x تبلیغات
طراحی سایت

طراحی سایت

تعمیر درب و پنجره دوجداره

اگر پنجره دوجداره در خانه شما وجود داشته باشد، حتما این سوال برایتان پیش می‌آید، که در صورت خراب شدن پنجره چکار باید کنید و آیا امکان تعمیر درب و پنجره دوجداره وجود دارد یا خیر؟ این روزها به لطف رسانه‌های اینترنتی،‌ مردم بسیار آگاه‌تر از گذشته شده‌اند و در زمان خرید یک کالا، به تعمیر آن نیز فکر می‌کنند.

در حال حاضر، تقریبا تمام خانه‌های نوساز دارای پنجره‌های دوجداره UPVC هستند، بنابراین اطلاع از چگونگی و روش تعمیر پنجره دوجداره upvc  بسیار اهمیت دارد. البته لازم نیست حتما تمام اطلاعات تخصصی و فنی را در این زمینه داشته باشید، همین که اطلاعاتی کلی در خصوص تعمیر درب و پنجره دوجدارهداشته باشید و بتوانید بر کار متخصصان به درستی نظارت کنید، کفایت می‌کند. همچنین کسب آگاهی بیش‌تر در این زمینه باعث می‌شود که درباره نحوه نگهداری صحیح از پنجره‌ها نیز بهتر اطلاعات لازم را داشته باشید و از به وجود آمدن هزینه‌های اضافی احتمالی در آینده، پیشگیری کنید.

پروفیل UPVC

پروفیل‌های UPVC نوعی ماده بهبود یافته از پروفیل‌های PVC هستند. این پروفیل‌ها استحکام بسیار بالایی دارند و به هیچ عنوان انعطاف‌پذیر نیستند، به همین دلیل به عنوان عایق برای صدا و حرارت قابل استفاده هستند. پروفیل‌های UPVC سبک هستند و عمر بالایی دارند. زمانی که در فضای خالی بین این پروفیل‌ها از ورقه فلزی گالوانیزه استفاده می‌شود، مقاومت آن افزایش می‌یابد. وجود گالوانیزه همچنین باعث کاهش عبور امواج از پروفیل نیز می‌شود.

شیشه

شیشه‌های مناسب برای نصب روی پروفیل‌های UPVC در انواع مختلف دو جداره یا چند جداره وجود دارند. این دسته از شیشه‌ها به طور موثر در کاهش مصرف انرژی‌ نقش دارد. شیشه های دو جداره و چند جداره، مقاومت بالایی در تغییرات دمایی مختلف دارند و مانع نفوذ آلودگی‌های صوتی به فضای داخلی محیط زندگی می‌شود. برای نصب این شیشه‌ها، متخصصان نصب شیشه، پس از اندازه‌گیری دقیق پنجره و جایگاه قرارگیری شیشه‌ها، اندازه‌ها را به واحد تولید ارجاع می‌دهند و سپس شیشه‌ها را در جای خود به طور صحیح نصب می‌کنند. توجه داشته باشید، که نصب صحیح شیشه‌ها بر بهبود کارآیی پنجره‌های دوجداره تاثیر دارد.

تعمیراتی که می‌توان روی پنجره دوجداره انجام داد

هر چند که پنجره‌های دوجداره بسیار مقاوم هستند و خیلی کم پیش می‌آید که دچار اشکال شوند، با این وجود ممکن است دچار مشکلات مخصوص به خود شوند. گاهی ممکن است برای پنجره‌های دوجداره شما اشکالاتی پیش آمده باشد که شما، دقت کافی نداشته باشید و به آن توجه نکنید. همین امر باعث بیش‌تر شدن آسیب و اشکال پنجره در طولانی مدت می‌شود. هر قسمت از پنجره‌های دوجداره ممکن است اشکال پیدا کند و نیاز به تعمیرات مخصوصی داشته باشد. مواردی که ممکن است در پنجره‌های دوجداره نیاز به تعمیر داشته باشد، به ترتیب زیر است:

رگلاژ و رفع گیر و ایراد پنجره دوجداره در هنگام باز و بسته شدن

گاهی اوقات پنجره‌های دوجداره در هنگام باز و بسته شدن گیر دارد، گاهی اوقات به سختی باز و بسته می‌شود و گاهی اوقات نیز آن‌قدر سفت و سخت است که اصلا نمی‌توان آن‌ها را باز و بسته کرد. بعضی وقت‌ها هم زمانی که پنجره را باز می‌کنیم، باز نمی‌ماند و خود به خود بسته می‌شود. این دسته از پنجره‌ها نیاز به رگلاژ و رفع گیر دارند. برای آنکه گیر آن‌ها رفع شود، رگلاژ شود و در هنگام باز و بسته کردن پنجره‌ها به دردسر نیفتید، بهتر است با یک تعمیرکار درب و پنجره دوجداره تماس بگیرید.

رفع ورود گرما و سرما و گرد و غبار

اگر در زمستان‌ها احساس می‌کنید سرما از گوشه و کنار پنجره وارد اتاقتان می‌شود، یا در تابستان‌ها سرمای کولر و لوازم سرمایشی از اطراف پنجره خارج می‌شود و در نتیجه خانه به اندازه کافی خنک نمی‌شود و حتی اگر احساس می‌کنید از اطراف پنجره گرد و غبار زیادی هر روز وارد خانه می‌شود، اشکال کار از پنجره دوجداره روی دیوار است. پس در قدم اول بهتر است با یک متخصص تماس بگیرید و پنجره دوجداره را بررسی کنید. اگر تشخیص داده شد که درزهای پنجره دوجداره ایراد دارد، باید برای تعمیر آن اقدام شود.

اصلاح صداگیری پنجره‌های دوجداره

یکی از مزیت‌ها و برتری‌های پنجره‌های دوجداره، آن است که عایق صدا هستند و مانع ورود سر و صدای بیرون به داخل می‌شوند. بنابراین اگر پنجره‌های دوجداره اطراف شما، آلودگی‌های صوتی بیرون از اتاق را به داخل منتقل می‌کنند، لازم است که با یک متخصص تعمیر پنجره‌های دوجداره تماس بگیرید و از او درخواست کنید که برای بررسی پنجره‌ها مراجعه کند.

اصلاح درزبندی و عایق بندی پنجره دوجداره

 

درزبندی و عایق بندی پنجره های دوجداره بسیار مهم است. اگر درزبندی و عایق بندی پنجره‌ها درست نباشد یا با مرور زمان خراب شده باشد،‌ کارآیی اصلی پنجره از بین می‌رود و پنجره دوجداره،‌ دیگر فرقی با پنجره های قدیمی نخواهد داشت. بنابراین لازم است، که هر چند وقت یک بار درزبندی و عایق بندی پنجره های دوجداره UPVC را کنترل کنید و در صورتی که اشکالی داشتند،‌ آن‌ها را به کمک یک متخصص تعمیر کنید.

منبع: پنجره دوجداره

 

برچسب‌ها: تعمیر پنجره دوجداره upvc,

شیشه دوجداره و سه جداره

   آنالیز شیشه دوجداره و شیشه سه جداره

با آنالیز شیشه دوجداره در کرج و شیشه سه جداره متوجه می شویم که شیشه سه جداره از سه پنل شیشه ای به جای دو پنل تشکیل شده است که با اضافه شدن شیشه، اسپیسر نیز اضافه خواهد شد و گاز آرگون (خنثی) در فضای بین دو شیشه تزریق می گردد. شیشه سه جداره بیشتر مصرف صنعتی داشته و در مواردی استفاده می‌شود که محیط دارای آلایندگی صوتی بسیار بالایی است .

 

شیشه دو جداره
شیشه دوجداره در کرج 
از پر مصرف ترین شیشه های مورد استفاده در ساختمان است و از دو لایه شیشه فلوت با فاصله تعیین شده بوسیله اسپیسر تشکیل شده است. این محصول با در نظر گرفتن میزان عایق بندی و قیمت مناسب در بهینه ترین حالت شیشه می باشد و برای افزایش عایق بندی صوتی از ضخامت های ۴+۶ استفاده می گردد(۴ و ۶ ضخامت جداره های شیشه هستند). در صورت استفاده از شیشه دوجداره در کرج و پنجره های عایق می توان در ازای هر مترمربع شیشه دو جداره در درب و پنجره دوجداره به میزان ۴۰ مترمکعب گاز در سال صرفه جویی کرد. از دیگر محصولات شرکت پنجره دوجداره در کرج تولید شیشه دوجداره در کرج صنعتی با بالاترین کیفیت را می توان نام برد.

شیشه سه جداره
این محصول از مجموع سه لایه شیشه به همراه دو عدد اسپیسر تشکیل شده که موجب افزایش قیمت ۱٫۸ برابر نسبت به شیشه دوجداره میگردد. عمده ترین دلیل انتخاب شیشه سه جداره برای پروژه هایی تعویض پنجره های قدیمی با آلودگی های صوتی بالاست و از ضخامت های ۴ +۶+۴ برای عایق بندی بهتر استفاده می شود اما در حقیقت میزان عایق بندی حرارتی شیشه سه جداره مزیت این نوع شیشه محسوب می شود.

تفاوت شیشه دوجداره با شیشه سه جداره
قیمت : شیشه سه جداره نسبت به شیشه دوجداره افزایش قیمت تقریبی ۱٫۸ برابری دارد.
عایق صوت: شیشه سه جداره عایق بهتری نسبت به شیشه های دوجداره و تک جداره دارد.
عایق دما: در حالت عادی ضریب عایق بندی شیشه سه جداره نسبت به اختلاف دما تقریبا افزایش ۴۰ درصد نسبت به شیشه دوجداره دارد.
عایق گرد وغبار: در صورت استفاده از پروفیل UPVC تمامی شیشه های چند جداره کاملا ایزوله گرد وغبار هستند.

منبع: پنجره آریا

 

برچسب‌ها: شیشه دوجداره در کرج,

تعمیرات یخچال در کرج

 سرویس و تعمیرات یخچال در کرج از چه اهمیتی برخوردار است؟ یخچال ها علاوه بر داشتن برندهای گوناگون مدل‌های مختلفی هم دارند، برای مثال یخچال ها می توانند از نوع خانگی باشند و یا صنعتی و صندوقی. همینطور انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، یخچال ایستاده و یخساز در اندازه ها و با برندهای گوناگون ساخته می‌ شوند که هرکدام خدمات متفاوتی برای تعمیرات یخچال در منزل کرج می طلبند.

چنانچه هر کدام از این نوع یخچال ها با مشکلی مواجه بشوند این امکان وجود دارد که توسط متخصصان تعمیرات یخچال منزل در کرج در اسرع وقت برای شما انجام شود.

تعمیرات یخچال سامسونگ در کرج می تواند خدمات زیر را شامل شود:

شارژ گاز یخچال

تعمیر و تعویض قطعات فرسوده شده و برد الکترونیکی

شستشوی یخچال در منزل

تعمیر یخساز و آبسردکن یخچال

تعویض فیلتر آب و رگلاژ درب یخچال

نکاتی برای ماندگاری بیشتر و طولانی تر شدن عمر یخچال فریزر

استفاده از یخچال فریزر با مصرف انرژی پایین

استفاده از محافظ برق مناسب یخچال

هر چند وقت یکبار یخچال را به صورت دستی برفک زدایی نمایید

از کندن یخ و برفک با وسایل نوک تیز خودداری نمایید زیرا ممکن است باعث ایجاد سوراخ و خارج شدن گاز یخچال بشود

یخچال و فریزر را دور از دستگاه های حرارت زا مانند اجاق گاز قرار دهید و آن ها را حداقل ۲ سانتیمتر از دیوار دور نگه دارید

حتماً می‌دانید که برای انجام تعمیرات یخچال سامسونگ در کرج، در ابتدا لازم است که عیب یخچال پیدا شود. به این معنا که برای شناخت مشکل و رفع آن، نیاز به دقت و بررسی های زیادی است. نمایندگی تعمیرات سامسونگ در کرج به شما این امکان را می دهد که با حداکثر سرعت از مشکل یخچال خود آگاه شوید. کارشناسان متخصص مرکز، به خاطر داشتن دانش بالا و مهارت و تجربه زیاد می توانند در کمترین زمان  ممکن، ایراد یخچال شما را پیدا کنند. این کارشناسان با استفاده از ابزار و تجهیزات مدرن می‌توانند انواع تعمیرات یخچال در منزل کرج را چه آسان چه سخت در محل شما انجام بدهند و برای این کار نیازی نیست که شما هزینه غیرمتعارفی بپردازید. 

تعمیرات یخچال سامسونگ در کرج

خوب است بدانید که نمایندگی تعمیرات الکترواستیل در کرج هزینه های تعمیرات یخچال در منزل کرج را مطابق با تعرفه‌ های تعیین شده دریافت می‌ کند و این گونه خیال شما از بابت پرداخت هزینه‌ های منصفانه نیز راحت است. از طرفی دیگر کمک گرفتن از تعمیرکاران باعث می ‌شود که شما مشکلاتی مانند استفاده از تعمیرکاران ناوارد، که می‌ تواند باعث ایجاد خسارت های جبران ناپذیری شود نداشته باشید.

مزایای تعمیرات یخچال در منزل کرج

زمانی که خدمات تعمیرات یخچال سامسونگ در کرج در محل شما انجام می شود از آنجا که نیاز به جابجایی یخچال نیست و فضایی برای تعمیر یخچال در کارگاه در نظر گرفته نمی ‌شود و همینطور نمایندگی تعمیرات، مسئولیت کمتری از لحاظ جابجایی و آسیب یخچال دارند، به همین منظور هزینه تعمیرات یخچال در منزل کرج کمتر خواهد بود. 

نمایندگی تعمیرات سامسونگ در کرج

زمانی که برای تعمیر یخچال جابجایی صورت نگیرد، مسلماً هزینه ‌ای بابت حمل و نقل پرداخت نخواهد شد و در وقت و هزینه مربوط به جابجایی یخچال در تعمیرات یخچال سامسونگ در کرج صرفه جویی می شود.

حمل و نقل وسیله سنگینی مانند یخچال می تواند همراه با بروز آسیب باشد. تعمیر یخچال در منزل کرج باعث می ‌شود که شما نیازی به جابجایی نداشته باشید و یخچال نیز آسیب نخواهد دید.

علاوه بر این گاهی ممکن است که جابجایی منجر به صدمه بیشتر به یخچال شود و یک عیب کوچک در یخچال را تبدیل به مشکلی بزرگ و جدی به نماید به همین خاطر از مزایای تعمیر یخچال در منزل کرج این موضوع است که نگرانی از بابت به وجود آمدن مشکلی بزرگتر نخواهید داشت و عیب یخچال راحت تر قابل بررسی و برطرف شدن خواهد بود.

منبع: تعمیرات در کرج

 

 

برچسب‌ها: تعمیرات یخچال در کرج , تعمیرات یخچال در منزل کرج,

طراحی دکوراسیون داخلی چیست و چه اهمیتی دارد؟

 

اگر دکوراسیون داخلی به عنوان یک هنر نگاه کنیم همانند سایر هنرها دارای اصول، استاندارد و ریزه‌کاری‌هایی است که باید به شکل تخصصی به آنها پرداخته و آنها را به مرحله اجرا درآورد. ضمن این که در این هنر نیز همه چیز متناسب با مد و دوره‌های زمانی و البته ترندهای روز دستخوش تغییر خواهد بود و بنابراین سلیقه شخصی مهمترین عامل ایجاد آن است.

دکوراسیون داخلی به سبک ایرانی

در حقیقت در طراحی  و اجرای چیدمان داخلی به این مسئله پرداخته می‌شود که با استفاده از نورپردازی، مبلمان و سایر المان‌های دکوری از یک پلان ساده، یک مجموعه چشم‌انداز زیبا و کاربردی خلق کرد، در واقع باید گفت دکوراسیون داخلی تلفیقی از دو رشته معماری داخلی و طراحی داخلی است که هم به ساختمان و اجزای تشکیل دهنده آن ارتباط دارد و هم در آن همانند طراحی داخلی تمرکز بر فضای داخلی ساختمان خواهد بود.

نگاهی به دکوراسیون سنتی

این سبک از دکوراسیون داخلی زمانی ایجاد می‌شود که برای طراحی دکوراسیون و استفاده از المان‌های دکوری با توجه به طراحی و چیدمان در دوره‌های گذشته انتخاب صورت گیرد. این انتخاب‌ها معمولا بر اساس فرهنگ و سنت هر منطقه متفاوت است و به منظور زنده نگه داشتن فرهنگ و اصالت گذشتگان مورد استفاده قرار می‌گیرد. دکوراسیون به سبک مصری یکی از مشهورترین مدل‌های سبک دکوراسیون سنتی است.

معمولا المان‌های دکوری در این سبک از طراحی  و دکوراسیون داخلی دست‌ساز هستند، به طور مثال استفاده از فرش‌های دست بافت، تابلوهای منبت کاری شده یا نقاشی‌های اصیل، مبلمان‌های ساده و ساخته شده از متریال طبیعی، مجسمه‌ها و اقلام دکوری سنتی شامل چراغ‌های گردسوز، گلاب پاش‌های چینی، لاله‌های نفیس، آینه و شمعدان‌های نقره  با طرح قدیمی، ظروف مسی و گلی و سفالی، استفاده از پارچه‌های نفیس سنتی مثل ترمه و حریر  و …. از جمله مواردی است که در این سبک دکوراسیون به آنها پرداخته می‌شود. مهمترین نکته در دکوراسیون سبک سنتی ساده‌گرایی و دوری از تجملات و زرق و برق است.

دکوراسیون سنتی

نگاهی به دکوراسیون کلاسیک

سبک کلاسیک در دکوراسیون داخلی تلفیقی از سبک سنتی و امروزی است و در کنار سبک سنتی اصیل‌ترین سبک‌های چیدمان داخلی را تشکیل می دهند. البته باید گفت که امروزه سبک کلاسیک هم رگه‌هایی از مدرنیته را در خود جای می‌دهد و به روز شده است.

در این سبک از چیدمان داخلی سعی شده است که اصالت و فرهنگ را به آسایش و رفاه امروزی گره زد، در سبک چیدمان کلاسیک رنگ‌ها حرف اول را می زنند، معمولا تمام المان‌های این سبک از چیدمان در طیف رنگی کرمی, خاکستری, طلایی, نقره‌ای, زیتونی, قرمز مایل به قهوه‌ای و مرواریدی هستند، از رنگ‌های تند و تیز در آن استفاده نمی‌شود.

سبک دکوراسیون مدرن

منظور از دکوراسیون مدرن استفاده از وسایلی برای چیدمان و دکوراسیون داخلی است که مد روز بوده و مورد پذیرش نسل جوان واقع می‌شود. این سبک از چیدمان برای علاقه‌مندان به مد و ترندهای روز بسیار مناسب است، در دکوراسیون مدرن می‌توان به انواع رنگ‌ها پرداخت به ویژه رنگ‌های متضاد نقش مهمی در این دکوراسیون دارند، به طور مثال انتخاب رنگ‌های سیاه و سفید، طوسی و سفید، طوسی و زرد یا قرمز و نارنجی از جمله ترکیب رنگ‌هایی است که در این سبک از دکوراسیون بسیار دیده می‌شود.

دکوراسیون مدرن

در دکوراسیون مدرن به تابلوهای نقاشی سبک‌های مدرن و اکسسوری‌های خلاقانه و هنری بسیار توجه می‌شود، حتی انتخاب لوسترها و پرده‌ها نیز با توجه به ترند روز صورت می‌گیرد و هرچه شکل هنری‌تر و انتزاعی‌تری داشته باشد در این سبک پذیرفته‌تر خواهد بود.

تفاوت میان طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی

این دو مقوله اصولا با یکدیگر اشتباه گرفته می‌شوند در حالی که مسیری کاملا جدا از هم دارند، در واقع باید گفت دکوراسیون داخلی شغلی است که نیاز به دانش و فعالیت‌های عملی ندارد و بیشتر بر اساس مهارت و سلیقه پیش می‌رود، با این حال برای موفقیت در این شغل دوره‌هایی وجود دارد که به شناخت و بررسی سبک ساختمان‌ها، انواع مبلمان، انتخاب المان‌ها و … می‌پردازد، دکوراتورها معمولا به تنهایی کار می‌کنند و زمانی کار آنها آغاز می‌شود که مسائل مربوط به ساخت و فعالیت‌های ساختمان در بخش داخلی به پایان رسیده است، بیشترین ارتباط دکوراتورها با سازندگان مبل، خیاط، پرده‌دوز، مجسمه ساز و فعالان در بخش صنایع دکوری خواهد بود.

بر خلاف دکوراسیون داخلی، در طراحی داخلی دانش و فعالیت‌های عملی حرف اول را می‌زند، طراحی داخلی یک رشته دانشگاهی است که با استفاده از نرم افزارها، طراحی، نقاشی، برنامه‌ریزی فضا، طراحی مبلمان، معماری و … به معماری داخلی ساختمان رنگ زندگی می‌بخشد.

معماری داخلی چیست؟

معماری داخلی حلقه اتصال معماری و طراحی داخلی است. این رشته همانند رشته معماری به ساختمان و اجزاء و عناصر آن می‌پردازد و از طرفی تنها به فضای داخلی ساختمان تمرکز دارد. درواقع باید گفت که در معماری داخلی به استفاده از فضای داخلی ساختمان، کیفیت‌های فیزیکی داخل ساختمان و قابل سکونت کردن آن بر مبنای نیازهای انسانی است و سبک یا روشی در طراحی معماری است که به ساخت درونی ساختمان می‌پردازد.

منبع: آریا بد سازه

 

 

برچسب‌ها: دکوراسیون داخلی,

پنجره دوجداره

یکی از عوامل بسیار مهم و تاثیرگذار در زیباتر شدن فضای یک محیط نور موجود در آن محیط می باشد. برای داشتن نور مناسب در فضا ابتدا باید به پنجره ها (پنجره دوجداره) و محل قرارگیری آنها توجه نمود.

در واقع پنجره بخشی از دیوار می باشد که از طریق آن می توان فضای بیرون ساختمان را دید و به آن دسترسی داشت. نور از طریق پنجره وارد فضای ساختمان می شود.

علاوه بر اینها پنجره به عنوان محافظی در برابر باد ، باران ، گرما ، سرما و تهویه هوای محیط عمل می کنند. طبق بیانیه ی آژانس بین المللی حفاظت از محیط زیست ، پنجره ها می توانند عامل هدر رفتن 25 درصد از مقدار انرژی مورد نیاز برای گرم کردن یک خانه و نیز 50 درصد از مقدار انرژی مورد نیاز برای تهویه آن باشند .

اندازه ، شکل و محل قرارگیری پنجره‌ها بر یکپارچگی سطح دیوار تاثیرگذار بوده  و حس محصور بودن فضا را از بین خواهند برد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی انسان ها و به منظور تامین همه جانبه ی نیاز مشتریان ، تولید پنجره نیز دستخوش تغییرات زیادی بوده است.

امروزه انواع و اقسام پنجره ، در بازه های مختلف قیمت پنجره دوجداره تولید می شود. یکی از انواع پنجره که بسیار پرکابرد بوده پنجره دوجداره می باشد.

از آنجا که عایق بندی محیط و حفظ برودت آن عامل بسیار مهمی در صرفه جویی انرژی مصرفی در فصول گرم و سرد سال می باشد، از این رو اقدام به تولید پنجره دوجداره کردند.

جنس پنجره دوجداره

پنجره دوجداره از جنس upvc ساخته می شود. upvc از مشتقات نفت خام تولید می شود و برگرفته از عبارت  Unplasticised Poly Vinyl Chloride می باشد.

پنجره دوجداره چون از upvce ساخته می شود در برابر سرما و گرما مقاوم بوده و به مرور زمان تغییر شکل نخواهد داد.

مزایای استفاده از پنجره دوجداره

ورود نور به محیط داخلی ساختمان : شکل و ابعاد و محل قرارگیری پنجره در میزان ورود نور به محیط تاثیر گذار می باشد. هرچه نور ورودی بیشتر باشد باعث کاهش مصرف انرژی و برق برای انجام فعالیت ها خواهد شد.

عایق بندی کردن محیط از نظر حرارتی : می توان با بکارگیری پنجره دوجداره از تبادل حرارت در فصول سرد سال جلوگیری نمود. ضریب حرارتی شیشه های دوجداره بطور تقریبی نصف شیشه های یک جداره بوده و همین امر باعث عایق بندی نمودن محیط با بکارگیری پنجره دوجداره خواهد شد.

محافظت از ساختمان در برابر باد و باران : برای حفظ گرما و جلوگیری از ورود سرما می توان از دوجداره استفاده نمود و نشست هوا را کاهش داد.

فراهم نمودن بستری برای تهویه مناسب محیط از دیگر ویژگی های پنجره دوجداره می باشد.

نصب سریع و آسان

مانع عرق کردن شیشه پنجره

نظافت و شستشوی آسان

غیر قابل اشتعال

امكان نصب توري، حفاظ ، کرکره و پرده های زیبا و خاص

وزن کم و مقاوم در برابر زلزله

مقاوم در برابر اشعه بنفش خورشید و جلوگیری از اثرات مخرب ماورای بنفش

نمایندگی پنجره دوجداره در کرج: کارخانجات درب و پنجره دوجداره طی سالهای متوالی تولید، علاوه بر افزایش دانش فنی و مهارت نیروهای متخصص، همواره از بهترین تکنولوژی، ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز در این صنعت استفاده می نمایند تا محصولاتی با کیفیت بالا به خریداران ارائه دهد. در شهرهای صنعتی و پر جمعیت با توجه به بالا رفتن هزینه های گرمایشی و سرمایشی و آلاینده های صوتی و آلودگی هوا در، نیاز به استفاده از درب و پنجره های دوجداره روز به روز بیشتر و پر رنگ تر می شود. با توجه به این دلایل نمایندگی پنجره دوجداره در کرج و سراسر کشور مشغول به ارائه انواع خدمات درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی می باشند.

پشتیبانی فنی و خدمات رسانی همواره سرلوحه سیاست های فروش نمایندگی پنجره دوجداره در کرج و سراسر کشور می باشد و با داشتن نیروهای متخصص آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرامی می باشد.

منبع: پنجره دوجداره

 

 

 

 

 

برچسب‌ها: نمایندگی پنجره دوجداره در کرج,

تعمیرات یخچال در کرج

 

سرویس و تعمیرات یخچال در کرج از چه اهمیتی برخوردار است؟ یخچال ها علاوه بر داشتن برندهای گوناگون مدل‌های مختلفی هم دارند، برای مثال یخچال ها می توانند از نوع خانگی باشند و یا صنعتی و صندوقی. همینطور انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، یخچال ایستاده و یخساز در اندازه ها و با برندهای گوناگون ساخته می‌ شوند که هرکدام خدمات متفاوتی برای  می طلبند.

چنانچه هر کدام از این نوع یخچال ها با مشکلی مواجه بشوند این امکان وجود دارد که توسط متخصصان تعمیرات یخچال در منزل کرج در اسرع وقت برای شما انجام شود.

تعمیرات یخچال سامسونگ در کرج می تواند خدمات زیر را شامل شود:

شارژ گاز یخچال

تعمیر و تعویض قطعات فرسوده شده و برد الکترونیکی

شستشوی یخچال در منزل

تعمیر یخساز و آبسردکن یخچال

تعویض فیلتر آب و رگلاژ درب یخچال

نکاتی برای ماندگاری بیشتر و طولانی تر شدن عمر یخچال فریزر

استفاده از یخچال فریزر با مصرف انرژی پایین

استفاده از محافظ برق مناسب یخچال

هر چند وقت یکبار یخچال را به صورت دستی برفک زدایی نمایید

از کندن یخ و برفک با وسایل نوک تیز خودداری نمایید زیرا ممکن است باعث ایجاد سوراخ و خارج شدن گاز یخچال بشود

یخچال و فریزر را دور از دستگاه های حرارت زا مانند اجاق گاز قرار دهید و آن ها را حداقل ۲ سانتیمتر از دیوار دور نگه دارید

حتماً می‌دانید که برای انجام تعمیرات یخچال سامسونگ در کرج، در ابتدا لازم است که عیب یخچال پیدا شود. به این معنا که برای شناخت مشکل و رفع آن، نیاز به دقت و بررسی های زیادی است. نمایندگی تعمیرات سامسونگ در کرج به شما این امکان را می دهد که با حداکثر سرعت از مشکل یخچال خود آگاه شوید. کارشناسان متخصص مرکز، به خاطر داشتن دانش بالا و مهارت و تجربه زیاد می توانند در کمترین زمان  ممکن، ایراد یخچال شما را پیدا کنند. این کارشناسان با استفاده از ابزار و تجهیزات مدرن می‌توانند انواع تعمیرات یخچال در منزل کرج را چه آسان چه سخت در محل شما انجام بدهند و برای این کار نیازی نیست که شما هزینه غیرمتعارفی بپردازید. 

تعمیرات یخچال سامسونگ در کرج

خوب است بدانید که نمایندگی تعمیرات الکترواستیل در کرج هزینه های تعمیرات یخچال در منزل کرج را مطابق با تعرفه‌ های تعیین شده دریافت می‌ کند و این گونه خیال شما از بابت پرداخت هزینه‌ های منصفانه نیز راحت است. از طرفی دیگر کمک گرفتن از تعمیرکاران باعث می ‌شود که شما مشکلاتی مانند استفاده از تعمیرکاران ناوارد، که می‌ تواند باعث ایجاد خسارت های جبران ناپذیری شود نداشته باشید.

مزایای تعمیرات یخچال در منزل کرج

زمانی که خدمات تعمیرات یخچال سامسونگ در کرج در محل شما انجام می شود از آنجا که نیاز به جابجایی یخچال نیست و فضایی برای تعمیر یخچال در کارگاه در نظر گرفته نمی ‌شود و همینطور نمایندگی تعمیرات، مسئولیت کمتری از لحاظ جابجایی و آسیب یخچال دارند، به همین منظور هزینه تعمیرات یخچال در منزل کرج کمتر خواهد بود. 

نمایندگی تعمیرات سامسونگ در کرج

زمانی که برای تعمیر یخچال جابجایی صورت نگیرد، مسلماً هزینه ‌ای بابت حمل و نقل پرداخت نخواهد شد و در وقت و هزینه مربوط به جابجایی یخچال در تعمیرات یخچال سامسونگ در کرج صرفه جویی می شود.

حمل و نقل وسیله سنگینی مانند یخچال می تواند همراه با بروز آسیب باشد. تعمیر یخچال در منزل کرج باعث می ‌شود که شما نیازی به جابجایی نداشته باشید و یخچال نیز آسیب نخواهد دید.

علاوه بر این گاهی ممکن است که جابجایی منجر به صدمه بیشتر به یخچال شود و یک عیب کوچک در یخچال را تبدیل به مشکلی بزرگ و جدی به نماید به همین خاطر از مزایای تعمیر یخچال در منزل کرج این موضوع است که نگرانی از بابت به وجود آمدن مشکلی بزرگتر نخواهید داشت و عیب یخچال راحت تر قابل بررسی و برطرف شدن خواهد بود.

منبع: تعمیرات در کرج

 

 

برچسب‌ها: تعمیرات یخچال در کرج , تعمیرات یخچال در منزل کرج,

نکات مهم در طراحی وب سایت برای کودکان

 نکات مهم در طراحی وب سایت برای کودکان

طراحی سایت کودکان نکات ظریفی دارد که هر طراح سایتی باید به آن ها توجه کند تا وب سایتی مورد علاقه کودکان و مورد تأیید والدین طراحی نماید.

رده های سنی

در طراحی سایت کودکان، سن مهمترین عامل میباشد. طرح کلی وب سایت و اجزاء مورد استفاده در آن کاملاً با توجه به سن کاربران سایت تعیین میشوند. 4 رده سنی برای کودکان وجود دارد:
3 تا 5 سال
•  
6تا 8 سال
6 تا 12 سال
• 
نوجوان از 13 به بالا
والدین : والدین میخواهند اطمینان داشته باشند که وب سایت مورد نظر مناسب سن کودکشان بوده و حاوی مطالب آموزشی و مفید است. پس در طراحی سایت کودکان والدین را هم در نظر بگیرید. حتی میتوانید بخشی را در سایت فقط به والدین اختصاص دهید.

رنگ

رنگ یکی از مهمترین اجزاء در طراحی سایت به خصوص برای کودکان میباشد. سعی کنید از رنگ های روشن و شاد استفاده کنید.
رنگ های پایه ای و اصلی مثل زرد، قرمز، سبز، آبی و بنفش بدون هیچ سایه روشنی برای استفاده در سایت کودکان مناسب هستند.
در طراحی سایت کودکان بر عکس طراحی سایت های دیگر هر چه تعداد رنگ های به کار رفته بیشتر باشد بهتر است یعنی از 6 یا 7 رنگ مختلف هم میتوانید استفاده کنید. تعداد رنگ بیشتر بدون سایه روشن و فیلتر بهترین انتخاب برای وب سایت کودکان است.

تایپوگرافی

برای مخاطبانی که توانایی خواندن پایین دارند یا اصلا نمیتوانند بخوانند، انتخاب تایپوگرافی بسیار تأثیرگذار بوده و میتواند باعث موفقیت سایت یا حتی شکست سایت شود. فونت های ساده و به اصطلاح sans serif بهترین گزینه برای کودکان هستند در حالی که برای نوجوانان میتوان از فونت های متنوع تری استفاده کرد.
نوع فونت ها را در طراحی سایت برای کودکان زیاد تغییر ندهید و تنها از یک نوع فونت استفاده کنید. در طراحی سایت برای نوجوانان میتوانید از 2 نوع فونت استفاده کنید.
به سایز فونت هم توجه کنید. سایز فونت ها در سایت کودکان حداقل 14 باید باشد. هر چه رده سنی پایین تر باشد سایز فونت باید بزرگتر و واضح تر باشد. ولی برای نوجوانان و سنین بالاتر فونت ها میتوانند کوچکتر باشند.

زبان

به همان اندازه که طراحی سایت کودکان و ظاهر آن مهم است نوع زبانی که در سایت استفاده میکنید هم اهمیت دارد. زبانی که مناسب با هر رده سنی باشد برای فهمیدن و ارتباط برقرار کردن کودک با سایت الزامی است. تصاویر و انیمیشن ها باید بیشتر از نوشته ها باشند. هر چه رده سنی پایین تر باشد میزان نوشته کمتر و تصویر باید بیشتر باشد.
•    
کودکان زیر 5 سال معمولاً نوشته های زیاد را دوست ندارند و تشخیص نمیدهند ولی علاقه دارند که نوشته های کوچک تک کلمه ای با طرح شاد و جالب ببینند.
•    
کودکان بالای 6 سال کم کم شروع به خواندن میکنند و میتوانند جملات ساده و کوتاه را بخوانند. پس در طراحی خود برای اسن سنین از جملات کوتاه با کلمات ساده استفاده کنید.
•    
سنین بالاتر با توجه به توانایی بیشترشان در خواندن و آنالیز کردن جملات میتوانید از عنوان و سرفصل و پاراگراف های کوتاه برایشان استفاده کنید.  

ایجاد بازی

قرار دادن بازی آنلاین در سایت راه خوبی برای جذب کودکان و نگه داشتن آن ها در سایت میباشد. کودکان عاشق بازی کردن هستند حتی بازی های ساده مثل تشخیص رنگ ها. پس از این ویژگی حتماً در طراحی سایت برای کودکان استفاده کنید.
دقت داشته باشید که بازی ها ساده و قابل فهم باشند. دکمه های عملیاتی باید بزرگ و به راحتی قابل دیدن باشند.
برای بازی ها جایزه قرار دهید به خصوص برای رده های سنی بالاتر تا کودکان بیشتر تشویق به ادامه بازی شوند.
انیمیشن و طراحی کارتونی
انیمیشن و شکل های کارتونی اجزایی هستند که از همه بیشتر باعث جلب توجه کودک به خصوص در سنین پایین تر میشوند. در کنار انیمیشن ها و تصاویر کارتونی از موسیقی، ویدئو و کاراکترهای کارتونی هم استفاده کنید.

محتوای آموزشی

مغز کودکان علاقه به یادگیری دارد و وب سایت ها میتوانند بهترین پلت فرم برای آموزش نکات مفید به صورت سرگرم کننده و جذاب برای کودکان باشند. از طریق بازی ها و فعالیت های آموزشی مثل درست کردن پازل مطالب آموزشی را در سایت به کودکان ارائه کنید.

جلب اعتماد والدین

همانطور که گفتیم طراحی سایت کودکان باید طوری باشد که اول از همه اعتماد والدین را به خود جلب کند تا اجازه بدهند کودکشان از وب سایت استفاده کند. این حس باید به آن ها منتقل شود که سایت شما سایتی مورد اعتماد با محتوای مناسب کودکان است. بخشی را در سایت به والدین اختصاص بدهید و در آنجا هدف اصلی وب سایت و اطلاعات مورد نیاز دیگر را ارائه کنید.

منبع: سه سوت وب

 

 

 

برچسب‌ها: طراحی سایت کودکان,

چرا طراحی سایت با وردپرس یک مزیت به حساب می‌آید؟

 

ما به عنوان یک تیم متخصص در زمینه‌ی طراحی سایت، استفاده از وردپرس را یک مزیت به حساب می‌آوریم. وردپرس یک ابزار راحت و دم‌‌دستی است که راه‌اندازی سایت با استفاده از آن بسیار سریع انجام می‌‌شود. بنابراین وقتی شما طراحی یک سایت را به ما سفارش می‌دهید، در کمترین زمان ممکن آن را تحویل می‌دهیم.

چند دلیل مهم برای استفاده از وردپرس

پشتیبانی عالی

اگر سایت وردپرسی شما زمانی با مشکل رو به رو شود، در هر شرایطی که باشید، پشتیبانی همیشگی برای آن وجود خواهد داشت. زیرا اکثر شرکت‌ها از جمله تیم متخصص ما برای طراحی وب سایت‌ها از این ابزار استفاده می‌کند. بنابراین وقتی یک سایت با مشکلی رو به رو می‌شود، به سرعت می‌توانیم آن را برطرف کنیم.

مطمئن و ایمن

وقتی ما سایت شما را با وردپرس طراحی می‌کنیم، مطمئن هستیم که یک بستر کاملا ایمن و مطمئن ایجاد شده است. اما این موضوع به این معنا نیست که سایت شما کاملا از گزند حملات هکرها و بدافزارها در امان است.

سئو پسند بودن

از نظر ما، سئوی مناسب می‌تواند موفقیت سایت شما را تضمین کند، اما سئو نادرست قطعا آن را نابود خواهد ساخت. بنابراین سئو موضوعی است که از ابتدای طراحی وب سایت با وردپرس روی آن تمرکز خواهیم داشت.

وردپرس ابزارهایی داخلی دارد که می‌تواند که تا حدود زیادی میزان سئو پسند بودن محتوای سایت شما را می‌تواند تضمین کند.

 

مدیریت آسان

اگر بخواهیم از یکی از جذاب ترین ویژگی‌های وردپرس نام ببریم، مدیریت آسان بخش‌های مختلف آن است. وردپرس پنلی دارد که به راحتی می‌توان از طریق آن مدیریت محتوا، عکس، فیلم و انواع المانهای سایت را به راحتی انجام داد.

ارزان بودن

راه‌اندازی سایت با وردپرس، برای ما بسیار کم هزینه است. اگر بخواهید یک سایت با امکاناتی معمولی و اولیه داشته باشید، ما با استفاده از قالب‌های آماده‌ی وردپرس و با کمترین هزینه نیاز شما را رفع خواهیم کرد. از طرفی اگر برای کسب و کار خود به یک سایت حرفه‌ای نیاز داشته باشید، قالب‌های وردپرس را مطابق با نیاز شما در زمانی کوتاه سفارشی سازی خواهیم کرد.

افزایش سرعت سایت

شما به خوبی می‌دانید که اگر بخواهید سایت شما در مقایسه با سایت‌های دیگر سریع در دسترش مشتری قرار گیرد، باید سریع لود شود. ما می‌توانیم طراحی وب سایت وردپرسی شما را با قالب‌هایی انجام دهیم که حجم کمی دارند. علاوه بر این، با نصب پلاگین‌هایی خاص روی وردپرس می‌توانیم سایز عکسهای سایت را کاهش دهیم تا سایت به سرعت برای کاربر نمایش داده شود.

عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت وردپرسی

 

قیمت طراحی وب سایت وردپرسی به عوامل بسیاری بستگی دارد. یکی از موارد موثر بر این موضوع، استفاده از قالب‌های آماده یا قالب‌های سفارشی است. یک وب سایت وردپرسی ارزان که با استفاده از قالب آماده طراحی شده باشد، تنها با چند کلیک انجام می‌شود. با این کار نه تنها سرعت انجام پروژه افزایش پیدا می‌کند بلکه این نوع از طراحی بسیار ارزان است..

طراحی سایت با امکانات اولیه

ما با استفاده از قالب‌های آماده‌ی وردپرس، می‌توانیم یک سایت با امکانات اولیه برای شما آماده کنیم. این گونه سایت‌ها نه تنها به سرعت آماده می‌شوند و بلکه هزینه‌ی طراحی آن‌ها نیز بسیار پایین است. زیرا سایت به کدنویسی نیاز ندارد و تنها با چند کلیک، آماده می‌شود. اگر شرکت یا فروشگاه شما، خدمات و امکانات محدودی دارد و نیازی به رقابت گسترده با سایت‌های دیگر ندارید، در نظر گرفتن امکانات اولیه در طراحی سایت با وردپرس می‌تواند برای شما مناسب باشد.

طراحی سایت با امکانات اختصاصی

اگر می‌خواهید شرکت یا فروشگاه شما سایتی داشته باشد که بیانگر سبک برند و خدمات شما باشد و امکاناتی اختصاصی برای آن در نظر گرفته شود، بهتر است از قالب‌های اختصاصی ما استفاده کنید. در این شرایط صفر تا صد سایت کدنویسی می‌شود و طراحی تجربه‌ی کاربری و رابط کاربری به صورت حرفه‌ای انجام خواهد شد. این موضوع تعرفه طراحی وب سایت با وردپرس را افزایش خواهد داد.

مدت زمان پشتیبانی سایت

طراحی یک سایت بدون در نظر گرفتن مدت زمان مناسب برای پشتیبانی آن، بی معنا است.  یکی از گزینه هایی که ما در پکیج های طراحی وب سایت وردپرسی در اختیار مشتریان خود قرار میدهیم، پشتیبانی آن است. مدت زمان پشتیبانی، تعرفه ی طراحی یک وب سایت را به راحتی افزایش می دهد.

سئو یا بهینه سازی سایت

یکی از مهمترین بخش‌هایی که اکثر مشتریان ما پس از طراحی یک سایت با وردپرس به سراغ آن می‌روند، سئو یا بهینه سازی است. اگر سایت به خوبی طراحی شود اما رتبه‌ی مناسبی در گوگل نداشته باشد، عملا بازگشت سرمایه‌ای اتفاق نخواهد افتاد. البته سئو سایت کاری بسیار زمان بر است و همین موضوع قیمت ایجاد و راه‌اندازی آن را به شدت افزایش می‌دهد.

منبع: سه سوت وب

 

 

برچسب‌ها: طراحی وب سایت وردپرسی,

سفارش ساخت لوگو

طراحی لوگو در بازاریابی دیجیتال و برند سازی شرکت ها اهمیت بسیار زیادی دارد. لوگوها در اصل نمادهای متشکل از متن و تصاویر هستند که معرف برندها محسوب می‌شوند. طراحی لوگو یکی از نخستین قدم های بازاریابی و تبلیغات هر شرکت است.. لوگوها برحسب نوعشان متشکل از یک نماد، مارک و لوگو تایپ همسو با یک تگ لاین هستند. لوگو، اطلاعات کلیدی کسب و کارتان را در می‌گیرد. باعث شهرت برندتان می‌شود و شما را در میان رقبا، برجسته می‌نماید.

طراحی یک لوگوی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

یادآوری آسان و به یاد ماندنی بودن: لوگویی با طراحی ساده و چند رنگ مناسب می‌تواند همچون تصویری قدرتمند در ذهن مخاطب حک شود. به دنبال جذابیت به یاد ماندنی و فراموش نشدنی بروید.

طراحی هوشمندانه و متفاوت: لوگوهایی که از فضای منفی میان حروف نام برند به خوبی بهره می‌برند، خودشان را از لوگوهای رقیب مجزا می‌کنند.

در نظر گرفتن نام برند: برخی از برندها، نامی دارند که برای معرفی آنها کفایت می‌کند. پس طراحی لوگو را باید حول این نام انجام داد.

مخاطب را به فکر فرو ببرد: گاهی اوقات برخی لوگوها در عین سادگی دارای مفاهیم متضادی هستند

بیان هویت و داستان برند: برخی از برندها به رویدادهای خاصی اشاره دارند و لوگویی که با صراحت این رویداد و داستان را به تصویر می‌کشد، کفایت می‌کند. هیچگاه از بیان هدف اصلی کسب و کارتان درون طراحی لوگو، نترسید.

طراحی لوگو و برندسازی

طراحی لوگو مجموعه شناخت مردم در مورد شرکت شماست. در واقع تفکر مشتری در مورد تصویر کلی شرکت شما را در بر می‌گیرد. لوگوها، تبلیغات و خدمات مشتری، مخاطب را تحت تأثیر قرار می‌دهند.

برای سفارش ساخت لوگو به چه مواردی باید توجه کرد؟

بعد از اینکه طراح لوگو حرفه‌ای را از طریق سایتهای دورکاری انتخاب کردید باید موارد زیر را با او در میان بگذارید تا با برند شما و نیازهایتان آشنا شود و بهترین طراحی را انجام دهد.

برای طراحی لوگو، چند مفهوم را در اختیار طراح قرار دهید

اغلب فریلنسرها در حین طراحی لوگو تنها یک مفهوم را مدنظر قرار می‌دهند. با این حال داشتن مفاهیم بیشتر در حین طراحی بهتر است. طراحی‌های بیشتر برای یک لوگو براساس مفاهیم بیشتر، امکان مقایسه را فراهم می‌کند پس حداقل سه تا چهار مفهوم متفاوت را مدنظر قرار دهید.

مفاهیمی که سفارش دهنده لوگو مطرح می‌کند، به فلسفه پیدایش برند و کسب و کارش مرتبط هستند و باید در مورد آنها به طراح لوگو توضیح دهد. طراح لوگو براساس این مفاهیم به طراحی پرداخته و اهمیت و ویژگیهای هر کدام را درون طراحی لحاظ می‌کند.

پیام برند را بیان کنید

طراح لوگو باید پیام برند را بشناسد. هر کسب و کاری می‌خواهد پیامش را به مشتریان بالقوه منتقل کند.

اندازه لوگو باید قابل تغییر لحاظ شود

لوگوهای طراحی شده در طیف وسیعی از رسانه‌ها و بسترها به نمایش در می‌آیند. پس باید در کوچکترین اندازه روی کارت‌های ویزیت تا بزرگترین بیلبوردها به نمایش درآیند. پس ظاهر لوگو در هر اندازه‌ای باید خوب و قابل تشخیص لحاظ شود.

پالت‌های رنگی هماهنگ را مدنظر قرار دهید

در حین به کارگیری رنگ در طراحی لوگو باید پالت رنگ هماهنگ را در نظر بگیرید. بهترین لوگوها همواره از رنگ‌هایی استفاده می‌کنند که هویت شرکت را به خوبی تعریف می‌کنند. پس پالت رنگی هماهنگ با برند و تصویر صنعت شرکت را در اولویت قرار دهید. پس فریلنسر طراحی لوگو را با صنعت و کسب و کارتان آشنا کنید.

کلمات کلیدی را در اختیار طراح لوگو قرار دهید

این روزها، طراحان به فونت‌های با کیفیت دسترسی دارند. نقش فونت‌ها، شخصیت بخشیدن به طراحی گرافیکی لوگو است. در حین ارزیابی یک لوگو، علاوه بر رنگ به فونت کلمات به کار رفته هم توجه می‌کنیم. پس کلمات کلیدی برند را در اختیار طراح قرار دهید تا در لوگوی سفارشی از آن استفاده کند.

سادگی را در اولویت قرار دهید

از ابتدای  سفارش ساخت لوگو، طراحی ساده را گوشزد نمایید. هر طراح حرفه‌ای لوگو با این موضوع آشنایی دارد. لوگوهای ساده راحت‌تر شناخته شده و در ذهن می‌مانند.

در نهایت به طراح آزادی عمل بدهید

همواره حق با کارفرما نیست. طراحی لوگو تا حد زیادی به خلاقیت نیاز دارد پس دست فریلنسر را باز بگذارید تا شما را غافلگیر کند.

هزینه طراحی لوگو

هزینه به عوامل مختلفی از جمله تجربه طراح لوگو و کیفیت کار وابسته است. به طور کلی سفارش ساخت لوگو خوب در بازارهای جهانی بین 300 تا 1300 دلار هزینه بر ‌می‌دارد. در ایران این هزینه و تعرفه طراحی لوگو می تواند از چند ده هزار تومان (برای لوگوهای بسیار ساده یا کم کار) تا چند ده میلیون تومان (برای شرکت ها و برندهای معتبر) باشد.

منبع: سه سوت وب

 

 

 

برچسب‌ها: سفارش ساخت لوگو,

قیمت پرده چطور حساب می شود؟

 

هیچ کس نمی تواند منکر این موضوع شود که قیمت پرده از جمله اصلی ترین موارد یا فاکتورهای کنترل کننده در انتخاب پرده است. اما با این وجود باز هم راه هایی وجود دارد که شما بتوانید با هزینه کم یا متوسط یک پرده بسیار شیک و مناسب برای خانه خود انتخاب کنید. این موضوع شاید کمی پیچیده به نظر برسد، اما نگران نباشید زیرا مجله اینترنتی شیک و تک قصد دارد تا در این مطلب نحوه انتخاب بهترین پرده متناسب با انواع بودجه را برای شما عنوان کند.

قیمت پرده

پرده نه تنها تکه ای از دکور خانه است که هم از داخل و هم از خارج دیده می شود، بلکه یک قسمت اساسی از دکوراسیون است که از حریم خصوصی شما محافظت می کند. به همین خاطر انتخاب پرده یک تصمیم مهم است و همچنین می تواند یک تصمیم گران قیمت باشد.

قیمت پرده چقدر است؟

در واقع تعرفه مشخصی برای تعیین قیمت پرده وجود ندارد وبه طور کلی قیمت پرده به عوامل مختلفی از قبیل اندازه پارچه استفاده شده، کیفیت ساخت، سبک، نوع طرح، برند یا نام تجاری، هزینه دوخت و هزینه نصب آن وابسته است.

و این سلیقه و بودجه شماست که مشخص می کند کدام پرده با کدام قیمت را انتخاب کنید. اما لازم است بدانید که یکی از بهترین راه ها برای انتخاب پرده متناسب با بودجه های مختلف بررسی مزایا و معایب پرده است.

بررسی قیمت پرده با توجه به طول و عرض آن

بسیار طبیعی است اندازه پرده بر روی قیمت آن تأثیر بگذارد. زیرا هر چه پرده بلندتر و عریض تر باشد به پارچه بیشتری نیاز دارد.

به طور کلی عرض یک پرده معمولی در حد استاندارد می تواند از 4 متر تا 12 متر باشد. معمولی ترین طول هم برای پرده های استاندارد می تواند از 220 سانتی متر تا 90 سانتی متر برای پرده های حمام و آشپزخانه باشد.

و اما شما برای مشخص کردن متراژ پرده خود بهتر است ابتدا طول و عرض پنجره خود را با دقت اندازه گرفته و سپس مشخص کنید که می خواهید پرده تان چقدر چین داشته باشد.

برای یک پرده کاملاً بدون چین اندازه یک برابری و برای دوخت یک پرده چین دار به پارچه ای به اندازه دو یا سه برابر مقدار واقعی چهار چوب پنجره نیاز است. برای اندازه گیری بهتر توصیه می شود با یک خیاط پرده مشورت کرده و از او بخواهید تا طول و عرض پرده را برایتان مشخص کند.

قیمت پرده با توجه به رنگ آن

رنگ پارچه پرده یک عامل سلیقه ای است و بستگی به این دارد که شما می خواهید پرده منزلتان با چه چیزی ست باشد. مثلاً برخی از افراد پرده را رنگ دیوار و بعضی ها با مبلمان یا فرش ست می کنند.

در مورد انتخاب رنگ بهتر است اگر دیوارها، فرش و یا سایر اشیاء موجود در اتاق به رنگ روشن هستند از پرده رنگی و در غیر این صورت از پرده سفید یا کرمی استفاده شود.

در اینجا خالی از لطف نیست که بدانید معمولاً پرده هایی که به رنگ بنفش یا سرخابی هستند، باعث انعکاس نور صورتی کمرنگ در اتاق می شوند. این رنگ می تواند فضای رمانیک و صمیمانه ای در فضا ایجاد کند. از طرفی استفاده از پرده با تناژ رنگی سبز تیره تا روشن باعث انعکاس نور سبز روشن و ایجاد حس سر زندگی و تحرک در محیط شده و پرده هایی با تناژ رنگی قهوه ای باعث ایجاد یک فضای گرم و صمیمی و همچنین تمرکز حواس می شود.

اما از نظر هزینه ای به طور کلی در اکثر مواقع قیمت پرده های سفید یا کرمی یا در اصطلاح بدون رنگ تا حدی ارزان تر از پرده های رنگی با همان طرح و کیفیت جنسی است.

قیمت پرده با توجه به جنس آن

همان طور که پیشتر هم گفته شد قیمت پارچه پرده ها معمولاً نسبت به جنس، طرح، کیفیت و ... متفاوت بوده و نمی توان رنج قیمتی خاصی را برای آن در نظر گرفت زیرا در پارچه های پرده ها تنوع بسیار زیادی وجود دارد. البته باید به این نکته توجه داشت که پارچه های خارجی وارداتی مثل پارچه های ترکی، ایتالیایی و .. نسبت به انواع پارچه های داخلی بسیار گران تر هستند.

اما اگر بخواهیم قیمت پرده را از نظر کیفیت پارچه ای بررسی کنیم باید بگوییم که پرده های ابریشمی بالاترین قیمت و پرده های پنبه ای پایین ترین قیمت را دارند. افراد اغلب از پرده های ابریشمی برای تزئین پنجره های پذیرایی و از پرده های پنبه ای برای تزئین پنجره هایی که زیاد در معرض دید نیستند استفاده می کنند.

منبع: متین پرده

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها: قیمت پرده,
بایگانی
پیوندها
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته گذشته : 2
بازدید ماه گذشته : 2
بازدید سال گذشته : 12
کل بازدید : 184