x تبلیغات
سایبان پارکینگ

سایبان پارکینگ

استفاده از سایبان پارکینگ علاوه بر جلوگیری از خوردگی ماشین به مرور زمان باعث نگهداری مقاومت خودرو و رنگ آ

سایبان پارکینگ

 

 

سایبان پارکینگ  سایبانی متحرک می باشد که در محل پارک خودرو نصب شده و در مواقعی که خودروی شما در معرض تابش خورشید قرار می گیرد می توانید به راحتی با فشار یک دکمه سایبان را روی خودرو باز کرده و پوشش سایه را به همراه داشته باشید. سایبان پارکینگ سازه ای است  که وظیفه ی محفاظت از خودرو را بر عهده می گیرد . چیزی که امروزه دغدغه ی همه ی مردم شهر شده است و امری ضروری به حساب می آید. این سایبان ها عموما در مکان هایی مانند مدارس ، سالن های ورزشی ، پارکینگ رستوران ها ، دانشگا ها و … دیده می شوند.

چرا استفاده از سایبان پارکینگ الزامی است؟

قرار گرفتن بیش از حد اجسام زیر نور خورشید باعث آسیب های جبران ناپذیری می شود . استفاده از سایبان پارکینگ علاوه بر جلوگیری از خوردگی ماشین به مرور زمان باعث نگهداری مقاومت خودرو و رنگ آن می شود. از آن جایی که خودرو مورد استفاده ما اکثرا در پارکینگ قرار می گیرد پس بهتر است برای حفظ ظاهر و تمیزی آن و همینطور محافظت در برابر بارش باران در فصل های سرد و یا تابش  مستقیم آفتاب ازسایبان پارکینگ استفاده کرد.

پارچه سایبان پارکینگ

سایبان پارکینگ مانند سایبان های دیگر معمولا از یکسری پارچه ها و یا ورق هایی با پوشش u.pvc ساخته می شوند این ورق ها با طول عمر بالا از استابلیزر آلمان که دارای آنتی uv است درست شده که هم باعث افزایش مقاومت سایبان در برابر نور خورشید می  شود و هم موجب انعکاس کامل گرما می شود و چون ضد آب و باران هستند بهترین پوشش برای خودرو شما می باشند.

جابه جایی سایبان پارکینگ :

سایبان متحرک پارکینگ در حالت جمع شده تنها 20 سانتی متر از فضای شما را اشغال می کند که در طول 4.5 تا 5 متر و بازشوندگی 2.5 تا 3 متر متغیر می باشد. نکته قابل توجه این است که شما می توانید این سایبان را از مکانی به مکان دیگر به راحتی جابه جا کنید.

شما همچنین می توانید از سایبان های دو طرفه برای پارکینگ خود استفاده کنید. گروه تولیدی سایبان برقی تولید کننده انواع سایبان ها در مدل های مختلف می باشد از جمله: سایبان باغ و حیاط، سایبان تراس ، سایه بان چتری، سایه بان برای مغازه ها و… تمامی محصولات بر طبق نظر کارشناسان ما و همچنین طبق سلیقه مشتری طراحی و تولید و نصب میشود. سایبان ماشین :

سایبان ماشین مانند سایبان های پارکینگ باعث حفاظت از خودرو می شود با این تفاوت که عمدتا سایبان پارکینگ سایبانی است که به دیوار متصل شده و مزیت های فراوانی دارد.

 

ویژگی های سایبان پارکینگ

سایبان پارکینگ (خودرو ) سایبانی متحرک می باشد که در محل پارک خودرو نصب شده و در مواقعی که خودروی شما در معرض تابش خورشید قرار می گیرد می توانید به راحتی با فشار یک دکمه سایبان را روی خودرو باز کرده و پوشش سایه را به همراه داشته باشید. سایبان پارکینگ سازه ای است  که وظیفه ی محفاظت از خودرو را بر عهده می گیرد . چیزی که امروزه دغدغه ی همه ی مردم شهر شده است و امری ضروری به حساب می آید. این سایبان ها عموما در مکان هایی مانند مدارس ، سالن های ورزشی ، پارکینگ رستوران ها ، دانشگا ها و … دیده می شوند.

منبع: سایبان برقی

 

 

 

 

برچسب‌ها: سایبان پارکینگ,
بایگانی
پیوندها
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته گذشته : 2
بازدید ماه گذشته : 2
بازدید سال گذشته : 12
کل بازدید : 184