x تبلیغات
پنجره دوجداره

پنجره دوجداره

نمایندگی پنجره دوجداره در کرج: کارخانجات درب و پنجره دوجداره طی سالهای متوالی تولید، علاوه بر افزایش دانش فنی و مهارت نیروهای متخصص، همواره از بهترین تکنولو

پنجره دوجداره

یکی از عوامل بسیار مهم و تاثیرگذار در زیباتر شدن فضای یک محیط نور موجود در آن محیط می باشد. برای داشتن نور مناسب در فضا ابتدا باید به پنجره ها (پنجره دوجداره) و محل قرارگیری آنها توجه نمود.

در واقع پنجره بخشی از دیوار می باشد که از طریق آن می توان فضای بیرون ساختمان را دید و به آن دسترسی داشت. نور از طریق پنجره وارد فضای ساختمان می شود.

علاوه بر اینها پنجره به عنوان محافظی در برابر باد ، باران ، گرما ، سرما و تهویه هوای محیط عمل می کنند. طبق بیانیه ی آژانس بین المللی حفاظت از محیط زیست ، پنجره ها می توانند عامل هدر رفتن 25 درصد از مقدار انرژی مورد نیاز برای گرم کردن یک خانه و نیز 50 درصد از مقدار انرژی مورد نیاز برای تهویه آن باشند .

اندازه ، شکل و محل قرارگیری پنجره‌ها بر یکپارچگی سطح دیوار تاثیرگذار بوده  و حس محصور بودن فضا را از بین خواهند برد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی انسان ها و به منظور تامین همه جانبه ی نیاز مشتریان ، تولید پنجره نیز دستخوش تغییرات زیادی بوده است.

امروزه انواع و اقسام پنجره ، در بازه های مختلف قیمت پنجره دوجداره تولید می شود. یکی از انواع پنجره که بسیار پرکابرد بوده پنجره دوجداره می باشد.

از آنجا که عایق بندی محیط و حفظ برودت آن عامل بسیار مهمی در صرفه جویی انرژی مصرفی در فصول گرم و سرد سال می باشد، از این رو اقدام به تولید پنجره دوجداره کردند.

جنس پنجره دوجداره

پنجره دوجداره از جنس upvc ساخته می شود. upvc از مشتقات نفت خام تولید می شود و برگرفته از عبارت  Unplasticised Poly Vinyl Chloride می باشد.

پنجره دوجداره چون از upvce ساخته می شود در برابر سرما و گرما مقاوم بوده و به مرور زمان تغییر شکل نخواهد داد.

مزایای استفاده از پنجره دوجداره

ورود نور به محیط داخلی ساختمان : شکل و ابعاد و محل قرارگیری پنجره در میزان ورود نور به محیط تاثیر گذار می باشد. هرچه نور ورودی بیشتر باشد باعث کاهش مصرف انرژی و برق برای انجام فعالیت ها خواهد شد.

عایق بندی کردن محیط از نظر حرارتی : می توان با بکارگیری پنجره دوجداره از تبادل حرارت در فصول سرد سال جلوگیری نمود. ضریب حرارتی شیشه های دوجداره بطور تقریبی نصف شیشه های یک جداره بوده و همین امر باعث عایق بندی نمودن محیط با بکارگیری پنجره دوجداره خواهد شد.

محافظت از ساختمان در برابر باد و باران : برای حفظ گرما و جلوگیری از ورود سرما می توان از دوجداره استفاده نمود و نشست هوا را کاهش داد.

فراهم نمودن بستری برای تهویه مناسب محیط از دیگر ویژگی های پنجره دوجداره می باشد.

نصب سریع و آسان

مانع عرق کردن شیشه پنجره

نظافت و شستشوی آسان

غیر قابل اشتعال

امكان نصب توري، حفاظ ، کرکره و پرده های زیبا و خاص

وزن کم و مقاوم در برابر زلزله

مقاوم در برابر اشعه بنفش خورشید و جلوگیری از اثرات مخرب ماورای بنفش

نمایندگی پنجره دوجداره در کرج: کارخانجات درب و پنجره دوجداره طی سالهای متوالی تولید، علاوه بر افزایش دانش فنی و مهارت نیروهای متخصص، همواره از بهترین تکنولوژی، ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز در این صنعت استفاده می نمایند تا محصولاتی با کیفیت بالا به خریداران ارائه دهد. در شهرهای صنعتی و پر جمعیت با توجه به بالا رفتن هزینه های گرمایشی و سرمایشی و آلاینده های صوتی و آلودگی هوا در، نیاز به استفاده از درب و پنجره های دوجداره روز به روز بیشتر و پر رنگ تر می شود. با توجه به این دلایل نمایندگی پنجره دوجداره در کرج و سراسر کشور مشغول به ارائه انواع خدمات درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی می باشند.

پشتیبانی فنی و خدمات رسانی همواره سرلوحه سیاست های فروش نمایندگی پنجره دوجداره در کرج و سراسر کشور می باشد و با داشتن نیروهای متخصص آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرامی می باشد.

منبع: پنجره دوجداره

 

 

 

 

 

برچسب‌ها: نمایندگی پنجره دوجداره در کرج,
بایگانی
پیوندها
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته گذشته : 2
بازدید ماه گذشته : 2
بازدید سال گذشته : 12
کل بازدید : 184