x تبلیغات
خدمات طراحی لوگو

خدمات طراحی لوگو

دومین مزیت لوگو اختصاصی ایجاد حس اعتماد برای مخاطبان است. اگر لوگو شما به اصطلاح کپی یا ایده گرفته از سایر لوگو ها بخصوص لوگوی برند های همرده باشد، آن لوگو

خدمات طراحی لوگو

 

 

طراحی لوگو، بخشی از فرایند برندینگ شرکت‌ها و مجموعه‌ها می باشد.بیش از 70 درصد تبلیغات در برندینگ، بر روی لوگوی کسب و کارها انجام می شود. برای داشتن تبلیغاتی موثر و کارآمد، کسب و کار شما، نیازمند یک لوگوی حرفه ای است. شاید شرکت های معدودی در ایران وجود داشته باشند که به صورت حرفه ای تمامی خدمات برندینگ را انجام می دهند. از همین رو، شرکت پارماتیک که در زمینه برندینگ فعالیت حرفه ای دارد، می تواند خدمات زیر را به عنوان سایر خدمات ساخت لوگو حرفه ای، به شما عزیزان ارائه دهد:

ضرورت طراحی لوگو

شرکت‌های بزرگ همگی می دانند ساخت لوگو حرفه ای برای کسب و کارها، از اهمیت بالایی برخوردار است. یک لوگوی مناسب باعث خواهد شد تا در ذهن مخاطب خود بمانید و مخاطب برای مدت زمان بیشتری برند شما را بخاطر بسپارد. با طراحی لوگو، برای سازمان و کسب و کار خود، یک هویت جدید ایجاد می کنید. هویتی که باعث درخشش بیشتر کسب و کار شما خواهد شد.

طراحی آرم اختصاصی، داشتن قابلیت ثبت لوگو شرکت است. فرآیند ثبت لوگو یک فرآیند تخصصی است و از آنجایی که تیم برندینگ پارماتیک بر روی این مسئله و تمامی قوانین مادی و حقوقی آن آگاه است، بهترین لوگوی اختصاصی و قابل ثبت را برای برند شما طراحی خواهد کرد.

اولین و مهمترین دلیل رد یک لوگو در جریان ثبت لوگو، کپی بودن اثر، از سایر لوگو های موجود در آن است. در نتیجه نقش یک لوگو اختصاصی نمود بیشتری در این حالت پیدا می کند.

انواع طراحی لوگو

همانطور که در بخش تعرفه ها نیز مشاهده کردید، ۳ نوع لوگو برای طراحی وجود دارد که در زیر به معرفی آنها می پردازیم. لازم به ذکر است که سبک های طراحی لوگو انواع بسیاری دارد که خارج از بحث این مقاله است.

لوگو تایپ

این نوع لوگو با کنار هم چیدن حروف تشکیل می شود. برای سفارش لوگو به صورت تایپوگرافی، طراح باید به خوبی به مسئله آناتومی حروف و بحث پیوستگی در طراحی، مسلط باشد تا با یک هارمونی درست و منسجم بتواند لوگو را طراحی کند. لوگوتایپ‌ها همواره زیبایی های بصری جذابی را تولید می کنند.

بعضی از افراد نیز، لوگوتایپ‌ها را با عنوان “طراحی لوگو اسم” می شناسند.

لوگو تصویری

این لوگو به وسیله اشکال، آیکون ها، طرح ها و رنگ های مختلف طراحی می شود که یک نماد بصری را برای آن کسب و کار خلق می کند. طراحی این نوع لوگو آن هم به صورت ساده و با مفهوم، کار مشکلی در بین طراحان است. در طراحی لوگو تصویری نیز از تایپ های ساده برای اسم شرکت نیز می توان استفاده کرد.

لوگو تلفیقی

این لوگو همانطور که از اسمش نیز پیداست، از تلفیق تایپوگرافی و تصویرگری تولید می شود. لوگویی به مراتب سخت تر و وقت گیرتر از سایر لوگو‌ها است. زیرا مباحث مختلف لوگوتایپ و لوگو تصویری را شامل می شود که این دو بخش به صورت جداگانه باید به گونه ای طراحی شوند که هماهنگی محکمی بین آنها وجود داشته باشد.

طراحی لوگو اسم

یکی از اصطلاحاتی که مردم به هنگام سفارش لوگوی خود از طراح می خواهند، طراحی لوگو اسم برند یا نام خودشان می باشد. به همین دلیل طراحان با طراحی لوگو اسم فارسی بسیار مواجه می شوند. در حقیقت طراحی لوگوی اسم را تایپوگرافی می نامیم. این نوع لوگو به صورت نوشتاری طراحی می شود.

منبع: سه سوت وب

برچسب‌ها: ,
بایگانی
پیوندها
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته گذشته : 2
بازدید ماه گذشته : 2
بازدید سال گذشته : 12
کل بازدید : 184