x تبلیغات
چرا سرمایه گذاری آنلاین رواج یافته است؟

چرا سرمایه گذاری آنلاین رواج یافته است؟

آن‌ها این امکان را به سرمایه‌گذار می‌دهند تا از نوسان‌ها و حال بازار آنلاین مطلع شود تا بتواند تصمیم مناسبی بگیرد. وجود همین مزیت‌هاست که سرمایه گذاری آنلا

چرا سرمایه گذاری آنلاین رواج یافته است؟

 

سرمایه‌‌گذاری آنلاین روشی برای تجارت در بازار مالی است و دارایی مورد نظر از طریق اینترنت خریداری می‌شود. گسترش اینترنت انجام معاملات را دستخوش تغییر کرده، چراکه هر فرصت سرمایه گذاری تنها به اندازه یک کلیک با ما فاصله دارد. اگر در گذشته تجارت به صورت سنتی و توسط کارگزار انجام می‌شد، امروزه به دلیل اینکه سرمایه گذاری اینترنتی ساده‌تر و آسان‌تر است، تغییر یافته است۱- سرمایه گذاری آنلاین، یک معامله تجاری سریع است

فایدۀ اصلی سرمایه گذاری آنلاین، سرعت آن در انجام معاملات تجاری است. با یک کلیک ساده، معامله‌گران می‌توانند سهم و دارایی مورد نظر خود را خریداری کنند. کلیک دیگر ممکن است به آن‌ها این امکان را بدهد که با افراد دیگری نیز معامله کنند.

۲- اجرایی ساده و بدون تشریفات دارد

سرمایه گذاری اینترنتی ساده‌ترین روش برای انجام هرگونه معاملات اینترنتی است. در اینجا دیگر کاغذکاری و پرداخت نقدی دخالت نمی‌کند. علاوه بر این، چند روش رسمی برای ثبت‌نام در سرمایه گذاری اینترنتی وجود دارد. رشد گستردۀ اینترنت، دسترسی سرمایه‌گذاران کوچکی را که در شهرهای کوچک زندگی می‌کنند، برای انجام معاملات آسان می‌کند.

۳- راحتی و دسترسی آسان به همراه دارد

شما می‌توانید در این روش از سرمایه گذاری، روی مبل راحتی منزل‌تان بنشینید و به‌راحتی اقدام به انجام معامله کنید. معامله‌گران نیاز ندارند که برای خرید بورس سهام به نقطه‌ای دیگر سفر کنند. تنها کاری که باید انجام دهند این است که با پرداخت مبلغ مشخصی، در یکی از سایت سرمایه گذاری آنلاین ثبت‌نام کنند.

۴- انجام معاملات توسط سرمایه گذاری آنلاین امنیت دارد

یک شرکت سرمایه گذاری آنلاین تسهیلات ایمنی را برای معاملات فراهم کرده است و اجازۀ منتشرشدن غیرقانونی اطلاعات از حساب‌تان را نمی‌دهد. امنیت نرم‌افزار و رمز عبور آن، حس اعتماد و آرامش را به سرمایه‌گذاران منتقل می‌کند.

۵- سرمایه گذاری آنلاین، به‌روز است

مزیت اصلی سرمایه گذاری اینترنتی این است که وب‌سایت‌های سهام، اطلاعات خود را به طور منظم از بازار بورس آنلاین به‌روزرسانی می‌کنند. آن‌ها این امکان را به سرمایه‌گذار می‌دهند تا از نوسان‌ها و حال بازار آنلاین مطلع شود تا بتواند تصمیم مناسبی بگیرد. وجود همین مزیت‌هاست که سرمایه گذاری آنلاین را بین مردم پُرطرفدار کرده است و آن را به یکدیگر توصیه می‌کنند.

روش های مختلف سرمایه گذاری آنلاین و سوددهی هر روش

شاید روش‌های خلاقانه و زیادی برای سرمایه گذاری‌های اینترنتی وجود داشته باشد. در این مقاله، به چند مورد از مهم‌ترین و رایج‌ترین روش‌ها می‌پردازیم.

 

۱- سرمایه گذاری در بورس و خرید و فروش سهام و اوراق مشارکت

 

با گسترش دنیای اینترنت، دیگر نیازی به تماس تلفنی یا مراجعه حضوری و ملاقات مستقیم با کارگزار برای خرید بورس نیست. شما می‌توانید با حداقل ۵۰۰ هزار تومان در بازار بورس سرمایه گذاری کنید. شاید این تصور را داشته باشید که چون معامله به صورت اینترنتی انجام می‌شود و نیاز به ملاقات مستقیم با کارگزار نیست، به کد بورسی هم احتیاجی ندارید، اما این‌طور نیست. کماکان کارگزار واسطۀ شما و بازار سرمایه است و داشتن کد بورسی به معنای داشتن حساب کاربری است.

۲- سرمایه گذاری در آتی سکه

قرارداد آتی به قراردادی می‌گویند که طی آن شما اکنون اقدام به خرید کالایی می‌کنید اما تحویل و پرداخت مبلغ آن در آینده انجام می‌شود. در این قرارداد، دو طرف موظف به تحویل کالا و پرداخت وجه هستند و برای تضمین آن باید خریدار و فروشنده مبلغی را نزد شخص امینی (بورس کالا) قرار دهند.

۳- سرمایه گذاری در آتی زعفران

از دیگر قراردادهای آتی می‌توان به آتی زعفران اشاره کرد. این قرارداد از سال ۹۷ وارد بازار بورس شد و در حال حاضر زعفران مورد تائید بورس کالای ایران، زعفران رشته‌ای بریده ممتاز و زعفران رشته ای درجه یک تعیین‌شده که بر اساس استاندارد مشخص‌ شده از سوی بورس کالا است و افراد می‌توانند به صورت آنلاین زعفران خرید و فروش کنند.

۴- سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

ارز دیجیتال نوعی پول دیجیتالی بوده که رمزگذاری شده است و طی فرایند استخراج یا ماینینگ به دست می‌آید. منظور از ماینینگ، فرایندی است که در آن تراکنش‌های صورت‌گرفته در شبکه توسط ماینرها تأیید و پردازش شده و در آخر تعداد مشخصی ارز دیجیتال به‌عنوان پاداش به آن‌ها داده می‌شود. بیشترِ این ارزها به خاطر تغییرناپذیری، شفافیت و غیرمتمرکزبودن از بلاک‌چین استفاده می‌کنند.

۵- سرمایه گذاری روی استارت آپ یا سرمایه گذاری خطرپذیر

سرمایه گذاری روی استارت آپ شبیه نوعی کارآفرینی است که شما با هدف ارزشمندی و فروش بیشتر در آینده، راه‌اندازی‌اش می‌کنید. این سرمایه گذاری زمان آغاز ایده‌پردازی، شکل‌گیری ایده و زمان گذران مراحل اولیه و پس از آن را شامل می‌شود؛ به عبارتی از صفر تا صد فرایند راه‌اندازی استارت آپ. زمان سودآوری استارت آپ‌ها طولانی بوده و ریسک بالای شکست را با خود به همراه دارند.

۶- سرمایه گذاری در فارکس

به بازار مبادلات ارز خارجی (Foreign Exchange)، به اختصار فارکس (Forex) می‌گویند. این نوع سرمایه گذاری به بازاری جهانی و بدون مکان اشاره دارد که در آن صرافان، معامله‌گران، بانک‌ها، سرمایه‌گذاران و سایرین به دنبال تبدیل ارز یک کشور به ارز کشوری دیگر برای تجارت یا گردشگری هستند. این تجارت در مقیاسی بزرگ انجام می‌پذیرد.

منبع:سه سوت وب

 

برچسب‌ها: سرمایه گذاری آنلاین,سایت سرمایه گذاری آنلاین,
بایگانی
پیوندها
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته گذشته : 2
بازدید ماه گذشته : 2
بازدید سال گذشته : 12
کل بازدید : 184