x تبلیغات
چرا طراحی سایت با وردپرس یک مزیت به حساب می‌آید؟

چرا طراحی سایت با وردپرس یک مزیت به حساب می‌آید؟

ما می‌توانیم طراحی وب سایت وردپرسی شما را با قالب‌هایی انجام دهیم که حجم کمی دارند. علاوه بر این، با نصب پلاگین‌هایی خاص روی وردپرس می‌توانیم سایز عکس‎های س

چرا طراحی سایت با وردپرس یک مزیت به حساب می‌آید؟

 

ما به عنوان یک تیم متخصص در زمینه‌ی طراحی سایت، استفاده از وردپرس را یک مزیت به حساب می‌آوریم. وردپرس یک ابزار راحت و دم‌‌دستی است که راه‌اندازی سایت با استفاده از آن بسیار سریع انجام می‌‌شود. بنابراین وقتی شما طراحی یک سایت را به ما سفارش می‌دهید، در کمترین زمان ممکن آن را تحویل می‌دهیم.

چند دلیل مهم برای استفاده از وردپرس

پشتیبانی عالی

اگر سایت وردپرسی شما زمانی با مشکل رو به رو شود، در هر شرایطی که باشید، پشتیبانی همیشگی برای آن وجود خواهد داشت. زیرا اکثر شرکت‌ها از جمله تیم متخصص ما برای طراحی وب سایت‌ها از این ابزار استفاده می‌کند. بنابراین وقتی یک سایت با مشکلی رو به رو می‌شود، به سرعت می‌توانیم آن را برطرف کنیم.

مطمئن و ایمن

وقتی ما سایت شما را با وردپرس طراحی می‌کنیم، مطمئن هستیم که یک بستر کاملا ایمن و مطمئن ایجاد شده است. اما این موضوع به این معنا نیست که سایت شما کاملا از گزند حملات هکرها و بدافزارها در امان است.

سئو پسند بودن

از نظر ما، سئوی مناسب می‌تواند موفقیت سایت شما را تضمین کند، اما سئو نادرست قطعا آن را نابود خواهد ساخت. بنابراین سئو موضوعی است که از ابتدای طراحی وب سایت با وردپرس روی آن تمرکز خواهیم داشت.

وردپرس ابزارهایی داخلی دارد که می‌تواند که تا حدود زیادی میزان سئو پسند بودن محتوای سایت شما را می‌تواند تضمین کند.

 

مدیریت آسان

اگر بخواهیم از یکی از جذاب ترین ویژگی‌های وردپرس نام ببریم، مدیریت آسان بخش‌های مختلف آن است. وردپرس پنلی دارد که به راحتی می‌توان از طریق آن مدیریت محتوا، عکس، فیلم و انواع المانهای سایت را به راحتی انجام داد.

ارزان بودن

راه‌اندازی سایت با وردپرس، برای ما بسیار کم هزینه است. اگر بخواهید یک سایت با امکاناتی معمولی و اولیه داشته باشید، ما با استفاده از قالب‌های آماده‌ی وردپرس و با کمترین هزینه نیاز شما را رفع خواهیم کرد. از طرفی اگر برای کسب و کار خود به یک سایت حرفه‌ای نیاز داشته باشید، قالب‌های وردپرس را مطابق با نیاز شما در زمانی کوتاه سفارشی سازی خواهیم کرد.

افزایش سرعت سایت

شما به خوبی می‌دانید که اگر بخواهید سایت شما در مقایسه با سایت‌های دیگر سریع در دسترش مشتری قرار گیرد، باید سریع لود شود. ما می‌توانیم طراحی وب سایت وردپرسی شما را با قالب‌هایی انجام دهیم که حجم کمی دارند. علاوه بر این، با نصب پلاگین‌هایی خاص روی وردپرس می‌توانیم سایز عکسهای سایت را کاهش دهیم تا سایت به سرعت برای کاربر نمایش داده شود.

عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت وردپرسی

 

قیمت طراحی وب سایت وردپرسی به عوامل بسیاری بستگی دارد. یکی از موارد موثر بر این موضوع، استفاده از قالب‌های آماده یا قالب‌های سفارشی است. یک وب سایت وردپرسی ارزان که با استفاده از قالب آماده طراحی شده باشد، تنها با چند کلیک انجام می‌شود. با این کار نه تنها سرعت انجام پروژه افزایش پیدا می‌کند بلکه این نوع از طراحی بسیار ارزان است..

طراحی سایت با امکانات اولیه

ما با استفاده از قالب‌های آماده‌ی وردپرس، می‌توانیم یک سایت با امکانات اولیه برای شما آماده کنیم. این گونه سایت‌ها نه تنها به سرعت آماده می‌شوند و بلکه هزینه‌ی طراحی آن‌ها نیز بسیار پایین است. زیرا سایت به کدنویسی نیاز ندارد و تنها با چند کلیک، آماده می‌شود. اگر شرکت یا فروشگاه شما، خدمات و امکانات محدودی دارد و نیازی به رقابت گسترده با سایت‌های دیگر ندارید، در نظر گرفتن امکانات اولیه در طراحی سایت با وردپرس می‌تواند برای شما مناسب باشد.

طراحی سایت با امکانات اختصاصی

اگر می‌خواهید شرکت یا فروشگاه شما سایتی داشته باشد که بیانگر سبک برند و خدمات شما باشد و امکاناتی اختصاصی برای آن در نظر گرفته شود، بهتر است از قالب‌های اختصاصی ما استفاده کنید. در این شرایط صفر تا صد سایت کدنویسی می‌شود و طراحی تجربه‌ی کاربری و رابط کاربری به صورت حرفه‌ای انجام خواهد شد. این موضوع تعرفه طراحی وب سایت با وردپرس را افزایش خواهد داد.

مدت زمان پشتیبانی سایت

طراحی یک سایت بدون در نظر گرفتن مدت زمان مناسب برای پشتیبانی آن، بی معنا است.  یکی از گزینه هایی که ما در پکیج های طراحی وب سایت وردپرسی در اختیار مشتریان خود قرار میدهیم، پشتیبانی آن است. مدت زمان پشتیبانی، تعرفه ی طراحی یک وب سایت را به راحتی افزایش می دهد.

سئو یا بهینه سازی سایت

یکی از مهمترین بخش‌هایی که اکثر مشتریان ما پس از طراحی یک سایت با وردپرس به سراغ آن می‌روند، سئو یا بهینه سازی است. اگر سایت به خوبی طراحی شود اما رتبه‌ی مناسبی در گوگل نداشته باشد، عملا بازگشت سرمایه‌ای اتفاق نخواهد افتاد. البته سئو سایت کاری بسیار زمان بر است و همین موضوع قیمت ایجاد و راه‌اندازی آن را به شدت افزایش می‌دهد.

منبع: سه سوت وب

 

 

برچسب‌ها: طراحی وب سایت وردپرسی,
بایگانی
پیوندها
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته گذشته : 2
بازدید ماه گذشته : 2
بازدید سال گذشته : 12
کل بازدید : 184