا نام نویسنده
10.
ارتباط کاربران با شما و پشتیبانی مناسب از آن‌ها
11.
تخفیف های روزانه و مناسبتی در نظر گرفته شده در طراحی سایت انتشارات
12.
بیوگرافی نویسندگان معروف در طراحی سایت انتشارات
13.
ثبت نام و ورود اعضا در طراحی سایت انتشارات
14.
انتقال اخبارمرتبط مثل نقد و معرفی کتاب در طراحی وب سایت انتشارات چرا طراحی وب سایت انتشارات ؟
از آنجایی که امروزه بکارگیری گوشی های اندروید و هوشمند در بین آحاد جامعه رواج و محبوبیت یافته و دسترسی بی وقفه و راحت
  به اینترنت  برای عموم از این طریق میسر شده است لذا رغبت مردم برای مطالعه نسخه های الکترونیکی کتب و مطالعه آنها بر روی گوشی، لب تاپ یا تبلت بیشتر شده است؛ هر چند که کتاب های چاپی کاغذی نیز همچنان مشتریان خاص خود را دارند.
با توجه به آنچه ذکر شد طراحی وب سایت انتشارات برای تحت پوشش قرار دادن طیف وسیعی از مخاطبان و مشتریان که هر کدام سلیقه مختص خود را دارند برای رونق بخشیدن به کسب و کار ناشران و همینگونه ارائه خدمات بصورت آسان و سریع به مشتریان راهگشا می باشد.

ویژگی‌های فنی یک طراحی وب‌ سایت خوب

چرا طراحی وب سایت انتشارات ؟
از آنجایی که امروزه بکارگیری گوشی های اندروید و هوشمند در بین آحاد جامعه رواج و محبوبیت یافته و دسترسی بی وقفه و راحت
  به اینترنت  برای عموم از این طریق میسر شده است لذا رغبت مردم برای مطالعه نسخه های الکترونیکی کتب و مطالعه آنها بر روی گوشی، لب تاپ یا تبلت بیشتر شده است؛ هر چند که کتاب های چاپی کاغذی نیز همچنان مشتریان خاص خود را دارند.
با توجه به آنچه ذکر شد طراحی وب سایت انتشارات برای تحت پوشش قرار دادن طیف وسیعی از مخاطبان و مشتریان که هر کدام سلیقه مختص خود را دارند برای رونق بخشیدن به کسب و کار ناشران و همینگونه ارائه خدمات بصورت آسان و سریع به مشتریان راهگشا می باشد.

ویژگی‌های فنی یک طراحی وب‌ سایت خوب

همان‌طور که اشاره شد، یکی از مهم‌ ترین دلایل دارا بودن یک وب‌ سایت، افزایش دامنه مشتریان تان است. درواقع شما کاربران اینترنتی را نیز به مشتریان بالقوه خود اضافه می‌ کنید؛ بنابراین یکی از مهم ‌ترین ویژگی‌های طراحی سایت شما باید پربازدید بودن آن باشد. پربازدید بودن سایت به‌ آسانی به دست نمی‌ آید. علاوه بر محتوای مناسب و طراحی ساخت‌ یافته، روش‌های دیگری نیز می‌توان برای رسیدن به این امر در نظر گرفت؛ اما شاید بتوان از سئو به‌عنوان مهم ‌ترین آن‌ها نام برد.
سئو به معنای انجام فعالیت‌ها و اقداماتی جهت بهینه‌ سازی وب ‌سایت شما برای موتورهای جستجو است. با این کار، هنگام جستجوی نام کتاب‌هایی که در انتشارات شما موجود است، وب‌سایت شما در صفحه اول پیشنهاد‌های موتور جستجو قرار می‌ گیرد. این امر سبب بالا رفتن بازدید و ترافیک طراحی سایت شما می‌شود چرا اکثر ترافیک‌ها و بازدید از سایت‌ها از موتورهای جستجوی قدرتمندی نظیر گوگل می‌ گذرد.

منبع:سه سوت وب

 

برچسب‌ها: طراحی سایت انتشارات,

طراحی سایت کارخانجات

 

کارخانجات و کارخانه های تولیدی برای فروش محصولاتشان همیشه به چندین بازاریاب و عرضه کننده نیازمندند ولی اگر یک کارخانه تازه تاسیس را در نظر بگیرید علاوه بر بازاریاب نیازمند جایگاهی برای تبلیغات در میان مردم نیز می‌باشد همچنین کارخانجات قدیمی نیز برای نگهداری مشتریان خود نیازمند چنین جایگاهی می‌باشند. با پیشرفت اینترنت کارخانجات نیز پا به عرصه بازاریابی و تبلیغات از طریق اینترنت گذاشته‌اند و بی شک می‌توان عنوان کرد که درحال حاضر تمامی کارخانجات معتبر یک وب سایت مربوط به خود تهیه کرده‌اند و طراحی سایت کارخانه تولیدی برای آنان بسیار می‌تواند مفید باشد.

اگر به دنبال دلایل ساخت سایت برای کارخانه تولیدی خود می‌باشید، اولین و مهم‌ترین دلیل را می‌توانیم رقابت با کارخانجات دیگر بیان کنیم. شما با طراحی سایت کارخانه خود و نمایش محصولات ، قیمت‌های مخصوص هر محصول ، محتویات درون محصولات و دیگر اطلاعات محصولات ، می‌توانید با تمامی کارخانجات هم صنف خود رقابت کنید.

مشاهده شده است که در طراحی بعضی از وب سایت‌های کارخانجات محصولات علاوه بر نمایش به صورت عمومی نیز به فروش میرسد تا کارخانه به جای پرداخت هزینه واسطه مستقیم به خریدار سرویس دهد و هزینه‌های بازاریاب و فروشنده را از محصولات کم کند، با توجه به پیشرفت روز افزون اینترنت بعید نیست که در سال‌های آینده به طور کلی تمامی خرید‌های مردم از طریق اینترنت انجام شود.

یکی از کار‌آمد‌ترین بخش‌های یک وب سایت مخصوص کارخانجات بخش همکاری در فروش این نوع وب سایت‌ها می‌باشد که در این سیستم همکاری در فروش هر شخص حقیقی امکان دریافت لینک مخصوص خود و شروع کسب در آمد از این طریق می‌باشد. علاوه بر این کارخانجات نیز از این طریق علاوه بر ایجاد شغلی کوچک برای افراد، باعث افزایش مشتریان خود می‌شوند.

طراحی خرید آنلاین محصولات کارخانه

در یک کارخانه محصولات مختلفی تولید می‌شود که مدیر کارخانه به دنبال دریافت بالاترین سود از فروش محصولات خود می‌باشد بنابراین اگر به دنبال دریافت این سود باشد، در وب سایت کارخانه خود بخشی برای خرید آنلاین محصولات نیز احداث می‌کند تا علاوه بر افزایش فروش، سود بالایی نیز دریافت کند.

طراحی صفحه استخدام کارمندان در سایت

در حال حاضر جذب کارمند و استخدام در کارخانجات و شرکت‌ها دیگر به اندازه گذشته سخت و هزینه بر نیست و هر شرکت و کارخانه‌ای که قصد استخدام و جذب نیرو را داشته باشد کافی است که در وب سایت خود و وب سایت‌های استخدامی اطلاعیه‌ای در رابطه با جذب نیرو ارسال کند. نیرو‌های متخصص و مربوطه از طریق راه‌های ارتباطی‌ مشخص شده رزومه خود را برای کارگزینی شرکت ارسال کرده و سپس در صورت تایید کارگزینی همکاری نیرو با شرکت آغاز می‌گردد.

بخش بلاگ و اخبار

در حال حاضر وب سایت‌های کارخانجات و شرکت‌ها بخشی تحت عنوان بلاگ و اخبار را در وب سایت خود راه اندازی می‌کنند که در بخش بلاگ مقالاتی آموزشی و تحقیقاتی در موضوعات مخصوص محصولات خود مطرح می‌کنند برای مثال شرکتی که محصول رب گوجه فرنگی تولید می‌کند در بخش بلاگ خود از خواص استفاده از گوجه فرنگی و رب گوجه فرنگی مقاله‌ای در بلاگ خود منتشر می‌کند. در بخش اخبار نیز، کارخانجات اخبار‌های مختلف نظیر آخرین اطلاعیه‌های استخدامی، آخرین تغییرات در رتبه بندی کارخانجات ، افتخارات جدید کارخانه، محصولات جدید کارخانه و غیره منتشر می‌کنند.

اگر به دنبال افزایش فروش و بیشتر دیده شدن کارخانه خود هستید، پیشنهاد ما این است که هرچه سریع‌تر نسبت به سفارش طراحی سایت کارخانه خود اقدام کنید.

منبع: سه سوت وب

 

 

برچسب‌ها: طراحی سایت کارخانه,

آشنایی با بازسازی خانه

 

بازسازی منزل و بازسازی آپارتمان به مجموعه فرایندهایی گفته می شود که به منظور ایجاد تغییرات کلی و یا جزئی در ظاهر منزل و یا در بنای آن انجام می‌گیرد. از اهداف اصلی فرایند بازسازی و نوسازی خانه، بهبود وضعیت بنای فرسوده و مقاوم سازی در مقابل زلزله محسوب می‌شود.

از طرفی دیگر بازسازی هدف تغییر شکل ظاهری خانه را نیز دارد، بنا یا خانه مورد نظر از یک خانه با ظاهری یکنواخت، به خانه‌ای با ظاهری جذاب تبدیل می‌شود.

نکته قابل توجه برای افرادی که علاقمند به بازسازی هستند اینکه این فرایند نسبت به ساخت و احداث واحدهای ساختمانی جدید هزینه کمتری در پی دارد. زیرا بنای اصلی ساختمان آماده است و تنها نوسازی و کاربردی‌تر شدن منزل هدف اصلی است تا انجام پذیرد.

آشنایی با بازسازی خانه

بازسازی منزل و بازسازی آپارتمان به مجموعه فرایندهایی گفته می شود که به منظور ایجاد تغییرات کلی و یا جزئی در ظاهر منزل و یا در بنای آن انجام می‌گیرد. از اهداف اصلی فرایند بازسازی و نوسازی خانه، بهبود وضعیت بنای فرسوده و مقاوم سازی در مقابل زلزله محسوب می‌شود.

از طرفی دیگر بازسازی هدف تغییر شکل ظاهری خانه را نیز دارد، بنا یا خانه مورد نظر از یک خانه با ظاهری یکنواخت، به خانه‌ای با ظاهری جذاب تبدیل می‌شود.

نکته قابل توجه برای افرادی که علاقمند به بازسازی هستند اینکه این فرایند نسبت به ساخت و احداث واحدهای ساختمانی جدید هزینه کمتری در پی دارد. زیرا بنای اصلی ساختمان آماده است و تنها نوسازی و کاربردی‌تر شدن منزل هدف اصلی است تا انجام پذیرد.

 

 

چرا بازسازی منازل و برخی ساختمان‌ها امری ضروری است؟

لازم بودن شدید بازسازی یا تعویض برخی از قسمت‌های ساختمان

زیبایی و مدرن‌سازی خانه

بهینه‌سازی و افزایش کارایی فضای داخلی

همگام شدن با جدیدترین متدهای دکوراسیون داخلی 

تغییر نقشه ساختمان

مقاوم‌سازی ساختمان طبق متد روز

تنوع در دکوراسیون و طراحی

چه بخش‌هایی در ساختمان‌ نیازمند بازسازی است؟

منزل از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده است که برای بازسازی هر قسمت آن تغییرات متفاوتی نیاز است تا ایجاد کرد. بازسازی‌هایی که برای محیط خارجی خانه انجام می‌شود با بازسازی داخلی منزل کاملا از یکدیگر متفاوت است.

1. نوسازی سرویس بهداشتی یک اصل ضروری

بازسازی سرویس بهداشتی یک اصل انکار ناپذیر در مدرن‌سازی و بازسازی خانه‌های قدیمی به شمار می‌رود. امروزه طراحی داخلی سرویس‌های بهداشتی کاملا متفاوت‌تر از گذشته شده است. بازسازی سرویس‌های بهداشتی بیشتر در زمینه‌های زیر انجام می گیرد:

2. تعمیر و بهینه‌سازی تاسیسات ضرورتی

بازسازی برخی از تاسیسات کاملا با بهینه‌سازی تاسیسات آب، برق و گاز رابطه مستقیم دارد که نخستین گام و مهمترین گام در بازسازی منزل به شمار می‌رود. تمام بازسازی‌ها به شرط کارکرد مناسب آنها به وسیله تعمیراتی که در کالبد انجام می‌شود، کارایی خاصی را ایجاد می‌کند.

3. بهسازی و نوسازی استخر در بازسازی ساختمان

تعمیر استخر اغلب برای بازسازی بناهای ویلایی مهم است. زیرا که استخر، سونا و جکوزی از مشاعات لوکس و لاکچری در خانه‌های ویلایی به شمار می‌رود. مهمترین گزینه در بهسازی استخر بحث بازسازی تاسیسات است.

فرسودگی تاسیسات زیر کارِ استخر و جکوزی‌ها، علاوه بر اینکه باعث از بین رفتن کاربردی بودن آن ها می‌شود، سبب ایجاد جلوه بد برای فضا نیز خواهد شد. ترمیم کاشی کاری‌ها نیز بخشی از بهسازی استخر به شمار می‌رود که زیبایی را برای آن ایجاد خواهد کرد.

4. تنوعی ارزانتر با نوسازی کابینت

 

بازسازی کابینت‌های آشپزخانه اصلی ترین آیتم نوسازی منزل به شمار می‌رود. زیرا آشپزخانه قلب خانه است و مهم‌ترین گزینه زیبایی و کاربردی آن، کابیت‌ها هستند.

منبع: آریا بد سازان

 

 

برچسب‌ها: بازسازی منزل,دکوراسیون داخلی,

چرا سرمایه گذاری آنلاین رواج یافته است؟

 

سرمایه‌‌گذاری آنلاین روشی برای تجارت در بازار مالی است و دارایی مورد نظر از طریق اینترنت خریداری می‌شود. گسترش اینترنت انجام معاملات را دستخوش تغییر کرده، چراکه هر فرصت سرمایه گذاری تنها به اندازه یک کلیک با ما فاصله دارد. اگر در گذشته تجارت به صورت سنتی و توسط کارگزار انجام می‌شد، امروزه به دلیل اینکه سرمایه گذاری اینترنتی ساده‌تر و آسان‌تر است، تغییر یافته است۱- سرمایه گذاری آنلاین، یک معامله تجاری سریع است

فایدۀ اصلی سرمایه گذاری آنلاین، سرعت آن در انجام معاملات تجاری است. با یک کلیک ساده، معامله‌گران می‌توانند سهم و دارایی مورد نظر خود را خریداری کنند. کلیک دیگر ممکن است به آن‌ها این امکان را بدهد که با افراد دیگری نیز معامله کنند.

۲- اجرایی ساده و بدون تشریفات دارد

سرمایه گذاری اینترنتی ساده‌ترین روش برای انجام هرگونه معاملات اینترنتی است. در اینجا دیگر کاغذکاری و پرداخت نقدی دخالت نمی‌کند. علاوه بر این، چند روش رسمی برای ثبت‌نام در سرمایه گذاری اینترنتی وجود دارد. رشد گستردۀ اینترنت، دسترسی سرمایه‌گذاران کوچکی را که در شهرهای کوچک زندگی می‌کنند، برای انجام معاملات آسان می‌کند.

۳- راحتی و دسترسی آسان به همراه دارد

شما می‌توانید در این روش از سرمایه گذاری، روی مبل راحتی منزل‌تان بنشینید و به‌راحتی اقدام به انجام معامله کنید. معامله‌گران نیاز ندارند که برای خرید بورس سهام به نقطه‌ای دیگر سفر کنند. تنها کاری که باید انجام دهند این است که با پرداخت مبلغ مشخصی، در یکی از سایت سرمایه گذاری آنلاین ثبت‌نام کنند.

۴- انجام معاملات توسط سرمایه گذاری آنلاین امنیت دارد

یک شرکت سرمایه گذاری آنلاین تسهیلات ایمنی را برای معاملات فراهم کرده است و اجازۀ منتشرشدن غیرقانونی اطلاعات از حساب‌تان را نمی‌دهد. امنیت نرم‌افزار و رمز عبور آن، حس اعتماد و آرامش را به سرمایه‌گذاران منتقل می‌کند.

۵- سرمایه گذاری آنلاین، به‌روز است

مزیت اصلی سرمایه گذاری اینترنتی این است که وب‌سایت‌های سهام، اطلاعات خود را به طور منظم از بازار بورس آنلاین به‌روزرسانی می‌کنند. آن‌ها این امکان را به سرمایه‌گذار می‌دهند تا از نوسان‌ها و حال بازار آنلاین مطلع شود تا بتواند تصمیم مناسبی بگیرد. وجود همین مزیت‌هاست که سرمایه گذاری آنلاین را بین مردم پُرطرفدار کرده است و آن را به یکدیگر توصیه می‌کنند.

روش های مختلف سرمایه گذاری آنلاین و سوددهی هر روش

شاید روش‌های خلاقانه و زیادی برای سرمایه گذاری‌های اینترنتی وجود داشته باشد. در این مقاله، به چند مورد از مهم‌ترین و رایج‌ترین روش‌ها می‌پردازیم.

 

۱- سرمایه گذاری در بورس و خرید و فروش سهام و اوراق مشارکت

 

با گسترش دنیای اینترنت، دیگر نیازی به تماس تلفنی یا مراجعه حضوری و ملاقات مستقیم با کارگزار برای خرید بورس نیست. شما می‌توانید با حداقل ۵۰۰ هزار تومان در بازار بورس سرمایه گذاری کنید. شاید این تصور را داشته باشید که چون معامله به صورت اینترنتی انجام می‌شود و نیاز به ملاقات مستقیم با کارگزار نیست، به کد بورسی هم احتیاجی ندارید، اما این‌طور نیست. کماکان کارگزار واسطۀ شما و بازار سرمایه است و داشتن کد بورسی به معنای داشتن حساب کاربری است.

۲- سرمایه گذاری در آتی سکه

قرارداد آتی به قراردادی می‌گویند که طی آن شما اکنون اقدام به خرید کالایی می‌کنید اما تحویل و پرداخت مبلغ آن در آینده انجام می‌شود. در این قرارداد، دو طرف موظف به تحویل کالا و پرداخت وجه هستند و برای تضمین آن باید خریدار و فروشنده مبلغی را نزد شخص امینی (بورس کالا) قرار دهند.

۳- سرمایه گذاری در آتی زعفران

از دیگر قراردادهای آتی می‌توان به آتی زعفران اشاره کرد. این قرارداد از سال ۹۷ وارد بازار بورس شد و در حال حاضر زعفران مورد تائید بورس کالای ایران، زعفران رشته‌ای بریده ممتاز و زعفران رشته ای درجه یک تعیین‌شده که بر اساس استاندارد مشخص‌ شده از سوی بورس کالا است و افراد می‌توانند به صورت آنلاین زعفران خرید و فروش کنند.

۴- سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

ارز دیجیتال نوعی پول دیجیتالی بوده که رمزگذاری شده است و طی فرایند استخراج یا ماینینگ به دست می‌آید. منظور از ماینینگ، فرایندی است که در آن تراکنش‌های صورت‌گرفته در شبکه توسط ماینرها تأیید و پردازش شده و در آخر تعداد مشخصی ارز دیجیتال به‌عنوان پاداش به آن‌ها داده می‌شود. بیشترِ این ارزها به خاطر تغییرناپذیری، شفافیت و غیرمتمرکزبودن از بلاک‌چین استفاده می‌کنند.

۵- سرمایه گذاری روی استارت آپ یا سرمایه گذاری خطرپذیر

سرمایه گذاری روی استارت آپ شبیه نوعی کارآفرینی است که شما با هدف ارزشمندی و فروش بیشتر در آینده، راه‌اندازی‌اش می‌کنید. این سرمایه گذاری زمان آغاز ایده‌پردازی، شکل‌گیری ایده و زمان گذران مراحل اولیه و پس از آن را شامل می‌شود؛ به عبارتی از صفر تا صد فرایند راه‌اندازی استارت آپ. زمان سودآوری استارت آپ‌ها طولانی بوده و ریسک بالای شکست را با خود به همراه دارند.

۶- سرمایه گذاری در فارکس

به بازار مبادلات ارز خارجی (Foreign Exchange)، به اختصار فارکس (Forex) می‌گویند. این نوع سرمایه گذاری به بازاری جهانی و بدون مکان اشاره دارد که در آن صرافان، معامله‌گران، بانک‌ها، سرمایه‌گذاران و سایرین به دنبال تبدیل ارز یک کشور به ارز کشوری دیگر برای تجارت یا گردشگری هستند. این تجارت در مقیاسی بزرگ انجام می‌پذیرد.

منبع:سه سوت وب

 

برچسب‌ها: سرمایه گذاری آنلاین,سایت سرمایه گذاری آنلاین,

چرا طراحی سایت وردپرس

اینکه برای شما سوال پیش می آید چرا طراحی سایت با وردپرس . باید عرض کنم که مدیریت محتوای محبوب وردپرس جایگاه خود را بالاتر از طراحی سایت های اختصاصی در بعضی موارد قرار دهد. و با برنامه نویسان فراوانی که در این زمینه فعالیت دارند. پلاگین های فراوانی در حال توسعه بوده تا کمترین نیاز به پلاگین نویسی اختصاصی داشته باشید .

طراحی سایت وردپرس ارزان و مقرون به صرفه تر خواهد بود. و از طرفی از نظر رابط کاربری بسیار راحت می باشد. و کاربران این حوزه به راحتی می توانند سایت وردپرس خود را کنترل و ویرایش نمایند . ما نیز توانسته ایم در این زمینه کمک های را به کتابخانه وردپرس نماییم و چندین پلاگین را در وردپرس قرار داده.

مزایای طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس بسیار مزیت دارد. که در این بخش به اختصار به آن می پردازیم. طراحی سایت وردپرس ارزان و مقرون به صرفه بودن از مزیت های آن می باشد که نسبت به طراحی سایت اختصاصی بسیار کم هزینه تر است . یکی دیگر از مزیت های طراحی سایت با وردپرس قالب های می باشد که توسط شرکت های واسط بومی سازی شده است. و به زبان ساده تر فارسی سازی شده است و با کمترین قیمت در دسترس می باشد.

 

بروزرسانی سریع

سایت های که توسط وردپرس طراحی می شوند توسط برنامه نویس یا همان شرکت بروزرسانی می شود . برای مثال ما قالب های که کدنویسی می کنیم به صورت خودکار بروزرسانی می گردند . به محض اینکه بخش طراحی سایت شرکت قالب را بروزرسانی کند پیغامی برای شما ارسال می گردد. که شما نیز می توانید قالب را بروزرسانی بفرمایید . و یا اینکه به صورت خودکار قالب سایت بروزرسانی شود . اگر از قالب های خارجی استفاده می کنید. سعی کنید اورجینال تهیه بفرمایید و دارای لایسنس معتبر تا به محض آپدیت سایت شما نیز بروزرسانی شود . متاسفانه سایت های بومی شده این قابلیت را ندارد و منبع متصل نیست و اگر بخواهید آپدیت کنید باید به صورت دستی انجام شود

مقرون به صرفه

طراحی سایت وردپرس ارزان و بسیار مقرون به صرفه تر از طراحی سایت اختصاصی می باشد . درست است که در نحوه طراحی بسیار با هم متفاوت هستند. و هرکدام کلاس کاری خود را دارد ولی در این دوره زمانه کنترل کردن هزینه ها بسیار مهم می باشد . همان طراحی سایت با وردپرس می تواند کار شما را تا چندین سال راه اندازی نماید. و بعد از گذشت چند سال چنانچه تمایل به این داشتید که حرفه ای تر در فضای وب ظاهر شوید. میتوانید درخواست سایت اختصاصی را از شرکت داشته باشید . طراحی سایت با وردپرس برای آندسته از افرادی که تازه وارد فضای وب شده. و در فعالیت اینترنتی آماتور هستند مناسب تر می باشد . پس بیشتر بر روی طراحی سایت با وردپرس فکر کنید .

سرعت طراحی

طراحی سایت با وردپرس بسیار سریع انجام می گردد . ما می توانیم مدیریت قالب را برای شما طوری طراحی نماییم. که قالب وردپرس سایت خود را به هر نحوی که دوست دارید چینش نمایید . همچنین با در دسترس قرار دادن بعضی از کدهای سایت شما می توانید هسته را نیز ادیت بفرمایید. که در قالب های آماده سایت های وردپرس این قابلیت وجود ندارد اما در قالب های وردپرس که ما طراحی می کنیم. بخشی را برای شما در نظر گرفته ایم. که به صورت گرافیکال می توانید کد های هسته سایت را نیز ویرایش نموده . ساده تر بگویم که یک سایت ساز کوچک در مدیریت محتوای وردپرس روی قالب های که ما طراحی می کنیم. برنامه نویسی کرده ایم تا کنترل برای شما آسانتر باشد .

 

طراحی سایت با وردپرس ارزان

باید عرض کنم که خود طراحی سایت با وردپرس هزینه چندانی ندارد. اگر از قالب های آماده استفاده شود چنانچه قرار باشد سایت وردپرس شما نیز از قالب اختصاصی استفاده کند. مشمول هزینه خواهد بود که نسبت به قالب آماده طبیعی است گرانتر خواهد بود . ما همچنین مدیریت محتوای وردپرس را بهینه سازی کرده ایم یعنی از مدیریت محتوای وردپرس، در طراحی سایت با وردپرس استفاده می کنیم. که در بهینه سازی سایت و همچنین پذیرش ماژول ها رفع ایرادات شده .

طراحی سایت ارزان از آنجایی که وردپرس تقریبا هر چند ماه یکبار آپدیت می شود. ممکن قسمت های به دلایلی حذف گردد و یا دیگر پلاگین های قدیمی نتوانند به درستی فعالیت نمایند. که ما توانسته ایم این ایرادات را برطرف کرده تا به سایت لطمه وارد نکند . پس در جریان باشید که طراحی سایت با وردپرس ما به صورت اختصاصی انجام میپذیرد .

منبع: سه سوت وب

 

 

برچسب‌ها: طراحی سایت وردپرس ارزان,

تفاوت طراحی لوگو و برندینگ

تصور کلی این است که طراحی برند و لوگومشابه یکدیگر است و فرقی با هم ندارند. بعضی اوقات این دو اصطلاح حتی به عنوان مترادف به جای هم به کار می روند. اگرچه این دو واژه از نظر کاربرد و معنی نزدیکی تنگاتنگی دارند، اما این دو واژه کاربرد و کارکردهای متفاوتی دارند.

برای درک بهتر تفاوت طراحی برند و لوگو ، مهم است که ابتدا مفاهیم لوگو و برند را تعریف کنیم:

تعریف لوگو:

لوگو یک نماد گرافیکی است که می ‌توان آن را به راحتی به خاطر سپرد. این نماد هویت یک شرکت را می ‌سازد و به نمایش می‌ گذارد و یا یک محصول تجاری یا هر نهاد دولتی یا خصوصی را معرفی می ‌کند.

این روش، یکی از راه ‌های تشخیص انواع برند در دنیای پر رقابت و مملو از عناصر گرافیکی است که هر کدام سعی دارند تا ما را به خود جلب کنند. یک آرم معمولاً ترکیبی از تایپوگرافی ‌ها، نمادها و رنگ‌ ها است.

تعریف برند:

برند ایده یا تصویری است که افراد هنگام فکرکردن در مورد محصولات خاص، خدمات و فعالیت ‌های یک شرکت در ذهن خود دارند.

این تصور هنگامی ایجاد می ‌شود که همه‌ی آنچه یک برند از خود به نمایش می ‌گذارد با آن تصویر هماهنگ باشد. از جمله این موارد می‌ شود به نام تجاری، آرم، محصولات، هویت بصری، کارکنان یا تبلیغات اشاره کرد.

بعد از دیدن یک برند و اگر احیانا کمی با آن برند آشنا باشید، ممکن است برخی از تصاویر و احساسات به ذهن شما خطور کند.

برخی افراد ممکن است احساس لوکس‌ بودن و ظرافت را حس کنند. بنیان‌ گذار این برند را به یاد بیاورید، به محصولات (آرایش، لباس، لوازم جانبی)، فرهنگ پوشش به سبک فرانسوی، قیمت‌ های بالا یا تجربه‌ هایی که در فروشگاه شنل داشته اید، فکر کنید.

تجربه و درک هریک از ما متفاوت خواهد بود. با این حال، تصور کلی از نام تجاری باید برای عموم مردم کاملاً مشابه باشد.

تفاوت بین طراحی برند و لوگو چیست؟

طراحی لوگو فرایند طراحی یک آرم است. برندسازی فرایند ساخت یک برند است. به عبارت دیگر، برندسازی یک استراتژی است که توسط شرکت‌ ها طراحی شده ‌است تا به افراد کمک کند بتوانند محصولات و شرکت را به سرعت شناسایی کنند و به آنها دلیلی برای انتخاب محصولات خود ارائه دهند.

چرا وجود لوگو برای اهداف برندسازی بسیار مهم است؟

گرچه لوگو تنها یکی از عناصر برندسازی است، اما به احتمال زیاد در اکثر نقاط ارتباطی با مشتریان و سایر افراد ذی ‌نفع اثرات و حضور آن قابل مشاهده است، مانند: وب‌ سایت، بروشور، ست اداری، محصولات تولیدی، بسته ‌بندی، تبلیغات، لباس، فروشگاه ‌ها و غیره.

بنابراین یک لوگو می ‌تواند به عنوان یکی از اصلی ‌ترین عناصر گرافیکی در نظر گرفته شود که به مردم امکان می ‌دهد به سرعت یک سازمان، محصولات و خدمات آن را شناسایی کنند و اغلب اوقات، اولین موردی خواهد بود که مردم برای شناسایی محصولات و خدمات شما از آن بهره خواهند برد.

نتیجه گیری

لوگو به خودی خود یک عنصر گرافیکی است که نشانگر برند است، در حالی که یک برند ترکیبی از تمام جنبه‌ های ملموس و ناملموس است که نمایانگر سازمان است و برای مخاطب شما تجربه خلق می ‌کند. بدون برند، لوگو معنای واقعی نخواهد داشت، یعنی صرفاً یک عنصر گرافیکی خواهد بود. ترکیب یان دو، یعنی لوگویی که به خوبی طراحی شده باشد و یک استراتژی مؤثر برندسازی، به سازمان ‌ها کمک می کند به مخاطبان مورد نظر خود دست پیدا کنند و در عین حال یک برند مقاوم و پیشرو در صنعت خود باشند.

منبع: سه سوت وب

 

 

 

برچسب‌ها: طراحی برند و لوگو,

اهمیت طراحی لوگو بازرگانی

 

طراحی لوگو شرکت بازرگانی به این دلیل که یکی از اصول مهم در کسب و کار است از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. آیا می دانید که هدف از طراحی لوگو بازرگانی چیست و چرا تا این حد اهمیت دارد؟ اولین و مهم ترین نقش لوگو بازرگانی شناسایی برند شما است. طراحی این لوگو به مخاطبین شما کمک می کند تا قبل از برندهای دیگران، تجارت و کسب و کار شما را شناسایی و انتخاب کنند. طراحی لوگو بازرگانی بنا به دلایل زیر مهم است:

 لوگو بازرگانی چهره برند شما است

زمانی که به کسب و کار و هر نوع تجارتی می اندیشید اولین چیزی که به ذهن شما می رسد چیست؟ پاسخ شما لوگو است. بله اگر بخواهید یک کتاب مصور بر اساس برندها به عنوان شخصیت طراحی کنید، لوگوی آنها به معنای واقعی کلمه، چهره آنها خواهد بود.

طراحی لوگو بازرگانی به تشخیص برند شما کمک می کند

یک طراحی خوب از لوگو بازرگانی خاطره ای فوری را از نام تجاری شما در ذهن مشتریان تداعی می نماید. اشکال و رنگ های ساده، بهترین کار برای پردازش بوده و به راحتی به خاطر سپرده می شوند. به همین دلیل است که اگر طراحی لوگو ساده و منحصر بفرد باشد، در میان رقبا متمایز خواهد بود و مخاطبین می توانند به راحتی آن را یافته و شناسایی کنند.

لوگو اولین تأثیر را روی ذهن مخاطب دارد

زمانی که نوبت به تحت تأثیر قرار دادن و جذب مشتری می رسد، یک فرصت دارید تا آن را به دست آورید. اگر لوگوی شما نتواند مخاطبین را به سمت خود جلب کند، بسیار راحت است که دنبال مورد دیگر رفته و آن را انتخاب کنند. در صورتی که طراحی لوگو شرکت بازرگانی ضعیف باشد می تواند به اولین برداشت یا تأثیر کسب و کار شما آسیب برساند.
اگر شما قصد دارید که طراحی لوگو ارزان را برگزینید در ابتدا باید از مهارت طراح اطمینان حاصل کنید در غیر این صورت باید ریسک بزرگی را متحمل شوید. شما می توانید در سایر مراحل برندسازی صرفه جویی کنید و نه در اینجا. به هر حال هیچ چیز ارزشمندتر از یک طراحی لوگو حرفه ای نیست.

 ویژگی های طراحی یک لوگو بازرگانی خوب چیست؟

لوگو بازرگانی بخش اصلی هر برند تجاری است، زیرا معمولا اولیه نقطه تماس برای اکثر مشتریان به شمار می رود. از این رو در طراحی لوگو شرکت بازرگانی باید این اطمینان حاصل آید که لوگوی شما می تواند به خوبی با مشتریان ارتباط برقرار نماید. اما در هر حال بهترین لوگو بازرگانی دارای ویژگی های زیر می باشد و مهم نیست که تفاوت آنها تا چه حد منحصر بفرد باشد. ویژگی های زیر باعث می شوند که لوگو بازرگانی شما بالافاصله قابل شناسایی باشد و وقتی مخاطبین به آن نگاه می کنند با برند شما ارتباط برقرار کنند.

1. طراحی لوگو بازرگانی ساده

بسیاری از تأثیرگذارترین و موفق ترین لوگوهای بازرگانی به طرز شگفت انگیزی ساده هستند. سادگی یکی از عناصر اصلی طراحی لوگو بازرگانی است زیرا اکثر مشتریان تنها برای یک مدت کوتاه روی لوگو تمرکز می کنند

2. طراحی لوگو برای برقراری ارتباط

اولین سهم لوگوهای تجاری با کیفیت این است که به بازارهایی که شرکت، آنها را مورد هدف قرار می دهد مربوط هستند. مهم تر از آن اینکه آنها به وضوح با هویت یک برند تجاری ارتباط برقرار می کنند. یکی از اجزای اصلی طراحی لوگو  شرکت بازرگانی، استفاده از رنگ های مناسب در لوگو است که می تواند احساسات مختلف را تحریک کرده و هویت واقعی برند شما را به مخاطبین نشان دهد.
.

3. طراحی لوگو بازرگانی به یاد ماندنی

یکی دیگر از جنبه های اصلی یک لوگو بازرگانی خوب، به یاد ماندنی بودنِ آن است، حتی از اولین باری که شما آن را مشاهده می کنید. لوگوهای به یاد ماندنی بسیاری از عناصر مورد بحث در بالا را با یکدیگر ترکیب کرده و تعادل مناسبی را میان جنبه های بصری و متنی پیدا می کنند. از همه مهم تر اینکه، آنها به وضوح و منسجم با هویت برند شما ارتباط برقرار می کنند.
پس یک لوگوی بازرگانی به یاد ماندنی همیشه تلاش می کند تا منحصربفرد باشد.

4. طراحی لوگو جاودانه
لوگوی جاودانه بر کیفیت بیشتر از کمیت تمرکز می کند، بسیاری از المان های غیر ضروری و ایده های نا مناسب را از میان برداشته و تنها بر خودِ کار تمرکز می کند. ابن بدان معنا است که لوگو به جای عناصر غیر ضروری منحصرا بر ایده ها و ارزش های اصلی برند تمرکز می کند.

5. طراحی لوگو تطبیق پذیر 

یک لوگوی تطبیق پذیر لوگویی است که می تواند در روش ها، شکل ها و موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. حتی اگر لوگوی بازرگانی بهترین ظاهر را داشته باشد اما ناخوانا و غیر قابل تشخیص باشد، زمانی که آنها را برای بسته بندی یا درج روی یک تابلوی تبلیغاتی کوچک می کنید، الزاما خوب نیستند.

منبع: سه سوت وب

 

 

 

 



 

 

 

برچسب‌ها: طراحی لوگو شرکت بازرگانی,

"روشهای طراحی آرم و لوگو"

 

 

معمولا طراحی آرم و لوگو به سه روش زیر و حالتهای گوناگون قابل طراحی است که هر کدام نیز دارای تعاریف و مثالهای مشخص میباشند.

1 - طراحی لوگو تصویری  مانند طراحی لوگو  اپل 2 - طراحی لوگو نوشتاری مانند طراحی لوگو سونی 3 - طراحی لوگو ترکیبی مانند طراحی لوگو استارباکس

 

1،، طراحی لوگو تصویری

(در سه حالت)

در طراحی آرم و لوگو تصویری معمولا اشکال و آیکون ها، وظیفه اصلی انتقال پیام بصری به مخاطب را دارند. طراحی لوگوی تصویری که بعضا پیکتوگرام نیز نامیده میشود اصولا سبکی از طراحی لوگو است که بر مبنای فرم  وشکل گرافیکی طراحی میگردد. از معروفترین لوگو های تصویری میتوان به لوگو اپل، لوگو توییتر، لوگو مرسدس بنز، لوگو فایر فاکس، لوگو المپیک، لوگو شل و ده ها لوگوی تصویری دیگر اشاره کرد که هر کدام در زمینه فعالیت خود بسیار مطرح میباشند.
 معمولا طراحی لوگو تصویری در سه حالت طراحی میشود. 1 - طراحی لوگو تصویری بر اساس نام برند 2 - طراحی لوگو تصویری بر اساس فعالیت برند 3 - طراحی لوگوی بدون ارتباط، که در زیر به جزئیات آنها خواهیم پرداخت.

 طراحی لوگو تصویری بر اساس ارتباط مستقیم با نام برند:

در این حالت از طراحی تلاش میشود تا لوگو تصویری بر اساس نام برند طراحی گردد، به طور مثال اگر نام برند اپل میباشد و زمینه فعالیت برند تکنولوژی است، تلاش میشود تا لوگوی تصویری بر اساس نام برند و بدون توجه زیاد به زمینه فعالیت آن طراحی شود. لازم به ذکر است که احتمالا موارد متعددی در بریف ارسالی از جانب مشتری  به طراح گنجانده شده ولی بارزترین در خواست برند تمرکز بروی طراحی نشانه بر اساس نام برند میباشد.

طراحی لوگو تصویری بر اساس ارتباط مفهومی با نام برند:

در طراحی لوگو تصویری بر اساس فعالیت برند، تمرکز طراح بر روی نوع فعالیت برند میباشد طراحی لوگو تصویری بدون ارتباط با ساختارهای مفهومی و مستقیم (لوگو انتزاعی):

در این حالت از طراحی تلاش میشود تا لوگوی تصویری بدون اصرار بر مفاهیم و ارتباط با نام برند یا زمینه فعالیت برند طراحی گردد مانند لوگوی نایک یا لوگوی پپسی یا آدیداس و برعکس دیگر لوگوها که روی مفهوم خاصی تمرکز می‌کنند، اجازه میدهد مخاطب برداشت شخصی خود را داشته باشد و اصطلاحا دست مخاطب را برای برداشت از مفاهیم گوناگون باز می‌گذارد و لوگوهای انتزاعی بعضا به تدریج در گذر زمان معرف موضوع خواهند شد.

2،، طراحی لوگو نوشتاری

(در سه حالت)

 در طراحی لوگوی نوشتاری حروف و کلمات وظیفه انتقال پیام برند به مخاطب را دارند. طراحی لوگو نوشتاری ممکن است لوگو تایپ یا وردمارک هم خوانده شود.  طراحی لوگوی نوشتاری اصولا حالتی از طراحی لوگو است که بر مبنای نوشته یا ادغام حروف طراحی میگردد. از معروفترین لوگوهای نوشتاری میتوان به لوگوتایپ کوکاکولا، لوگوتایپ سونی، لوگوتایپ سامسونگ، لوگوتایپ گوگل و ده ها لوگو تایپ و نشانه نوشتاری اشاره کرد که هر کدام از این لوگوتایپ ها مگا برندهایی در سطح جهانی هستند.
 معمولا طراحی لوگو نوشتاری در سه حالت طراحی میشود. 1 -  لوگو تایپ  2 - مونوگرام 3 - حرف اول که در زیر به جزئیات آنها خواهیم پرداخت. 

طراحی لوگو نوشتاری با ساختار لوگوتایپ:

در طراحی لوگوتایپ معمولا تمرکز بر روی نام کامل برند است و نوشته کامل به عنوان نشانه نوشتاری طراحی میگردد مانند لوگوتایپ برند کوکا کولا، لوگوتایپ نوکیا،  لوگوتایپ گوگل و ...

طراحی لوگو نوشتاری با ساختار مونوگرام:

یکی دیگر از انواع لوگو های نوشتاری مونوگرام میباشد. اصولا تمرکز مونوگرام ها بر روی حروف اول کلمات میباشد و به جای استفاده از تمام کلمات نام تجاری به یک یا  چند حرف اول آن بسنده می گردد مانند طراحی مونوگرام کیا موتورز، مونوگرام فولکس واگن، مونوگرام پلی استیشن،  مونوگرام لوی ویتون، مونوگرام HP، مونوگرام CNN، مونوگرام H&M  و دها و صدها مونگرام دیگر.

طراحی لوگو نوشتاری با ساختار حرف اول:

طراحی لوگو نوشتاری بر اساس حرف اول یکی از محبوب ترین انواع نشانه نوشتاری میباشد، در این نوع از طراحی تمرکز کامل بر حرف اول برند میباشد گرچه معمولا نوشته کامل به صورت لوگو تایپ در کنار حرف اول دیده میشود ولی تمرکز اصلی بر روی حرف اول نام تجاری یا برند است مانند لوگو مک دونالد، لوگو لکسوس، لوگو سوزوکی، لوگو شنل، لوگو فیسبوک و ده ها نشانه نوشتاری متمرکز بروی حرف اول دیگر.

3،، طراحی لوگو ترکیبی

طراحی لوگو ترکیبی در اصل تلفیقی بین 1 - لوگو نوشتاری و 2 - لوگو تصویری است که میتوان از،

1- لوگو نوشتاری

بر اساس ((طراحی لوگو تصویری بر اساس ارتباط مستقیم، طراحی لوگو تصویری بر اساس ارتباط مفهومی، طراحی لوگو تصویری  بدون ارتباط با ساختارهای مفهومی و مستقیم)) یا

2- لوگو تصویری

بر اساس ((طراحی آرم و لوگو نوشتاری با ساختار لوگوتایپ، طراحی نشانه نوشتاری با ساختار مونوگرام، طراحی نشانه نوشتاری با ساختارحرف اول)) نیز بهره جست.

منبع: سه سوت وب

 

 

 

برچسب‌ها: طراحی آرم و لوگو,

طراحی لوگوی مناسب برای مشاورین املاک

    نکات طراحی لوگو املاک موضوع این مطلب حرفه ای طراحی لوگو است. طراحی لوگو مشاور املاک Real-estate logo design دارای نکات ظریفی است.

در هر کسب و کاری که وارد شوید رقابت در آن بالاست. یکی از شغلهایی که رقیبان زیادی در آن وجود دارد مشاورین املاک هستند. افراد زیادی با مشاورین املاک سر و کار دارند بنابراین سعی می کنند مطمئن ترین ، به روزترین و بهترین آنها را برای انجام معاملات خود انتخاب کنند. به همین دلیل لوگوی آنها ، توجه زیادی را به خود جلب می کند. مشتریان و مخاطبان شما باید لوگوی شما را کاملاً تخصصی و حرفه ای و یک لوگوی خاص و متمایز ببینند. برای اینکه بتوانید چنین لوگویی را طراحی کنید باید نکاتی را که در زیر به آنها اشاره می شود رعایت کنید.

یک) نمادهای غیر معمولی مشاور املاک

بهتر است در طراحی لوگو املاک از نمادهایی که عادی و متداول هستند استفاده نکنید. اگر کارتهای تبلیغاتی که مشاورین املاک مختلف برای خود طراحی می کنند را دیده باشید متوجه خواهید شد که یا اکثر آنها لوگویی را برای خود طراحی نکرده اند یا اگر عده ای از آنها که لوگویی را طراحی کرده اند لوگوی آنها معمولاً به شکل یک خانه است. این یک لوگوی ساده و مرتبط است ولی باید دید این لوگو تا چه اندازه از نظر مخاطبان جذاب است. اگر شما نیز چنین طرحی را انتخاب کنید می توانید شغل و حرفه خود را به درستی در ذهن مخاطبان تداعی کنید ولی آیا می توانید در میان تعداد زیادی از مشاورین املاک ، متمایز و متفاوت نیز باشید ؟

به همین دلیل باید تلاش کنید تا جایی که امکان دارد از یک نشانه یا نماد متفاوت و جدید استفاد کنید که هم برای مخاطبان شما چشم نواز باشد و هم به خوبی در ذهن آنها باقی بماند. علاوه بر اینها باید شغل و تخصص شما را نیز نشان دهد. می توانید از طرحهای جدیدی مانند استفاده از چند خط هندسی برای جذابیت دادن به طرح خود استفاده کنید. مثلاً تأکید به طرحهای مربوط به خانواده بسیار خلاقانه تر و بهتر از طرحهایی است که فقط به ساختمان یک خانه اشاره دارد.

دو) عدم استفاده از طرح فانتزی  

شغل مربوط به املاک یک شغل فانتزی نیست ، پس بهتر است از طرحهای فانتزی یا فونتها و رنگهای فانتزی در طراحی لوگو املاک اجتناب کنید. نوشته ها اثر قابل توجهی در ذهنیت افراد دارند پس سعی کنید یک رنگ و فونت مناسبی برای آن انتخاب کنید که قصد و هدف شما را نشان می دهد.

سه) طرح مناسب با نوع مسکن

ممکن است شما فقط در زمینه مسکن و خانه های قدیمی و خرید و فروش این خانه ها فعالیت داشته باشید. اگر فعالیتهای شما تخصصی یا در یک زمینه خاصی است باید در لوگوی خود آن را در نظر بگیرید و طراحی مناسب داشته باشید. می توانید از نمادهای قدیمی برای طراحی این خانه ها استفاده کنید.

چهار) طراحی لوگو در ابعاد و اندازه های مختلف برای مشاور املاک

لوگویی را که طراحی می کنید باید اندازه و فونتی را برای آن در نظر بگیرید که بتوانید در سایتها و صفحات مختلف اینترنتی یا کارتهای تبلیغاتی خود چاپ کنید. بنابراین سعی کنید لوگوی خود را درگیر جزئیات نکنید.

پنج) لوگو مشاور املاک نباید عجیب و غریب باشد

سعی نکنید با شلوغ کردن لوگوی خود توجه مخاطبان را به خود جلب کنید. مخاطبان شما زمانی که با تصویر شلوغی مواجه می شوند آن را عجیب و غریب درک می کنند و مغز خود را با خیره شدن به آن خسته نمی کنند. مخاطبان شما طرحی را می پذیرند که با نگاه کردن به آن متوجه منظورتان شوند و ذهنشان از از آشفتگی دور کند.

همه عوامل ذکر شده در بالا ، اثر منفی بر لوگوی شما می گذارند. با رعایت کردن این عوامل می توانید لوگویی خلاقانه ، تأثیر گذار و زیبا برای خود طراحی کنید و وجه تمایز خود را رقیبانتان را به خوبی نشان دهید.

منبع: سه سوت وب

 

برچسب‌ها: طراحی لوگو املاک,

پنجره دوجداره

یکی از عوامل بسیار مهم و تاثیرگذار در زیباتر شدن فضای یک محیط نور موجود در آن محیط می باشد. برای داشتن نور مناسب در فضا ابتدا باید به پنجره ها (پنجره دوجداره) و محل قرارگیری آنها توجه نمود.

در واقع پنجره بخشی از دیوار می باشد که از طریق آن می توان فضای بیرون ساختمان را دید و به آن دسترسی داشت. نور از طریق پنجره وارد فضای ساختمان می شود.

علاوه بر اینها پنجره به عنوان محافظی در برابر باد ، باران ، گرما ، سرما و تهویه هوای محیط عمل می کنند. طبق بیانیه ی آژانس بین المللی حفاظت از محیط زیست ، پنجره ها می توانند عامل هدر رفتن 25 درصد از مقدار انرژی مورد نیاز برای گرم کردن یک خانه و نیز 50 درصد از مقدار انرژی مورد نیاز برای تهویه آن باشند .

اندازه ، شکل و محل قرارگیری پنجره‌ها بر یکپارچگی سطح دیوار تاثیرگذار بوده  و حس محصور بودن فضا را از بین خواهند برد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی انسان ها و به منظور تامین همه جانبه ی نیاز مشتریان ، تولید پنجره نیز دستخوش تغییرات زیادی بوده است.

امروزه انواع و اقسام پنجره ، در بازه های مختلف قیمت پنجره دوجداره تولید می شود. یکی از انواع پنجره که بسیار پرکابرد بوده پنجره دوجداره می باشد.

از آنجا که عایق بندی محیط و حفظ برودت آن عامل بسیار مهمی در صرفه جویی انرژی مصرفی در فصول گرم و سرد سال می باشد، از این رو اقدام به تولید پنجره دوجداره کردند.

جنس پنجره دوجداره

پنجره دوجداره از جنس upvc ساخته می شود. upvc از مشتقات نفت خام تولید می شود و برگرفته از عبارت  Unplasticised Poly Vinyl Chloride می باشد.

پنجره دوجداره چون از upvce ساخته می شود در برابر سرما و گرما مقاوم بوده و به مرور زمان تغییر شکل نخواهد داد.

مزایای استفاده از پنجره دوجداره

ورود نور به محیط داخلی ساختمان : شکل و ابعاد و محل قرارگیری پنجره در میزان ورود نور به محیط تاثیر گذار می باشد. هرچه نور ورودی بیشتر باشد باعث کاهش مصرف انرژی و برق برای انجام فعالیت ها خواهد شد.

عایق بندی کردن محیط از نظر حرارتی : می توان با بکارگیری پنجره دوجداره از تبادل حرارت در فصول سرد سال جلوگیری نمود. ضریب حرارتی شیشه های دوجداره بطور تقریبی نصف شیشه های یک جداره بوده و همین امر باعث عایق بندی نمودن محیط با بکارگیری پنجره دوجداره خواهد شد.

محافظت از ساختمان در برابر باد و باران : برای حفظ گرما و جلوگیری از ورود سرما می توان از دوجداره استفاده نمود و نشست هوا را کاهش داد.

فراهم نمودن بستری برای تهویه مناسب محیط از دیگر ویژگی های پنجره دوجداره می باشد.

نصب سریع و آسان

مانع عرق کردن شیشه پنجره

نظافت و شستشوی آسان

غیر قابل اشتعال

امكان نصب توري، حفاظ ، کرکره و پرده های زیبا و خاص

وزن کم و مقاوم در برابر زلزله

مقاوم در برابر اشعه بنفش خورشید و جلوگیری از اثرات مخرب ماورای بنفش

نمایندگی پنجره دوجداره در کرج: کارخانجات درب و پنجره دوجداره طی سالهای متوالی تولید، علاوه بر افزایش دانش فنی و مهارت نیروهای متخصص، همواره از بهترین تکنولوژی، ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز در این صنعت استفاده می نمایند تا محصولاتی با کیفیت بالا به خریداران ارائه دهد. در شهرهای صنعتی و پر جمعیت با توجه به بالا رفتن هزینه های گرمایشی و سرمایشی و آلاینده های صوتی و آلودگی هوا در، نیاز به استفاده از درب و پنجره های دوجداره روز به روز بیشتر و پر رنگ تر می شود. با توجه به این دلایل نمایندگی پنجره دوجداره در کرج و سراسر کشور مشغول به ارائه انواع خدمات درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی می باشند.

پشتیبانی فنی و خدمات رسانی همواره سرلوحه سیاست های فروش نمایندگی پنجره دوجداره در کرج و سراسر کشور می باشد و با داشتن نیروهای متخصص آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرامی می باشد.

منبع: پنجره دوجداره

 

 

 

 

برچسب‌ها: نمایندگی پنجره دوجداره,
بایگانی
پیوندها
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته گذشته : 2
بازدید ماه گذشته : 2
بازدید سال گذشته : 12
کل بازدید : 184