x تبلیغات
طراحی سایت

طراحی سایت

اصول اولیه طراحی سایت با وردپرس

 

 

آموزش طراحی سایت با وردپرس مستلزم یادگیری اصول و مبانی می باشد که باید رعایت شوند. همانگونه که  طراحی سایت به ویژه طراحی سایت حرفه ای به روش های دیگر، اصول و قواعد خود را دارد و باید به صورت قانونمند انجام شود. در اینجا ما قصد داریم اصول پایه ای و ضروری طراحی سایت را برای طراحی سایت با وردپرس مطرح کنیم.

مرحله اول. تعیین هدف است. ابتدا هدف از طراحی سایت را مشخص کنید. سایتی که قرار است طراحی کنید، به چه منظوری می باشد؟ تجاری بودن سایت، شخصی بودن سایت یا اینکه برای شرکت یا اداره یا یک فروشگاه قرار است طراحی شود مهم است. بنابراین هدف را مشخص کنید تا از همان ابتدا یک طراحی سایت حرفه ای وردپرس داشته باشید.

مرحله دوم. تعیین نام دامنه و هاستینگ است. از ملزومات طراحی سایت خرید یک دامنه و هاست به عنوان فضای میزبانی سایت شما می باشد، در طراحی سایت با ورد پرس نیز باید دامنه و هاست شما مشخص و خریداری شود. نام دامنه باید یک نام مرتبط و ساده باشد تا در ذهن بماند. خرید هاست را باید به طور صحیح پیش بینی کنید و به اندازه مورد نیازتان فضای هاست خریداری کنید.

مرحله سوم. نصب وردپرس است. نصب و راه اندازی وردپرس نیز کار پیچیده ای نیست، در آموزش نصب وردپرس به تفضیل و قدم به قدم به آن می پردازیم.

مرحله چهارم. انتخاب قالب است. انتخاب قالب بسته به نیازهای شما و هدفی که از طراحی سایت دارید، متفاوت خواهد بود، قالب های رایگان بسیاری برای وردپرس ارائه شده است اما پیشنهاد برای داشتن یک طراحی سایت حرفه ای وردپرس، استفاده از قالب منحصر به فرد و اختصاصی است. قالبی که به صورت سفارشی برای شما و کسب و کار شما طراحی شده باشد. برای طراحی قالب می توانید از طراحان قالب وردپرس کمک بگیرید. قالبی زیبا و کاربرپسند در جذب کاربران و بازدیدکنندگان تاثیر بسزایی خواهد داشت، بنابراین در طراحی سایت با وردپرس به آن توجه داشته باشید.

مرحله پنجم. افزودن پلاگین است. پلاگین، افزونه هایی هستند که به صورت رایگان یا با هزینه هایی بسیار اندک قابل دانلود و اضافه شدن به وردپرس می باشد. پلاگین نیز مانند قالب می تواند به صورت سفارشی طراحی شود. تعداد پلاگین های وردپرس بسیار زیاد است، لازم است تنها آنهایی که موردنیاز کسب و کار شما می باشد را استفاده کنید.

مرحله ششم. ساخت صفحات اساسی است. مانند صفحه «درباره ما»، شامل صفحات ایستا و غیر پویای سایت می باشند.

مرحله هفتم. تنظیمات پیوند یکتا است. پنج نوع پیوند یکتا وجود دارد که بسته به خواسته شما قابل تنظیم می باشد. در طراحی سایت با وردپرس تنظیمات یکتا به شما امکان تنظیم نحوه آدری دهی صفحات و برگه ها را می دهد.

۵- تنظیم پیوند یکتا

تنظیم پیوند یکتا آنقدر مهم است که یک مرحله را به خود اختصاص می دهد. ولی باید بدانید که در این مرحله کلاً باید تنظیمات سایت را به درستی انجام دهید، تا بعدها مجبور به تغییر آنها که بروی سایت اثر می گذارند، نباشید. یکی از این تنظیمات، پیوند یکتا است که همین ابتدا مطالعات لازم را داشته باشید تا بهترین نوع پیوند یکتا را انتخاب کنید.

منبع: سه سوت وب

 

 

 

برچسب‌ها: ,

خدمات طراحی لوگو

 

 

طراحی لوگو، بخشی از فرایند برندینگ شرکت‌ها و مجموعه‌ها می باشد.بیش از 70 درصد تبلیغات در برندینگ، بر روی لوگوی کسب و کارها انجام می شود. برای داشتن تبلیغاتی موثر و کارآمد، کسب و کار شما، نیازمند یک لوگوی حرفه ای است. شاید شرکت های معدودی در ایران وجود داشته باشند که به صورت حرفه ای تمامی خدمات برندینگ را انجام می دهند. از همین رو، شرکت پارماتیک که در زمینه برندینگ فعالیت حرفه ای دارد، می تواند خدمات زیر را به عنوان سایر خدمات ساخت لوگو حرفه ای، به شما عزیزان ارائه دهد:

ضرورت طراحی لوگو

شرکت‌های بزرگ همگی می دانند ساخت لوگو حرفه ای برای کسب و کارها، از اهمیت بالایی برخوردار است. یک لوگوی مناسب باعث خواهد شد تا در ذهن مخاطب خود بمانید و مخاطب برای مدت زمان بیشتری برند شما را بخاطر بسپارد. با طراحی لوگو، برای سازمان و کسب و کار خود، یک هویت جدید ایجاد می کنید. هویتی که باعث درخشش بیشتر کسب و کار شما خواهد شد.

طراحی آرم اختصاصی، داشتن قابلیت ثبت لوگو شرکت است. فرآیند ثبت لوگو یک فرآیند تخصصی است و از آنجایی که تیم برندینگ پارماتیک بر روی این مسئله و تمامی قوانین مادی و حقوقی آن آگاه است، بهترین لوگوی اختصاصی و قابل ثبت را برای برند شما طراحی خواهد کرد.

اولین و مهمترین دلیل رد یک لوگو در جریان ثبت لوگو، کپی بودن اثر، از سایر لوگو های موجود در آن است. در نتیجه نقش یک لوگو اختصاصی نمود بیشتری در این حالت پیدا می کند.

انواع طراحی لوگو

همانطور که در بخش تعرفه ها نیز مشاهده کردید، ۳ نوع لوگو برای طراحی وجود دارد که در زیر به معرفی آنها می پردازیم. لازم به ذکر است که سبک های طراحی لوگو انواع بسیاری دارد که خارج از بحث این مقاله است.

لوگو تایپ

این نوع لوگو با کنار هم چیدن حروف تشکیل می شود. برای سفارش لوگو به صورت تایپوگرافی، طراح باید به خوبی به مسئله آناتومی حروف و بحث پیوستگی در طراحی، مسلط باشد تا با یک هارمونی درست و منسجم بتواند لوگو را طراحی کند. لوگوتایپ‌ها همواره زیبایی های بصری جذابی را تولید می کنند.

بعضی از افراد نیز، لوگوتایپ‌ها را با عنوان “طراحی لوگو اسم” می شناسند.

لوگو تصویری

این لوگو به وسیله اشکال، آیکون ها، طرح ها و رنگ های مختلف طراحی می شود که یک نماد بصری را برای آن کسب و کار خلق می کند. طراحی این نوع لوگو آن هم به صورت ساده و با مفهوم، کار مشکلی در بین طراحان است. در طراحی لوگو تصویری نیز از تایپ های ساده برای اسم شرکت نیز می توان استفاده کرد.

لوگو تلفیقی

این لوگو همانطور که از اسمش نیز پیداست، از تلفیق تایپوگرافی و تصویرگری تولید می شود. لوگویی به مراتب سخت تر و وقت گیرتر از سایر لوگو‌ها است. زیرا مباحث مختلف لوگوتایپ و لوگو تصویری را شامل می شود که این دو بخش به صورت جداگانه باید به گونه ای طراحی شوند که هماهنگی محکمی بین آنها وجود داشته باشد.

طراحی لوگو اسم

یکی از اصطلاحاتی که مردم به هنگام سفارش لوگوی خود از طراح می خواهند، طراحی لوگو اسم برند یا نام خودشان می باشد. به همین دلیل طراحان با طراحی لوگو اسم فارسی بسیار مواجه می شوند. در حقیقت طراحی لوگوی اسم را تایپوگرافی می نامیم. این نوع لوگو به صورت نوشتاری طراحی می شود.

منبع: سه سوت وب

برچسب‌ها: ,

 

خرید فالوور یکی از روش های مناسب برای افزایش بازخورد واقعی در پیج

در خرید فالوور فیک هیچ محدودیتی وجود ندارد، و هرچه تعداد بیشتر فالوور خریداری کنید صفحه شما مخاطبان بیشتری را جذب می‌نماید. اما با توجه به الگوریتم‌های جدید اینستاگرام، فالوورهای فیک باید مشخصه‌های خاصی داشته باشند تا از نظر اینستاگرام فیک به نظر برسند و با ریزش تعداد مخاطبان مواجه نشوید. این فالورها باید دارای عکس و تعدادی پست به اشتراک گذاری شده در فواصل زمانی باشند و در اینستاگرام فعال باشند تا اکانت‌هایی با هویت واقعی برای اینستاگرام شناخته شوند.

همچنین موقعیت مکانی این فالوورها برای اینستاگرام قابل توجه است برای مثال؛ اگر شما در ایران پست‌های خود را به اشتراک می‌گذارید اما؛ اکثر فالوورهای شما به فرض از کشور کانادا باشد، اینستاگرام تشخیص می‌دهد که فالوورهای شما فیک هستند. پس باید فالوور اینستاگرام خریداری شده اکثرا در مکان جغرافیایی نزدیک شما باشند. علاوه بر این زمانی که تعداد فالوورهای یک صفحه در اینستاگرام بالا میرود فالوورهای واقعی توجه بیشتری نسبت به فعالیت دیگر کاربران و هویت آن‌ها در صفحه شما نشان می‌دهند. پس برای اینکه محبوبیت خود را حفظ کنید باید فالوورهای خریداری شده توسط شما واقعی به نظر برسند.مزایای خرید فالوور های شبکه های اجتماعی

خرید فالوور فوق العاده باعث می‌شود نمایه شما شگفت انگیز به نظر برسد، بنابراین کاربران اینستاگرام به احتمال زیاد روی دکمه follow کلیک می‌کنند. سپس، محتوای بسیار ارزشمند شما می‌تواند آن‌ها را در پیچ نگه دارد. هنگام خرید فالوور، مزایای زیادی وجود دارد و برخی از آن‌ها ذکر خواهند شد.

 ایجاد تعادل در رقابت

یک مزیت بزرگ در خرید فالوور اینستاگرام برای مشاغل کوچکتر یا جدید این است که از این طریق، آن‌ها می‌توانند به کمک یک پایه کم و بیش برابر با برندهای رقیب خود، رقابت کنند. بیشتر اوقات، اگر یک مارک، خیلی شناخته شده نیست یا تازه در یک صنعت اشباع شده شروع به کار می‌کند، جذب تعداد زیادی از دنبال کنندگان به این معنی است که تجارت آن در سیستم عامل‌های رسانه‌های اجتماعی با سرعت بیشتری حرکت خواهد کرد.

چون که افراد بیشتری که  این برند را دنبال می‌کنند، احتمال دسترسی به مخاطبان بیشتر را افزایش داده و آگاهی کلی از برند را در این بستر افزایش می‌دهند. داشتن دید بیشتر در مورد کلیه محصولات یا خدماتی که توسط یک تجارت ارائه می‌شود یک مزیت کلی برای خود تجارت است، زیرا منجر به افزایش فروش می‌شود

        اثر زنجیره‌ای

هنگامی که یک حساب اینستاگرام تعداد زیادی فالوور داشته باش، احتمال این‌ که افراد دیگر بخواهند آن حساب را دنبال کنند، پس از اثبات علاقه از نظر محصولات یا خدمات ارائه شده، بسیار بیشتر است. برای مشاغل مورد نظر، این به معنای یک تعداد خاص  فالوور اینستاگرام نیست. اغلب اوقات، یک مارپیچی ایجاد می‌شود که منجر به رشد بیشتر آن حساب اینستاگرام می‌شود، که به معنای تعداد فالوئرهای در حال رشد است. در نتیجه تعداد بیشتری از مشتریان بالقوه علاقه‌مند به خرید محصولات یا خدمات ارائه شده هستند.

        وقت و تلاش کمتر

ایجاد یک حساب کاربری اینستاگرام، تا حدی که دسترسی زیادی داشته باشد و همچنین تعداد زیادی فالوور داشته باشد، معمولاً به معنای سرمایه گذاری در وقت و تلاش زیاد است. علاوه بر این، هیچ تضمینی برای موفقیت هر یک از این تلاش‌ها وجود ندارد. به همین دلیل خریدفالوور بسیار سریع و راحت و از نظر زمانی مقرون به صرفه بوده، و به عنوان یک روش عالی برای تقویت رشد حساب و رشد کلی برای خود کسب و کار است.

        هزینه کمتری دارد

رشد در وب سایت‌های شبکه‌های اجتماعی کار سختی است و به سخت کوشی و تلاش زیادی نیاز دارد. اگر تلاش زیادی انجام دهید، آنگاه رشد خواهید کرد اما به آرامی و با صرف هزینه‌های بسیار، این واقعاً خسته کننده خواهد بود و صبر شما را تا سطح جدیدی آزمایش می‌کند. اما اگر بخواهید فالوور اینستاگرام را بصورت آنلاین خریداری کنید، وب سایت‌های مختلفی وجود دارد که دنبال‌کننده‌ها را با نرخ بسیار ارزان می فروشند. بنابراین در این روش هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد. همچنین از انجام تلاش‌های فراوان آزاد خواهید بود!

 

 اگر کسب و کار شما ایرانی است و قصد ارائه خدمات به کاربران ایرانی را دارید، خرید لایک و فالوور ایرانی بهترین گزینه است. با خرید لایک و فالوور خارجی، تصاویر و مطالب شما برای افراد خارج از کشور نمایش داده می‌شوند. به همین علت، لایک‌ها و فالوورهای خارجی هیچ سودی برای شما نخواهند داشت.
 

برچسب‌ها: ,
بایگانی
پیوندها
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته گذشته : 2
بازدید ماه گذشته : 2
بازدید سال گذشته : 12
کل بازدید : 184