x تبلیغات
راهنمای خرید چرخ سر کیسه دوز

راهنمای خرید چرخ سر کیسه دوز

خود دستگاه‌های صنعتی نیز شامل موارد متفاوتی هستند. ابعاد این دستگاه‌ها متناسب با اندازه کیسه‌ها متفاوت است‌. تنوع محصولات و کمپانی‌های تولیدکننده نیز بسیار

راهنمای خرید چرخ سر کیسه دوز

   یکی از ابزارهای مفیدی که برای دوخت کیسه‌ها و گونی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، چرخ سر کیسه دوز نام دارد. در واقع سر کیسه دوزی فرایندی است که بوسیله آن می‌توان قسمت باز گونی‌ها یا کیسه‌ها را به هم دوخت که این فرایند خود به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که

دستگاه سرکیسه دوز چیست؟

ابزاری است که بوسیله نخ می‌تواند دوخت گونی یا پارچه‌ها را انجام دهد. نخی که برای دوختن گونی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد ضخیم‌تر از نخ معمولی و با چند بخش متفاوت است.

از این نخ‌ها می‌توان به صورت عادی و بدون استفاده از ابزار نیز استفاده کرد. در صورت داشتن دستگاه می‌توان دوخت بهتری را انجام داد. در کشاورزی یا در صنایع ساختمان سازی معمولا از این دستگاه برای دوخت استفاده می‌شود.

مانند سوزن چرخ خیاطی، دستگاه سرکیسه دوز نیز دارای یک سوزن است که ابعاد ان با سوزن خیاطی کمی متفاوت است. با حرکت چرخ و همینطور حرکت سوزن این نخ ضخیم کاملا در قسمت‌های مختلف کیسه دوخت را انجام می‌دهد. در صورتی که از ضخامت نخ و همینطور کیفیت سوزن راضی نبودید، می‌توانید به راحتی آن را تعویض کرده و از سوزن یا نخ دیگری استفاده کنید. این موضوع بیشتر بستگی به این دارد که جنس کیسه شما از چیست.

 

همانطور که یک پارچه معمولی می‌تواند به شکل دستی یا با کمک ابزار صنعتی دوخته شود، دوخت یک کیسه یا گونی نیز می‌تواند به همین دو صورت باشد. بنابراین برای دوخت به کمک چرخ سرکیسه دوزی دو روش صنعتی و دستی وجود دارد. اگر قصد خرید چرخ سرکیسه دوز را دارید بهتر است با انواع آن نیز آشنا شوید.

چرخ سرکیسه دوزی دستی : همینطور که از نام این روش پیداست، مراحل دوخت کاملا به کمک دست انجام می‌شود و هیچ ابزاری در این نحوه دوخت سهیم نیست. نخی که در این روش مورد استفاده قرار می‌گیرد همان نخ سرکیسه دوزی است و جنس آن تغییر نمی‌کند. هنگامی که کیسه‌ها بعد از خروج از کارگاه یا محل تولید بلافاصله مورد استفاده قرار بگیرند یا باز شوند از روش دستی برای دوخت استفاده می‌شود.

این نوع دوخت به اندازه روش صنعتی استحکام ندارد و احتمال پاره شدن یا ریزش مواد داخل گونی نیز زیاد است.

برای دوخت کیسه به روش دستی لازم نیست از قبل آموزش دیده باشید و اینکار از هر شخصی بر‌میاید.

سرکیسه دوز صنعتی : نوع دیگر سر کیسه دوزی به شکل صنعتی است. برخلاف حالت قبلی روش‌های دوخت متفاوت و سوزن‌های متنوعی برای دوخت صنعتی وجود دارد که شخص می‌تواند با یکبار آموزش یا تمرین این روش‌ها را بکار گیرد. خود دستگاه‌های صنعتی نیز به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. به عنوان مثال برخی از آنها به شکل خودکار دوخت را انجام می‌دهند و در برخی دیگر نیاز است که بوسیله دست کنترل دوخت انجام گیرد.

با وجود اینکه با دوخت دستی امکان پاره شدن کیسه وجود دارد، بدلیل محکم بودن دوخت صنعتی معمولا این اتفاق نمی‌افتد. با کمک دستگاه‌های سرکیسه دوزی صنعتی می‌توان خیلی بهتر و زودتر محصول را تولید کرد و دوخت را انجام داد. معمولا در صنعت نیز از همین دستگاه‌ها جهت دوخت استفاده می‌شود. تمامی کیسه‌های کشاورزی و حبوبات و مصالح ساختمانی می‌توانند بوسیله این دستگاه‌ها دوخته شوند. خرید چرخ سرکیسه دوز از این قبیل بازدهی خوبی خواهد داشت.

خود دستگاه‌های صنعتی نیز شامل موارد متفاوتی هستند. ابعاد این دستگاه‌ها متناسب با اندازه کیسه‌ها متفاوت است‌. تنوع محصولات و کمپانی‌های تولیدکننده نیز بسیار است و از این رو برای خرید دستگاه سرکیسه دوز باید به برند معتبر و کیفیت و اندازه پارچه توجه کرد.

یکی از انواع دستگاه‌های سرکیسه دوز دستگاه‌هایی هستند که نیاز به کنترل بوسیله دست‌ دارند و همینطور می‌توان آنها را به راحتی جابجا کرد. می‌توان بوسیله این دستگاه یک دوخت ساده یک نخه انجام داد یا دوخت پیچیده که حالت زنجیروار دارد. در واقع نحوه‌های مختلف دوخت به این دلیل است که شخص مصرف کننده با سهولت بیشتری توانایی باز کردن نخ را داشته باشد.

منبع: نخریس

 

 

برچسب‌ها: ,
بایگانی
پیوندها
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته گذشته : 2
بازدید ماه گذشته : 2
بازدید سال گذشته : 12
کل بازدید : 184