x تبلیغات
طراحی سایت

طراحی سایت

کنکور آسان است

برخی از خانواده‌ها متاسفانه در همان سال‌های اول القابی همچون فرزند دکترم، مهندسم و غیره را به فرزندان خود می دهند و به همین جهت وجود این القاب موجب ایجاد تنش و استرس های بسیار زیادی در فرزندان خواهد شد و از همه مهمتر این شرایط موجب می‌شود تا آنها نتوانند به خوبی خود را برای کنکور آماده کنند و مداوم این تنش برای آنها وجود دارد که اگر در کنکور موفق نشدم چه کاری باید انجام بدهم و به نوعی زندگی برای شان تمام شده تلقی می شود.

 اما سوال اینجاست که چگونه ما می توانیم به رتبه های خوب در کنکور دست پیدا کنیم و بهترین راه برای رسیدن به موفقیت در کنکور چیست؟ قبل از هر چیزی باید این نکته به خانواده های عزیز گفته شود که اجازه بدهند فرزندانشان بر اساس علاقه هایشان انتخاب کنند؛ قطعا دانش آموزی که به هنر علاقه مند است نمیتواند بخوبی در رشته پزشکی به موفقیت برسد.

دانش اموزان در درجه اول باید توجه داشته باشند که قرار است خودشان در رشته ی که قبول میشوند به تحصیل ادامه بدهند پس توجه به علاقه شان و این که دیگران برای شما تصمیم نگیرند بسیار مهم و ضروری است و در درجه دوم پس از این که دانشگاه شما به اتمام رسید شما باید با توجه به رشته تحصیلی تان شروع به کار کنید و تنها به رشته هایی فکر کنید که به آنها علاقه دارید قطعاً انجام دادن کاری که شما به آن هیچ عشق و علاقه نداشته باشید می تواند به تدریج شما را به فرد افسرده  ای در کار تبدیل کند. قبل از انتخاب رشته حتماً مشورت های لازم را داشته باشید و همانطور که تاکید کرده ایم اولویت در انتخاب رشته برای شما علاقه باشد و پس از آن به شهر و دانشگاه هم توجه داشته باشید.

کنکور یکی از امتحانات تعیین کننده و سرنوشت ساز برای هر دانش آموز و پشت کنکوری است. کنکور همانند یک دور ماراتن می‌باشد که هر دانش آموزی که بتواند آن را با موفقیت پشت سر بگذارد؛ بی شک آینده درخشانی خواهد داشت و در دانشگاه‌های معتبر درس خواهد خواند. اما از طرفی یکی از دغدغه‌های دانش آموزان و کنکوری‌ها این است که چگونه درس بخوانند و چطور بتوانند در این آزمون موفقیت آمیز عمل کنند تا خودشان را روی صندلی‌های دانشگاه‌های برتر ببینند. باید گفت کنکور شامل یک سری سوالات از دروس مختلف است که دانش آموزان برای موفقیت نه تنها باید به بیشتر آن‌ها درست پاسخ دهند بلکه از زدن جواب غلط هم بپرهیزند؛ چرا که در نتیجه نهایی آن‌ها تاثیر دارد.. در صورتی که امروزه دانش آموزان متعددی وجود دارند که با استفاده از متدهای آموزشی توانسته‌اند بهترین نتایج را به راحتی در کنکور به دست آورند؛ اما چگونه کنکور آسان است و می‌توان در آن رتبه برتر شد؟ کنکور آسان است در صورتی که شما از مدرسان و مشاوران باتجربه بهره بگیرید و مطابق با متدهای آموزشی و برنامه‌های آن‌ها پیش بروید. امروزه به دلیل اهمیت کنکور موسسات و اساتید زیادی در این حوزه فعالیت می‌کنند کنکور آسان است اگر از مشاوره برای برنامه ریزی درسی و از اساتید برتر و باتجربه‌ای بهره می‌گیرد که توانسته‌اند رتبه‌های برتر سال‌های اخیر کنکور را آموزش دهند.

منبع: کنکور آسان است

 

 

برچسب‌ها: کنکور آسان است,

چرا نیاز به ساخت سایت شرکتی دارید؟

 

اگر صاحب یک شرکت هستید که در زمینه ارائه محصولات یا خدمات خاصی فعالیت دارید، امروزه داشتن یک وب‌سایت برای معرفی شرکت و حتی فروش آنلاین محصولات و خدماتتان به امری ضروری تبدیل شده است. این روزها، افراد دیگر حوصله ماندن در ترافیک شهری و مسیرهای طولانی بین شهری را برای تامین محصولات و خدماتی که شرکت شما ارائه می‌دهد را ندارند. وقتی اقدام به طراحی وب سایت شرکتی می‌کنید، این افراد با جستجو در اینترنت به دنبال محصول و خدمات مورد نظر به وب‌سایت شما خواهند رسید.

طراحی وب سایت شرکتی درواقع نسخه پیشرفته‌ای از کاتالوگ محصولات شما خواهد بود. در این صورت دیگر نیازی به صرف هزینه‌های بالا برای چاپ کاتالوگ و انواع بروشور ندارید و از طرفی دیگر در حفظ محیط زیست هم نقش موثری خواهید داشت.

ساخت سایت شرکتی چه مزایایی دارد؟

سایت‌های شرکتی با رویکرد‌های مختلفی مثل معرفی شرکت، فروش محصولات به صورت آنلاین، پشتیبانی مشتریان فعلی و جذب مشتری جدید راه‌اندازی می‌شوند. پیش از این سایت‌های شرکتی صرفا محدود به معرفی بودند، اما با به وجود آمدن امکان خرید آنلاین شرکت‌ها نیز هم راستا با فروشگاه‌های اینترنتی پیش رفته و محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین در اختیار مشتری قرار می‌دهند.

دیگر دوره تبلیغات محیط که توسط بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهرها و جاده‌ها انجام می‌گیرد به سر آمده و قدرت هر شرکت و کسب و کار در فضای آنلاین است. وقتی یک مشتری به دنبال خرید محصولی است که شما آن را عرضه می‌کنید هیچگاه به جایی که بیلبورد تبلیغاتی شما را دیده است مراجعه نخواهد کرد، بلکه با جستجو در اینترنت به دنبال شرکتی خواهد بود که چنین خدماتی را عرضه می‌کند.

مسئله دیگری که در تبلیغات وجود دارد زمانی است که تامین کننده‌های کمتری در کسب و کار آنلاین شما وجود داشته باشند. در این صورت شرکت شما می‌تواند با تمرکز روی بهینه سازی سایت و سئو در موتورهای جستجو، شانس معرفی بیشتری را نسبت به روش سنتی برای شما داشته باشد.

زمانی که سایت شرکتی خود را راه اندازی می‌کنید این امکان برای مشتریان و بازار هدف شما فراهم است که در هر ساعت از شبانه روز اطلاعات مورد نیاز را برای تهیه خدمات و محصولات شرکت شما در دسترس داشته باشند. از سوی دیگر به دلیل اینکه اطلاعات در دسترس عموم قرار دارد، حس اعتماد بیشتری در مشتریان ایجاد خواهد شد.

با استفاده از طراحی وب سایت شرکتی
 می‌توانید از مزایای زیر بهره‌مند شوید که عبارتند از:
●    فراهم کردن امکان خرید اینترنتی محصولات با قابلیت پرداخت آنلاین
●    عدم نیاز به صرف هزینه‌های میلیونی برای بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر یا تبلیغات تلویزیونی
●    توسعه فعالیت شرکت در سطح وسیع کشوری و حتی بین المللی
●    امکان معرفی نمایندگی‌های شرکت و همچنین امکان ارسال آنلاین فرم برای دریافت نمایندگی
●    امکان ساخت سایت به صورت چند زبانه برای فعالیت در سطح بین المللی
●    معرفی دستاوردها و تاریخچه شرکت
●    صرفه جویی در هزینه‌ها و عدم نیاز به نیروی کار انسانی در بخش‌های مختلف شرکت
●    درج گالری تصاویر محصولات  و پروژه های انجام شده​​​​​​​

منبع: سه سوت وب

 

 

برچسب‌ها: طراحی وب سایت شرکتی,

تعرفه­ های طراحی سایت با وردپرس

با یکی دیگر از آموزش­ های جامع وردپرس همراه شما هستیم. قصد داریم در این جلسه درمورد تعرفه­ های طراحی سایت و عوامل تأثیرگذار در هزینه ­ها،  که برای هر شخصی که کار طراحی سایت انجام می­دهد مهم است، صحبت کنیم.

لازم است در ابتدای بحث این نکته را یادآوری کنیم که همه­ ی سایت­ ها امکان طراحی و پیاده ­سازی با سیستم محتوای وردپرس را ندارند. این سایت­ ها باید بطور اختصاصی با برنامه نویسی و کدنویسی پیاده­ سازی شوند. هر چند امروزه امکانات وردپرس، قالب ­ها و افزونه ­های آن، به حدی زیاد و تخصصی شده است که توانایی پاسخگویی به بیشتر نیازها را دارد، امّا باز هم ممکن است سایت­ هایی با شرایط و امکانات خاصی وجود داشته باشند که می­بایست با کد نویسی طراحی شوند.

برای آشنایی بیشتر با اینگونه سایت ­ها آموزش سایت­ هایی که با وردپرس نمی­توان طراحی کرد را مشاهده کنید.

عوامل تأثیرگذار روی تعرفه طراحی سایت

شاید شما از خودتان بپرسید چه عواملی تعرفه­ طراحی سایت با وردپرس را تعیین می­کنند؟ یا تعرفه طراحی سایت چطور مشخص می­شود؟

در جواب این سؤال­ ها باید بگوییم عوامل زیادی روی میزان تعرفه طراحی سایت وردپرس تأثیر می­گذارند. میزان تخصص و مهارت فرد یا تیمی که طراحی سایت را انجام می­ دهند، میزان زمانبر بودن یا پیچیدگی سایتی که قرار است طراحی شود و حتی شهر و استانی که در آن زندگی یا کار می­کنید، از جمله عواملی هستند که در تعیین هزینه طراحی سایت مهم به شمار می­آیند.

عوامل بیشتر در مورد تعرفه طراحی سایت، به اختصار در زیر بیان شده است:

شخص یا تیم

حقوقی یا حقیقی

شهر و استان

میزان زمانبر بودن طراحی سایت

ارزش هدف مشتری

آینده کاری مشتری

میزان تخصص و مهارت طراح سایت

میزان قوی بودن نمونه کارهای دیگر طراح سایت

گنجایش بازار و تعداد مشتری­ ها

میزان حوصله و مسئولیت مداری طراح

میزان رقابت بازار

شهرت و برند

فهم و درک مشتری

طراحی سایت کاری که بتوانید بدون فکر و اندیشه آن را انجام دهید نیست. بلکه برعکس، طراحی سایت دارای اصول و مهندسی برای انجام و پیشبرد است. توجه به این نکات باعث می­شود شما سایت­ های منحصر بفردتری طراحی کنید و مبالغ بیشتری برای همین متمایز بودن طراحیتان درخواست کند.

تعرفه­ های طراحی سایت

طراحی سایت بر اساس سادگی و پیچیدگیشان قیمت گذاری می­شوند. مثلاً ممکن است شما بخواهید یک سایت، فقط برای معرفی یک شخص یا شرکت طراحی کنید یا طراحی یک سایت فروشگاهی با تعداد زیادی محصول به شما واگذار شود. هر یک از این سایت ­ها تعرفه مخصوص به خودشان را دارند. حتی میزان تخصص و تجربه طراح هم در قیمت طراحی سایت تأثیر می­گذارد. یعنی فردی که تازه کار است و در ابتدای راه طراحی سایت قدم گذاشته است، باید ابتدا به فکر کسب تجربه باشد و اینکه تعداد نمونه کارهای خود را افزایش دهد و در مرحله دوم پول برایش مهم باشد. ولی شخصی یا تیمی که سال­ها است طراحی سایت انجام می­دهند و در این کار حرفه ­ای شده ­اند، مبالغ بالاتری برای طراحی سایت طلب می­کنند.

توجه داشته باشید تعرفه­ های طراحی سایت جدا از هزینه خرید هاست، دامنه، قالب و افزونه ­ها استکارفرما وظیفه دارد به غیر از هزینه طراحی سایت، هزینه موارد گفته شده را هم پرداخت کند.

 چطور از مشتری پول دریافت کنیم؟

روش متداول دریافت پول برای طراحی سایت اینگونه است که در ابتدای کار و شروع پروژه 30 درصد از مبلغ کل، که طراح و کارفرما با هم به توافق رسیده­ اند، به طراح پرداخت شود. به یاد داشته باشید که هزینه خرید هاست، دامنه، قالب و افزونه­ ها بر عهده کارفرما و جدا از قیمت طراحی سایت وردپرس است. کارفرما موظف است در ابتدای پروژه این هزینه­ ها را تأمین کند.

زمانی که پرژه به نیمه رسید، 30 درصد دیگر از مبلغ کل پروژه به طراح سایت پرداخت  می­شود.

در انتها و پایان پروژه و پس از اینکه شما به عنوان طراح سایت، پروژه را به کارفرما تحویل دادید و توضیحات مربوط به آن را ارائه کردید، 40 درصد باقی مانده از مبلغ پروژه را دریافت خواهید کرد.

طراحی سایت، شغل و حرفه­ ای جذاب است که شما می­توانید به عنوان یک شغل پول ­ساز در آن فعالیت کنید. هر چه تجربه شما بیشتر باشد، تواناییتان در طراحی سایت­ های قدرتمندتر بیشتر می­شود و مبالغ بیشتری بابت طراحی سایت به دست می­آورید.

منبع: سه سوت وب

 

 

برچسب‌ها: قیمت طراحی سایت وردپرس,

معرفی کانکس

 

کانکس ها از جمله وسایلی هستند که امروزه جایگاه بسیار خوبی را در صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی به دست آورده اند و با توجه به کاربردهای متنوع شان توانسته‌اند جایگاه خوبی را در بین مدیران و کارفرمایان برای خود ایجاد کنند.

به صورت کلی می توانیم کانکس ها را اینگونه معرفی کنیم که یک سازه پیش ساخته هستند و در زبان های متفاوت از کانکس به عنوانshelter   و در زبان انگلیسی conex از آن یاد می شود.

کانکس ها در نگاه اول به عنوان یک محیط محسوب می‌شوند که به صورت موقت به منظور اسکان از آن ها استفاده می شود و البته با گذشت زمان استفاده از کانکس ها پیشرفته تر شد و کاربری های همانند خدمات متنوع و فروشگاهی به آنها افزوده گردید. یکی از رایج ترین استفاده‌هایی که از کانکس در ایران انجام می‌شود اسکان سریع آسیب‌دیدگان در شرایط بحرانی همانند زلزله می باشد و در چنین شرایطی با استفاده از خرید کانکس و کاربری های متنوع آن می توان به سرعت مشکلات زیادی را برطرف نمود؛ پس با این مقدمه کوتاه می توانیم به ضرورت استفاده از کانکس در محیط های مختلف و شرایط متفاوت پی ببریم ، جهت توضیحات تکمیلی در ادامه با ما همراه باشید...

انواع کانکس

کانکس کارگری

یکی از معروف‌ترین استفاده از کانکس به نمونه کارگاهی اختصاص داشته است. در پروژه های متفاوت و کارگاه های ساختمانی به منظور اسکان کارگران نیازمند فضای هستند که استفاده از کانکس کارگاهی به عنوان بهترین گزینه در شرایطی خواهد بود چرا که با هزینه کم و سرعت زیاد قابل اجرا هستند و البته با توجه به اینکه در اندازه های متفاوت ساخته می شوند در هر محیطی قابل استفاده می باشند و به دلیل قابلیت جابجایی و حمل و نقل آسان مورد توجه بسیاری از کارفرمایان و مدیران پروژه قرار گرفته اند.

کانکس نگهبانی

 معمولاً کانکس نگهبانی در اندازه های کوچک ساخته می‌شود که در ورودی شرکت‌ها و اداره های متفاوت برای استقرار نیروهای حراست و نگهبان قابل استفاده هستند و این شرایط به نوعی خواهد بود که نگهبان در تمامی زاویه‌ای متفاوت بتواند بر روی محیط دید کافی داشته باشد و کل محدوده را تحت نظر بگیرد.

کانکس فروشگاهی

 کانکس فروشگاهی در قالب دکه های روزنامه فروشی و به منظور فروش محصولات متفاوت در محیط های پر تردد و قابل استفاده است و در اندازه های متفاوت بوده ولی بیشتر در ابعاد کوچک ساخته می‌شود که به منظور روشنایی در شب از کرکره های برقی و نورپردازی و قفسه بندی های متنوع در این نوع کانکس ها استفاده می گردد.

کانکس های ثابت و چرخدار

کانکس ها در نمونه‌های چرخدار و ثابت استفاده می‌شوند و برای محیط هایی که نیاز به جابجایی بوده از کانکس چرخدار استفاده می گردد و کاروان‌های توریستی و ایستگاههای سیار پلیس بین جاده ی از نمونه های رایج کانکس های چرخدار به شمار می‌روند و گاهی با عنوان کاروان مسافرتی و کاروان سیار نیز از کانکس چرخدار یاد می‌شود. در هر صورت کانکس ها با توجه به نوع کاربردی شان مورد استفاده قرار می گیرند.

کانکس ویلایی پیشرو کانکس

 به دلیل پیشرفت های بسیار زیاد در حوزه کانکس سازی و استفاده های متعدد از این خانه های پیش ساخته سبب شد تا کانکس ویلایی نیز در این عرصه حضور پیدا نمایند و این نمونه سازها همانند یک خانه هستند که چندین اتاق دارند که مجهز سرویس بهداشتی بوده و درون آنها امکانات داخلی بسیار زیادی وجود دارد و خدمات مختلفی همچون لوله کشی گاز، برق و.... در آنها صورت می‌گیرد و در مناطق مختلف قابل استفاده هستند. بهترین کانکس های ویلایی را می توان به صورت یک طبقه یا دو طبقه ساخت.

کانکس سرایداری

 کانکس سرایداری نیز در آپارتمان های بزرگ و مجتمع هایی که تعداد واحدهای زیادی دارند با عنوان کانکس سرایداری و نگهبانی قابل استفاده است. این نمونه کانکس ها نیز همانند کانکس ویلایی امکانات مختلفی دارند و سرایدار می تواند از آنها بهره مند شود و معمولا در پارکینگ مجتمع نصب می شوند.

کانکس سردخانه ای

نمونه دیگری از کانکس ها در مناطق گرمسیری بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و با عنوان کانکس سردخانه ای شناخته می شوند. این نوع کانکس دارای قیمت مناسبی بوده و بازدهی بالای دارند و در ابعاد مختلف با کاربری های مختلف ساخته می شوند.

منبع: کانکس راسا

 

 

 

برچسب‌ها: کانکس , کانکس ویلایی , خرید کانکس,

اهمیت سمپاشی

 

با شروع فصول گرم سال و پیدایش حشرات و جانوران موذی، بحث سمپاشی مطرح می شود. برخی با استفاده از سموم از عطاری و عدم شناخت کافی نسبت به حشرات اقدام به سمپاشی می کنند. اما نتیجه مطلوبی را در از بین بردن سوسک ریز کابینت و سایر جانوران کسب نمی کنند. اهمیت سمپاشی به حدی است که در صورت سمپاشی توسط افراد ناآگاه ممکن است خطرات جبران ناپذیری را برای افراد خانواده بوجود آورد. به همین خاطر کارشناسان ما با دانش و تخصص در این زمینه به کمک همشهریان عزیز تهرانی می آید.

این موضوع بسیار با اهمیت است که شرکت های سمپاشی همواره از روش های نوین بهره بگیرند. یکی از حشراتی که برای خانم ها بسیار  آزاردهنده است سوسک ریز کابینت است. زیرا سوسک کابینت در جای گرم و در محیط آشپزخانه یافت می شود و دفع آن بی شک از مهم ترین عوامل محسوب می شود.

 

شرکت سمپاشی در تهران و شیراز و  بوشهر

بیشتر آفت کش ها و سموم که در حال حاضر استفاده می شوند در کارخانه ها تولید شده و در آزمایشگاه ها آزمایش می شوند اکثرشان مواد شیمیایی هستند و حتی برای سلامتی انسان و دیگر موجودات زنده هم مضر می باشند و علاوه بر آن زمین ، هوا ، آب و منابع غذایی را آلوده می کنند و عدم آشنایی با علم سم شناسی می تواند خطر جدی برای موجودات زنده در طبیعت داشته باشد و اگر از سموم اشتباه استفاده شود برای سلامتی ما و افراد خانواده تهدیدی جدی محسوب می شود و بهتر است قبل از استفاده از سموم با کارشناسان شرکت سمپاشی مشاوره بگیرید.

شرکت سمپاشی درشیراز ابتدا درمورد موقعیت مکانی و نوع حشرات تحقیق می کنند تا بهترین روش سمپاشی را برگزینند. سمپاشی باید به گونه ای انجام شود که حشرات و جانوران موذی به طور کلی نابود شوند. نه اینکه پس از مدتی دوباره وجود آنها محرز شود. همچنین شرکت، سمپاشی در شیراز را مطابق با استانداردهای تعریف شده انجام می دهد. برای سمپاشی در شیراز به برگزیدن مطمئن ترین و مناسبترین راه نیز اهمیت می دهد. شرکت سمپاشی در شیراز این امکان را به شما می دهد که قرارداد های متفاوتی را با این شرکت عقد کنید.

یعنی اینکه می توانید با شرکت سمپاشی در شیراز قراردادهای طولانی مدت و کوتاه مدت ببندید.

برخی از نکاتی که در اثر سهل انگاری و شناخت ناکافی از سموم باعث ایجاد مسمومیت در انسان می شود:

عدم آگاهی از سموم که اکثر فروشنده ها هیچ شناختی از سموم وحشرات ندارند و به اشتباه سموم را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

گذاشتن سموم در دسترس کودکان و حیوانات و مصرف اشتباه توسط آنها

عدم آگاهی از روش استفاده از سموم و محافظت از خود در حین انجام سمپاشی

خوردن ، نوشیدن و آشپزی در حین سمپاشی

اسپری کردن سم در محلی که باد می وزد

عدم شناخت محل هایی که نیاز به سمپاشی دارد و به اشتباه انجام می دهید و حشرات به طور کامل ریشه کن نمی شوند بعد از مدتی دوباره با حشرات روبرو می شوید.

نحوه دریافت خدمات سمپاشی در تهران و شیراز و بوشهر

سمپاشی آماده ارائه خدمات و ایجاد آرامش در محیط شما می باشد. اما بهترین راه ارتباطی با سمپاشی در تهران و شیراز و بوشهر تماس تلفنی و مشاوره با کارشناسان ما می باشد. تا طبق صلاحدید؛اقدامات مکمل برای رسیدگی به اعلام نیاز شما صورت گیرد

یکی از مهم ترین خدمات ما ارائه راه حلی برای سمپاشی و از بین بردن سوسک کابینت در سراسر ایران می باشد.

شرکت های سمپاشی دارای مجوز

لزوم سمپاشی در بوشهر برای شرکت های سمپاشی دارای مجوز و برخی اماکن (دارای ساس، سوسک، مورچه، موریانه، عقرب، رتیل و جوندگان) یکی از مواردی است که این روزها زیاد مطرح می شود و مهمترین مسأله مراجعه به شرکت های سمپاشی دارای مجوز است که مجوز وزارت بهداشت را داشته باشند.تمام کارشناسان در شرکت های سمپاشی دارای مجوز معتقدند که باید تمام خانه به صورت یکجا سمپاشی شود و نمی توان یک واحد از آپارتمان یا مجتمع را فقط سمپاشی کرد، چرا که نتیجه لازم گرفته نخواهد شد.  حتما از شرکت سمپاشی معتبر مشاوره و کمک بگیرید.

شرکت سمپاشی دارای مجوز که تجربه بالایی در زمینه سمپاشی دارند و با بهره گیری از علوم و توانایی بهداشت محیط و پرسنل آموزش دیده،استفاده از سموم ترکیبی و آخرین روش های نوین جهانی برای کاهش آلایندگی محیط آمادگی خدمت رسانی در تمام طول سال و در ساعت های اداری و غیر اداری در تهران و سراسر ایران را دارد .

منبع: شرکت سمپاشی آریا

 

 

 

 

 

برچسب‌ها: سمپاشی در شیراز ,سمپاشی در تهران , سمپاشی در بوشهر,

راهنمای خرید چرخ سر کیسه دوز

   یکی از ابزارهای مفیدی که برای دوخت کیسه‌ها و گونی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، چرخ سر کیسه دوز نام دارد. در واقع سر کیسه دوزی فرایندی است که بوسیله آن می‌توان قسمت باز گونی‌ها یا کیسه‌ها را به هم دوخت که این فرایند خود به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که

دستگاه سرکیسه دوز چیست؟

ابزاری است که بوسیله نخ می‌تواند دوخت گونی یا پارچه‌ها را انجام دهد. نخی که برای دوختن گونی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد ضخیم‌تر از نخ معمولی و با چند بخش متفاوت است.

از این نخ‌ها می‌توان به صورت عادی و بدون استفاده از ابزار نیز استفاده کرد. در صورت داشتن دستگاه می‌توان دوخت بهتری را انجام داد. در کشاورزی یا در صنایع ساختمان سازی معمولا از این دستگاه برای دوخت استفاده می‌شود.

مانند سوزن چرخ خیاطی، دستگاه سرکیسه دوز نیز دارای یک سوزن است که ابعاد ان با سوزن خیاطی کمی متفاوت است. با حرکت چرخ و همینطور حرکت سوزن این نخ ضخیم کاملا در قسمت‌های مختلف کیسه دوخت را انجام می‌دهد. در صورتی که از ضخامت نخ و همینطور کیفیت سوزن راضی نبودید، می‌توانید به راحتی آن را تعویض کرده و از سوزن یا نخ دیگری استفاده کنید. این موضوع بیشتر بستگی به این دارد که جنس کیسه شما از چیست.

 

همانطور که یک پارچه معمولی می‌تواند به شکل دستی یا با کمک ابزار صنعتی دوخته شود، دوخت یک کیسه یا گونی نیز می‌تواند به همین دو صورت باشد. بنابراین برای دوخت به کمک چرخ سرکیسه دوزی دو روش صنعتی و دستی وجود دارد. اگر قصد خرید چرخ سرکیسه دوز را دارید بهتر است با انواع آن نیز آشنا شوید.

چرخ سرکیسه دوزی دستی : همینطور که از نام این روش پیداست، مراحل دوخت کاملا به کمک دست انجام می‌شود و هیچ ابزاری در این نحوه دوخت سهیم نیست. نخی که در این روش مورد استفاده قرار می‌گیرد همان نخ سرکیسه دوزی است و جنس آن تغییر نمی‌کند. هنگامی که کیسه‌ها بعد از خروج از کارگاه یا محل تولید بلافاصله مورد استفاده قرار بگیرند یا باز شوند از روش دستی برای دوخت استفاده می‌شود.

این نوع دوخت به اندازه روش صنعتی استحکام ندارد و احتمال پاره شدن یا ریزش مواد داخل گونی نیز زیاد است.

برای دوخت کیسه به روش دستی لازم نیست از قبل آموزش دیده باشید و اینکار از هر شخصی بر‌میاید.

سرکیسه دوز صنعتی : نوع دیگر سر کیسه دوزی به شکل صنعتی است. برخلاف حالت قبلی روش‌های دوخت متفاوت و سوزن‌های متنوعی برای دوخت صنعتی وجود دارد که شخص می‌تواند با یکبار آموزش یا تمرین این روش‌ها را بکار گیرد. خود دستگاه‌های صنعتی نیز به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. به عنوان مثال برخی از آنها به شکل خودکار دوخت را انجام می‌دهند و در برخی دیگر نیاز است که بوسیله دست کنترل دوخت انجام گیرد.

با وجود اینکه با دوخت دستی امکان پاره شدن کیسه وجود دارد، بدلیل محکم بودن دوخت صنعتی معمولا این اتفاق نمی‌افتد. با کمک دستگاه‌های سرکیسه دوزی صنعتی می‌توان خیلی بهتر و زودتر محصول را تولید کرد و دوخت را انجام داد. معمولا در صنعت نیز از همین دستگاه‌ها جهت دوخت استفاده می‌شود. تمامی کیسه‌های کشاورزی و حبوبات و مصالح ساختمانی می‌توانند بوسیله این دستگاه‌ها دوخته شوند. خرید چرخ سرکیسه دوز از این قبیل بازدهی خوبی خواهد داشت.

خود دستگاه‌های صنعتی نیز شامل موارد متفاوتی هستند. ابعاد این دستگاه‌ها متناسب با اندازه کیسه‌ها متفاوت است‌. تنوع محصولات و کمپانی‌های تولیدکننده نیز بسیار است و از این رو برای خرید دستگاه سرکیسه دوز باید به برند معتبر و کیفیت و اندازه پارچه توجه کرد.

یکی از انواع دستگاه‌های سرکیسه دوز دستگاه‌هایی هستند که نیاز به کنترل بوسیله دست‌ دارند و همینطور می‌توان آنها را به راحتی جابجا کرد. می‌توان بوسیله این دستگاه یک دوخت ساده یک نخه انجام داد یا دوخت پیچیده که حالت زنجیروار دارد. در واقع نحوه‌های مختلف دوخت به این دلیل است که شخص مصرف کننده با سهولت بیشتری توانایی باز کردن نخ را داشته باشد.

منبع: نخریس

 

 

برچسب‌ها: ,

تعمیر تخصصی موبایل

 

کند شدن سرعت موبایل، متصل نشدن به وای فای یا بلوتوث، شناسایی نشدن کارت حافظه، داغ شدن بیش از اندازه موبایل، از کار افتادن تاچ و ال سی دی به دلیل وارد شدن ضربه و فشار به آن و همه از رایج‌ترین مشکلاتی هستند که کاربران موبایل بارها و بارها با آن مواجه شده‌اند. گاهی اوقات دلایل غیر فنی مانند اختلالات نرم‌افزاری موجب بروز هر یک از این مشکلات می‌شوند و گاهی اوقات هم همه چیز خیلی جدی‌تر از این حرف‌ها است و مشکلات سخت‌افزاری خودشان را نشان می‌دهند.

عیب یابی و تعمیرات موبایل چگونه انجام می شود؟

روند عیب یابی و تعمیرات موبایل به این ترتیب است که اول بخش های سخت افزاری و نرم افزاری مختلف دستگاه توسط کارشناسان مجرب بررسی می شوند. این کار با این هدف انجام می شود که تکنسین بداند دقیقا کدام بخش آسیب دیده و برای رفع مشکل باید چه اقداماتی انجام داد. پس از پایان عیب یابی و شناسایی بخش های معیوب، اقدامات ترمیمی مورد نیاز انجام می شود.

گاهی این اقدامات نرم افزاری هستند و شامل آپدیت سیستم عامل، ریست فکتوری، ویروس کشی، اصلاح تنظیمات و می شوند. گاهی هم قطعاتی مثل برد، باتری، ال سی دی، گلس، اسپیکر و آسیب دیده اند و نیاز به تعمیر یا تعویض دارند. در این صورت تیم تعمیرات موبایل، قطعات معیوب را به تناسب شدت آسیب دیدگی، ترمیم یا تعویض می کنند.اگر فرایند عیب یابی درست انجام شود، تعمیرکار مسیر ترمیم دستگاه را به درستی طی می کند و در نتیجه می توان به برطرف شدن ایراد گوشی امیدوار بود.

هزینه تعمیرات گوشی هوشمند چقدر است؟

 

یعنی هرچقدر که شدت خرابی بیشتر باشد، تعمیرات برای شما گران تر می شود. مثلا اگر برد یا ال سی دی نیاز به تعویض داشته باشند، باید مبلغ بالایی بابت تعویض قطعه پرداخت کنید که بخش اصلی آن، هزینه قطعه جدید است. پس از عیب یابی گوشی و شناسایی منشا اصلی خرابی آن، می توان به صورت حدودی تخمین زد که هزینه تعمیرات موبایل چقدر خواهد بود.

 

تعمیر سخت افزاری موبایل

برای دریافت بهترین خدمات در حوزه تعمیر سخت افزاری موبایل باید درایت داشته باشید و مرکزی معتبر و پیشرفته را انتخاب کنید. امروزه به همان اندازه ای که استفاده از گوشی های تلفن همراه رواج یافته است و بسیار متداول و رایج است، مراکزی که خدمات تعمیراتی در حوزه موبایل ها و گوشی های مختلف ارائه می دهند، هم بسیار زیاد شده است. اما واقعیت این است که نمی توان به هر مرکزی اطمینان کرد و برای دریافت خدمات از آن کمک گرفت. حوزه تعمیرات موبایل در حالت کلی به دو بخش نرم افزار و سخت افزار تبدیل می شود.

تعمیرات سخت افزاری شامل مواردی از قیبل تعمیر یا تعویض باتری، تعمیر یا تعویض تاچ و ال سی دی، تعمیر یا تعویض قاب گوشی، تعمیر یا تعویض دکمه های گوشی، تعمیر یا تعویض برد گوشی، تعمیر یا تعویض سوکت های گوشی، تعمیر یا تعویض اسلات حافظه یا سیم کارت، تعمیر الکترونیک برد موبایل و موارد از این دست است. بدیهی است برای آنکه خدمات تعمیر سخت افزاری موبایل با کیفیت انجام شود، به آرشیوی مجهز و اصل از قطعات و تجهیزات جانبی نیاز است.

منبع: تعمیرینو

 

 

 

 

 

برچسب‌ها: ,

وکیل ملکی، وکالت امور ملکی

 

وکیل ملکی کیست ؟

 وکیل ملکی به وکیلی گفته می شود که در حوزه دعاوی ملکی تخصص دارد. دعاوی ملکی عنوانی برای مجموعه ای از دعاوی است که به نوعی به موضوع ارتباط بین اموال غیر منقول و انسان مربوط می شوند. اموال غیر منقول به اموالی گفته می شوند که امکان جابجایی و نقل مکان ندارند و در یک تقسیم بندی شامل املاک و اراضی می باشند و در تقسیم بندی دیگر می توان اراضی را به اراضی داخل محدوده شهری و خارج محدوده شهری تقسیم بندی کرد و در تقسیمی دیگری املاک را می توان به املاک تجاری و مسکونی منفک کرد لذا دعاوی مختلفی در رابطه با تقسیم فوق مطرح می شود که تمام این دعاوی در حوزه کاری وکیل ملکی است .

وکیل ملکی وکیلی است که هرچند توانایی دفاع و اقامه دعوا در انواع دعاوی از قبیل دعاوی خانواده (طلاق و حضانت و نفقه و فسخ نکاح و… ) را دارد، اما وارد چنین دعاوی نمی­شود و صرفا تمام تمرکز خود در امور ملکی معطوف می­کنند.

از جمله این دعاوی می توان به تنظیم سند رسمی ، اخذ پایان کار ، خلع ید ، تقسیم و افراز املاک مشاع تا دعاوی کیفری مثل فروش مال غیر، جعل سند، تصرف عدوانی و … همه این موضوعات در دایره دعاوی ملکی و حوزه کاری یک وکیل ملکی قرار می گیرد.

در این قسمت تمامی موارد مربوط به وکیل ملکی را به صورت خلاصه برای شما توضیح میدهیم. برای اطلاعات بیشتر درباره هر یک از این موارد میتوانید به صفحه ی مربوطه مراجعه کنید و همچنین برای گرفتن وکیل ملکی میتوانید همین حالا قرار ملاقات رزرو کنید. وکیل ملکی در دعاوی خلع ید

چنانچه ملک مالکی (اعم از اراضی و انبیه) به هر دلیلی در تصرف شخص دیگری باشد و مالک راضـی به ادامـه تصرفات متصرف نباشد میتواند با اخذ وکیل ملکی با تقدیم دادخواست خلع ید به مرجع قضائی درخواست اخراج متصرف از ملک خویش را بنماید

دعوای خلع ید با دعوای تصرف عدوانی چه تفاوتی دارد؟

1- در دعوای تصرف عدوانی رعایت تشریفات دادرسی لازم نمی باشد در صورتیکه در خلع ید رعایت این تشریفات لازم می باشد.
2-
هر دو دعوا قابلیت تجدیدنظر توسط شاکی یا وکیل ملکی را دارند.
3-
در خلع ید به موجب ماده 1 قانون اجرای احکام حتماً حکم باید قطعی و بعد اجرا گردد در صورتیکه در دعوای تصرف عدوانی چون بلافاصله قابل اجرا می باشد نیازی به قطعی شدن و صدور اجراییه ندارد و درخواست تجدیدنظر توسط وکیل ملکی مانع اجرا نمی باشد.
4-
کسانیکه حق شکایت یا طرح دعوا را دارند:
در تصرف عدوانی لازم نیست شاکی مالک باشد بلکه مستأجر ، مباشر، خادم، رعیت، کارگر و هرکس به نمایندگی یا به امانت مال غیر را متصرف است می تواند به قائم مقامی مالک طرح دعوی نماید. در دعوی خلع ید فقط اشخاص ذینفع یا وکیل ملکی یا قائم مقام یا نماینده قانونی می تواند طرح دعوی نماید.

منبع : وکالت دات کام

https://وکالت.com/

 

برچسب‌ها: ,

فرش دستبافت

 

فرش دستباف ایرانی از دیرباز جایگاه ویژه دراقصی نقاط دنیا داشته و به نوعی نماد هنر کشور ایران است. علاقه مندان و کلکسیون داران سراسر دنیا اذعان دارن که برترین قالی های دستبافت جهان متعلق به ایران است.

به طور تقریبی حدود یک سوم از فرش های دستبافت دنیا در ایران بافته می شود و جالب است بدانید که بافت 40 درصد از فرش های دستی در استان آذربایجان انجام می گیرد.

این محبوبیت ورای زیبایی و اصالت قالی دستبافت ایرانی، تحت تاثیر الیاف استفاده شده در فرش نیز می باشد. مضاف براینکه فرش دستی بر اثر پا خوردن تحلیل نرفته و بر زیبایی آن افزوده می شود.

انواع فرش دستبافت

فرش های ایرانی دستبافت به دو دسته کلی قالی و قالیچه تقسیم می شوند. تفاوت اصلی قالی و قلیچه نیز به ابعاد آنها باز می گردد. به فرش هایی که اندازه آنها 6 متر یا کمتر است قالیچه می گویند.

اندازه رایج فرش های دستبافت

عوامل موثر در قیمت قالی دستبافت

قیمت یک فرش یا قالیچه به عواملی نظیر ابعاد، نقشه، رنگ، جنس نخ و میزان ریزبافی آن بستگی دارد. شایان ذکر است که قالی های ابریشمی ریز باف با رج بالا و ابعاد بزرگ بسیار ارزشمندند و از گران ترین فرش های جهان محسوب می شوند.

ویژگی های برجسته فرش دستبافت ایرانی

از گذشته تاکنون خرید فرش های دستبافت ایرانی به دلایل زیر سفارش شده است:

 استفاده از مواد طبیعی در بافت قالی دستی ایرانی، به هیچ عنوان حساسیت به وجود نمی آورد و الکتریسیته ای از آن ساطع نخواهد شد.

هر چه از عمر قالی می گذرد از زیبایی آن کاسته نشده و بر ارزش آن افزوده خواهد شد

بر خلاف فرش های ماشینی، فرش دستی در تابستان خنک و در زمستان گرم است

رنگ های درخشان و هماهنگ فرش دستبافت ایرانی، موجب آرامش روحی شما و خانواده تان می شود.

 هم چنین محال است که با شستشو تغییر رنگ بدهد.

انواع طرح فرش دستبافت

دسته بندی های زیادی برای طرح و نقش فرش های دست بافت ایرانی بیان شده که به چند نوع از مشهورترین آن ها اشاره خواهیم کرد.

طرح افشان: به طور کلی تمام طرح های موجود در متن فرش افشان و پراکنده هستند.

طرح شاه عباسی: عنصر اصلی فرش گل شاه عباسی یا همان نیلوفر آبی است.

طرح بته جقه: همان طور که از نام آن پیداست، این طرح منقش به بته جقه های بزرگ است.

بهترین قالی های ایرانی دستبافت

فرش های دستبافت ایرانی از گذشته ای دور جز کالاهای صادراتی کشور بوده و در جایگاه ممتازی قرار دارند. منحصر به فردترین آنها متعلق به شهرهای تبریز، قم، کاشان و اصفهان است.

فرش دستباف ابریشمی تبریز به لحاظ زیبایی و ظرافت یکی از محبوب ترین فرشهای دستبافت ایرانی است که از گذشته تا به امروز این محبوبیت را حفظ کرده است.

از مشخصات بارز قالی های دستبافت تبریز رنگ بژ روشن یا نخودی زمینه آن است. هم چنین ترنج فرش های تبریز از ترنج قالی های اصفهان و کاشان بزرگتر است.

خرید آنلاین فرش دستبافت ایرانی

خرید فرش دستبافت ایرانی با قیمت مناسب نیازمند شناخت از فرش دستبافت و نحوه نگهداری آنهاست. اگر شما به فرش های دستبافت علاقه مند هستید و به دنبال بهترین و جدید ترین طرح ها و نقش های قالی دستی می باشید

و زمان سر زدن به فروشگاه های مختلف را ندارید، فروشگاه های اینترنتی بستری برای همین منظور فراهم کرده تا شما با فراغ بال در آن جستجو کنید و بتوانید با خواندن توضیحات و مشخصات قالی، مقایسه مدل ها و قیمت ها و استفاده از نظر دیگر کاربران خریدی مطمئن داشته باشید و هم چنین در زمان و هزینه صرفه جویی کنید.

منبع : قالیخان

 

 

 

 

برچسب‌ها: ,

تعرفه­ های طراحی سایت با وردپرس

 

 

با یکی دیگر از آموزش­ های جامع وردپرس همراه شما هستیم. قصد داریم در این جلسه درمورد تعرفه­ های طراحی سایت و عوامل تأثیرگذار در هزینه ­ها،  که برای هر شخصی که کار طراحی سایت انجام می­دهد مهم است، صحبت کنیم.

لازم است در ابتدای بحث این نکته را یادآوری کنیم که همه­ ی سایت­ ها امکان طراحی و پیاده ­سازی با سیستم محتوای وردپرس را ندارند. این سایت­ ها باید بطور اختصاصی با برنامه نویسی و کدنویسی پیاده­ سازی شوند. هر چند امروزه امکانات وردپرس، قالب ­ها و افزونه ­های آن، به حدی زیاد و تخصصی شده است که توانایی پاسخگویی به بیشتر نیازها را دارد، امّا باز هم ممکن است سایت­ هایی با شرایط و امکانات خاصی وجود داشته باشند که می­بایست با کد نویسی طراحی شوند.

برای آشنایی بیشتر با اینگونه سایت ­ها آموزش سایت­ هایی که با وردپرس نمی­توان طراحی کرد را مشاهده کنید.

عوامل تأثیرگذار روی تعرفه طراحی سایت

 

در جواب این سؤال­ ها باید بگوییم عوامل زیادی روی میزان تعرفه طراحی سایت وردپرس تأثیر می­گذارند. میزان تخصص و مهارت فرد یا تیمی که طراحی سایت را انجام می­ دهند، میزان زمانبر بودن یا پیچیدگی سایتی که قرار است طراحی شود و حتی شهر و استانی که در آن زندگی یا کار می­کنید، از جمله عواملی هستند که در تعیین هزینه طراحی سایت مهم به شمار می­آیند.

عوامل بیشتر در مورد تعرفه طراحی سایت، به اختصار در زیر بیان شده است:

شخص یا تیم

حقوقی یا حقیقی

شهر و استان

میزان زمانبر بودن طراحی سایت

ارزش هدف مشتری

آینده کاری مشتری

میزان تخصص و مهارت طراح سایت

میزان قوی بودن نمونه کارهای دیگر طراح سایت

گنجایش بازار و تعداد مشتری­ ها

میزان حوصله و مسئولیت مداری طراح

میزان رقابت بازار

شهرت و برند

فهم و درک مشتری

طراحی سایت کاری که بتوانید بدون فکر و اندیشه آن را انجام دهید نیست. بلکه برعکس، طراحی سایت دارای اصول و مهندسی برای انجام و پیشبرد است. توجه به این نکات باعث می­شود شما سایت­ های منحصر بفردتری طراحی کنید و مبالغ بیشتری برای همین متمایز بودن طراحیتان درخواست کند.

تعرفه­ های طراحی سایت

طراحی سایت بر اساس سادگی و پیچیدگیشان قیمت گذاری می­شوند. مثلاً ممکن است شما بخواهید یک سایت، فقط برای معرفی یک شخص یا شرکت طراحی کنید یا طراحی یک سایت فروشگاهی با تعداد زیادی محصول به شما واگذار شود. هر یک از این سایت ­ها تعرفه مخصوص به خودشان را دارند. حتی میزان تخصص و تجربه طراح هم در قیمت طراحی سایت تأثیر می­گذارد. یعنی فردی که تازه کار است و در ابتدای راه طراحی سایت قدم گذاشته است، باید ابتدا به فکر کسب تجربه باشد و اینکه تعداد نمونه کارهای خود را افزایش دهد و در مرحله دوم پول برایش مهم باشد. ولی شخصی یا تیمی که سال­ها است طراحی سایت انجام می­دهند و در این کار حرفه ­ای شده ­اند، مبالغ بالاتری برای طراحی سایت طلب می­کنند.

توجه داشته باشید تعرفه­ های طراحی سایت جدا از هزینه خرید هاست، دامنه، قالب و افزونه ­ها استکارفرما وظیفه دارد به غیر از هزینه طراحی سایت، هزینه موارد گفته شده را هم پرداخت کند.

 چطور از مشتری پول دریافت کنیم؟

 

زمانی که پرژه به نیمه رسید، 30 درصد دیگر از مبلغ کل پروژه به طراح سایت پرداخت  می­شود.

در انتها و پایان پروژه و پس از اینکه شما به عنوان طراح سایت، پروژه را به کارفرما تحویل دادید و توضیحات مربوط به آن را ارائه کردید، 40 درصد باقی مانده از مبلغ پروژه را دریافت خواهید کرد.

طراحی سایت، شغل و حرفه­ ای جذاب است که شما می­توانید به عنوان یک شغل پول ­ساز در آن فعالیت کنید. هر چه تجربه شما بیشتر باشد، تواناییتان در طراحی سایت­ های قدرتمندتر بیشتر می­شود و مبالغ بیشتری بابت طراحی سایت به دست می­آورید.

منبع: سه سوت وب

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%A7-%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%BE%D8%B1%D8%B3/

 

 

برچسب‌ها: ,
بایگانی
پیوندها
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته گذشته : 2
بازدید ماه گذشته : 2
بازدید سال گذشته : 12
کل بازدید : 184